הנפקתי לי כרטיס רב-קו...,

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
הנפקתי לי כרטיס רב-קו...,
בשהייתי השבוע בת"א,גיליתי יתרונות וחסרונות: חסרונות: 1.לא ניתן לדעת כמה נותר ככל שמשתמשים,עד להטענה הבאה; 2.לא ניתן לדעת כמה חויבתי אם עליתי על קו שיש בו יותר מתעריף אחד(כמו קווים לראשון-לציון,פתח-תקוה,רמת-השרון והרצליה). 3.לא ברור איך זה עובד במקרה שיש אפשרות של קווי-מעבר. יתרונות: 1.אין צורך להתעסק עם כסף קטן,גדול ועודף; 2.יש בזה הנחה מינימלית של 25%(כמובן שלגימלאים למשל יש חישוב אחר),נתתי לנציג שטר של 100 ₪,והוא זיכה את הכרטיס ב-125 ₪. 3.תקוה זהירה לעתיד:שעוד גופי תחבורה צבורית יצטרפו להסדר הזה. בקשר לסעיף 3 ביתרונות,כרגע זה תקף רק בדן ובקווים,אבל נאמר שיש תכנית שגם אגד ורכבת-ישראל יצורפו להסדר,ואולי גם חברות נוספות של תחבורה צבורית. ימים יגידו.
 

אלון 58

New member
הנפקתי לי כרטיס רב-קו...,
בשהייתי השבוע בת"א,גיליתי יתרונות וחסרונות: חסרונות: 1.לא ניתן לדעת כמה נותר ככל שמשתמשים,עד להטענה הבאה; 2.לא ניתן לדעת כמה חויבתי אם עליתי על קו שיש בו יותר מתעריף אחד(כמו קווים לראשון-לציון,פתח-תקוה,רמת-השרון והרצליה). 3.לא ברור איך זה עובד במקרה שיש אפשרות של קווי-מעבר. יתרונות: 1.אין צורך להתעסק עם כסף קטן,גדול ועודף; 2.יש בזה הנחה מינימלית של 25%(כמובן שלגימלאים למשל יש חישוב אחר),נתתי לנציג שטר של 100 ₪,והוא זיכה את הכרטיס ב-125 ₪. 3.תקוה זהירה לעתיד:שעוד גופי תחבורה צבורית יצטרפו להסדר הזה. בקשר לסעיף 3 ביתרונות,כרגע זה תקף רק בדן ובקווים,אבל נאמר שיש תכנית שגם אגד ורכבת-ישראל יצורפו להסדר,ואולי גם חברות נוספות של תחבורה צבורית. ימים יגידו.
הצד המזהה של הכרטיס...,
חלק ממנו מוסוה.
 
אבל זה תקף גם לדן,לא כך?
כי ידוע לי שיש לשתיהן כירטוס משותף בכמה סוגים.
אז זהו שלא. כך לפחות אמרו לי.
מה שכן צריך לברר אם ניתן להטעין אותו גם בדן ואז יהיה תקף. נראה לי שאם אני מטעינה בקווים אז למה שדן יכבד ולהפך. עד כמה שידוע לי המטרה הסופית היא שאכן לכל החברות יהיה רב קו תקף לכולם, אבל בינתיים הם לא ערוכים לזה.
 

אלון 58

New member
אז זהו שלא. כך לפחות אמרו לי.
מה שכן צריך לברר אם ניתן להטעין אותו גם בדן ואז יהיה תקף. נראה לי שאם אני מטעינה בקווים אז למה שדן יכבד ולהפך. עד כמה שידוע לי המטרה הסופית היא שאכן לכל החברות יהיה רב קו תקף לכולם, אבל בינתיים הם לא ערוכים לזה.
המנפיק אמר לי שזה תקף גם בקווים...,
אבל למען האמת עוד לא יצא לי לנסוע השבוע עם קווים,כך שאין לי מידע מוסמך ממקור ראשון אם זה נכון.
 

Mar Garina

New member
המנפיק אמר לי שזה תקף גם בקווים...,
אבל למען האמת עוד לא יצא לי לנסוע השבוע עם קווים,כך שאין לי מידע מוסמך ממקור ראשון אם זה נכון.
שקרים וכזבים
ע"פ מוקד שירות של קווים לא ניתן להשתמש בצבירה של דן. יתאפשר בעתיד, לא יודעים מתי. כנראה שאיש השיווק המעולה התכוון לרמוז שהכרטיס עצמו הוא אותו כרטיס כמו בקווים. אבל זה לא אומר שהם מכבדים את הצבירה של דן.
 

down under

New member
אז זהו שלא. כך לפחות אמרו לי.
מה שכן צריך לברר אם ניתן להטעין אותו גם בדן ואז יהיה תקף. נראה לי שאם אני מטעינה בקווים אז למה שדן יכבד ולהפך. עד כמה שידוע לי המטרה הסופית היא שאכן לכל החברות יהיה רב קו תקף לכולם, אבל בינתיים הם לא ערוכים לזה.
סליחה, אבל חופשי-יומי וחופשי-חודשי
של דן כן תקפים אצל קווים וההיפך. כלומר מי שקונה היום את אחד החופשיים (יומי/חודשי) בדן יכול באותו אזור לנסוע בקווי חברת קווים (מנסיון אישי!) וגם ההיפך. אז מדוע שדוקא ה'רב-קו' לא יהיה כזה?!?
 
