לרגיל = תרגילהירוקים חוששים שהרכבת תעשה לרגיל בנושא A1
אשרי אדם מפחד תמידהירוקים חוששים שהרכבת תעשה לרגיל בנושא A1
עוד עיכוב של A1הירוקים חוששים שהרכבת תעשה לרגיל בנושא A1
הירוקים יורים לעצמם ברגלהירוקים חוששים שהרכבת תעשה לרגיל בנושא A1
סרט חמוד מאודקישור מעניין שהובא באחת התגובות לכתבה
A1 - הסרט
סרטון מסקרןקישור מעניין שהובא באחת התגובות לכתבה
A1 - הסרט
אגב, שווה לבקר באתרסרטון מסקרן
אם נתעלם מהעובדה שמערך DD מקוצר נוסע בלי קטר, הכל נראה לא רע. הרכבת נוסעת בצד הנכון של התוואי, המודל מסמל שימוש במנהרה לא אחודה והמודל של תחנת האומה מדוייק.
באיזה צד נוסעת הרכבת?סרטון מסקרן
אם נתעלם מהעובדה שמערך DD מקוצר נוסע בלי קטר, הכל נראה לא רע. הרכבת נוסעת בצד הנכון של התוואי, המודל מסמל שימוש במנהרה לא אחודה והמודל של תחנת האומה מדוייק.
אכן כך. בישראל הרכבות נוסעות בצד שמאלבאיזה צד נוסעת הרכבת?
הרכבת אמורה לנסוע בצד השמאלי של המסילה? אם כן, למה?
נתקלתי בתחנת בינימינה ברכבת שנכנסה מימיןאכן כך. בישראל הרכבות נוסעות בצד שמאל
מזכרת מתקופת המנדט והקו הראשי הפעיל היחיד באותה עת - קו החוף.
כיוון נסיעת הרכבות בישראלאכן כך. בישראל הרכבות נוסעות בצד שמאל
מזכרת מתקופת המנדט והקו הראשי הפעיל היחיד באותה עת - קו החוף.
וגם עד סוף שנות הששים קו לוד-חדרה מזרחכיוון נסיעת הרכבות בישראל
למעשה, הנסיעה של הרכבות בישראל במסילה השמאלית של קווים כפולים אינה בדיוק מזכרת מתקופת המנדט, בין היתר מפני שבתקופת המנדט לא היו בארץ קווים כפולים כלל. כמו-כן, היו בארץ שני קווים ראשיים נוספים פעילים - קו יפו-ירושלים וקו חיפה-צמח של הרכבת החג'אזית (בנוסף לקווי השומרון, שהפעילות בהם הופסקה לעיתים).
קווים ראשיים בתקופת המנדטוגם עד סוף שנות הששים קו לוד-חדרה מזרח
למעשה קטע זה של לוד-ראש העין-פתח תקווה-תל אביב שימש כמסילת אורך ראשית עד לתחילת שנות התשעים. עד אז לא היה כל קשר בין תחנת תל אביב מרכז לתחנת תל אביב דרום והחיבור מתחנת תל אביב מרכז דרומה היה בתחילת שנות התשעים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.