מרכז השליטה החדש

מצב
הנושא נעול.

yazzon

New member
מרכז השליטה החדש
באתר רכבת ישראל החדש הועלת הדמיה פנורמית של מרכז השליטה החדש. אשמח אם משהו ממומכי הפורום יוכל לפרט ולהסביר מה בדיוק נראה בתמונות. מספר שאלות (שיהיה לכם יותר כל לפרט): 1. למה קיימות מספר עמדות 2. למה לא כולן מאוישות? 3. האם יש פקח לכל קו או לכל קטע? מה קורה כשיש פעילות יוצאת דופן (איחור/דריסה וכו'). מי מקבל את ההחלטות? הפקח במרכז, הפקח ברכבת, הנהג? 4. (שאלה ריטורית יותר, אני מודה) למה למרות הפעלת המרכז לא הרגשנו עדיין שיפור מה באיחורים? תודה מראש...
 

VHK1

New member
מרכז השליטה החדש
באתר רכבת ישראל החדש הועלת הדמיה פנורמית של מרכז השליטה החדש. אשמח אם משהו ממומכי הפורום יוכל לפרט ולהסביר מה בדיוק נראה בתמונות. מספר שאלות (שיהיה לכם יותר כל לפרט): 1. למה קיימות מספר עמדות 2. למה לא כולן מאוישות? 3. האם יש פקח לכל קו או לכל קטע? מה קורה כשיש פעילות יוצאת דופן (איחור/דריסה וכו'). מי מקבל את ההחלטות? הפקח במרכז, הפקח ברכבת, הנהג? 4. (שאלה ריטורית יותר, אני מודה) למה למרות הפעלת המרכז לא הרגשנו עדיין שיפור מה באיחורים? תודה מראש...
אני לא יודע מה איתך
אבל אני בהחלט הרגשתי שיפור ענקי הרכבת מגיעה בול בזמן, ב5 פעמים שאני נוסע בשבוע ברכבת ובכל הפעמים היא מגיעה ונכנסת בזמן אני בהחלט מרגיש שיפור
 

yazzon

New member
אני לא יודע מה איתך
אבל אני בהחלט הרגשתי שיפור ענקי הרכבת מגיעה בול בזמן, ב5 פעמים שאני נוסע בשבוע ברכבת ובכל הפעמים היא מגיעה ונכנסת בזמן אני בהחלט מרגיש שיפור
יכול להיות שדווקא הרכבות שאני לוקח בעיתיות
לדוגמה, רכבת מהירה ממודיעין לנהריה שתמיד מאחרת אחרי הצהריים ביציאה מת"א. וכבר פעמים מאז הופעל המרכז כלל לא הגיעה (מה שלא קרה קודם).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה