הנפקתי לי כרטיס רב-קו...,
בשהייתי השבוע בת"א,גיליתי יתרונות וחסרונות: חסרונות: 1.לא ניתן לדעת כמה נותר ככל שמשתמשים,עד להטענה הבאה; 2.לא ניתן לדעת כמה חויבתי אם עליתי על קו שיש בו יותר מתעריף אחד(כמו קווים לראשון-לציון,פתח-תקוה,רמת-השרון והרצליה). 3.לא ברור איך זה עובד במקרה שיש אפשרות של קווי-מעבר. יתרונות: 1.אין צורך להתעסק עם כסף קטן,גדול ועודף; 2.יש בזה הנחה מינימלית של 25%(כמובן שלגימלאים למשל יש חישוב אחר),נתתי לנציג שטר של 100 ₪,והוא זיכה את הכרטיס ב-125 ₪. 3.תקוה זהירה לעתיד:שעוד גופי תחבורה צבורית יצטרפו להסדר הזה. בקשר לסעיף 3 ביתרונות,כרגע זה תקף רק בדן ובקווים,אבל נאמר שיש תכנית שגם אגד ורכבת-ישראל יצורפו להסדר,ואולי גם חברות נוספות של תחבורה צבורית. ימים יגידו.
בשהייתי השבוע בת"א,גיליתי יתרונות וחסרונות: חסרונות: 1.לא ניתן לדעת כמה נותר ככל שמשתמשים,עד להטענה הבאה; 2.לא ניתן לדעת כמה חויבתי אם עליתי על קו שיש בו יותר מתעריף אחד(כמו קווים לראשון-לציון,פתח-תקוה,רמת-השרון והרצליה). 3.לא ברור איך זה עובד במקרה שיש אפשרות של קווי-מעבר. יתרונות: 1.אין צורך להתעסק עם כסף קטן,גדול ועודף; 2.יש בזה הנחה מינימלית של 25%(כמובן שלגימלאים למשל יש חישוב אחר),נתתי לנציג שטר של 100 ₪,והוא זיכה את הכרטיס ב-125 ₪. 3.תקוה זהירה לעתיד:שעוד גופי תחבורה צבורית יצטרפו להסדר הזה. בקשר לסעיף 3 ביתרונות,כרגע זה תקף רק בדן ובקווים,אבל נאמר שיש תכנית שגם אגד ורכבת-ישראל יצורפו להסדר,ואולי גם חברות נוספות של תחבורה צבורית. ימים יגידו.