סליחה, אבל חופשי-יומי וחופשי-חודשי
של דן כן תקפים אצל קווים וההיפך. כלומר מי שקונה היום את אחד החופשיים (יומי/חודשי) בדן יכול באותו אזור לנסוע בקווי חברת קווים (מנסיון אישי!) וגם ההיפך. אז מדוע שדוקא ה'רב-קו' לא יהיה כזה?!?
אין לי מושג
אתה צודק בקשר לחופשי חודשי. אבל אנשים בפורום אמרו כך, אולי צריך להתאים מכשירים? אולי היום זה כבר עובד. השבוע אני כבר בודקת.
 

Mar Garina

New member
סליחה, אבל חופשי-יומי וחופשי-חודשי
של דן כן תקפים אצל קווים וההיפך. כלומר מי שקונה היום את אחד החופשיים (יומי/חודשי) בדן יכול באותו אזור לנסוע בקווי חברת קווים (מנסיון אישי!) וגם ההיפך. אז מדוע שדוקא ה'רב-קו' לא יהיה כזה?!?
צבירה: לא עובד
רב קו הוא רק הפלטפורמה. "סטודן", למשל, שהוא חופשי-חודשי מעל "רב קו" עובד גם בקווים וגם בדן. אני משער שאם כך אז גם חופשי חודשי שטוענים ל"רב קו". לעומת זאת, שיטת "ערך צבור" (טעינת סכום כסף), עדיין לא עובד. טכנולוגית זה כמובן יותר מאפשרי. פשוט אף אחד לא מתאמץ, כי לחברות אין אינטרס, וכמובן שמשרד התחבורה לא באמת לוחץ עליהם.
 

אלון 58

New member
סליחה, אבל חופשי-יומי וחופשי-חודשי
של דן כן תקפים אצל קווים וההיפך. כלומר מי שקונה היום את אחד החופשיים (יומי/חודשי) בדן יכול באותו אזור לנסוע בקווי חברת קווים (מנסיון אישי!) וגם ההיפך. אז מדוע שדוקא ה'רב-קו' לא יהיה כזה?!?
גם החפשי-יומי הוא זהה בשתי החברות...,
ותקף בשתיהן.
 

אלון 58

New member
אז זהו שלא. כך לפחות אמרו לי.
מה שכן צריך לברר אם ניתן להטעין אותו גם בדן ואז יהיה תקף. נראה לי שאם אני מטעינה בקווים אז למה שדן יכבד ולהפך. עד כמה שידוע לי המטרה הסופית היא שאכן לכל החברות יהיה רב קו תקף לכולם, אבל בינתיים הם לא ערוכים לזה.
נשמע מסובך...,
יכול להיות שהנציג ההוא הטעה אותי,או אולי דיבר מחוסר ידע?
 

matanZ

New member
הנפקתי לי כרטיס רב-קו...,
בשהייתי השבוע בת"א,גיליתי יתרונות וחסרונות: חסרונות: 1.לא ניתן לדעת כמה נותר ככל שמשתמשים,עד להטענה הבאה; 2.לא ניתן לדעת כמה חויבתי אם עליתי על קו שיש בו יותר מתעריף אחד(כמו קווים לראשון-לציון,פתח-תקוה,רמת-השרון והרצליה). 3.לא ברור איך זה עובד במקרה שיש אפשרות של קווי-מעבר. יתרונות: 1.אין צורך להתעסק עם כסף קטן,גדול ועודף; 2.יש בזה הנחה מינימלית של 25%(כמובן שלגימלאים למשל יש חישוב אחר),נתתי לנציג שטר של 100 ₪,והוא זיכה את הכרטיס ב-125 ₪. 3.תקוה זהירה לעתיד:שעוד גופי תחבורה צבורית יצטרפו להסדר הזה. בקשר לסעיף 3 ביתרונות,כרגע זה תקף רק בדן ובקווים,אבל נאמר שיש תכנית שגם אגד ורכבת-ישראל יצורפו להסדר,ואולי גם חברות נוספות של תחבורה צבורית. ימים יגידו.
זו הנחה של 20%, לא 25%.
 

443

New member
מילוי של 100 ש"ח נותן 125 ש"ח בכרטיס
אז איך זה 20%? בפעולה מתמטית פשוטה זה 25%
כי
₪100 = 80% * ₪125 יוצא שההנחה היא רק 20% כמו שנכתב לעיל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה