השרשור על כרמיאל,שבו הוזכרה ערד,הזכיר לי משהו
שרציתי לעשות "מחקר" על תעריפי הנסיעה המגוונים שיש בין ערד לתל-אביב,לפי האפשרויות המהירות ביותר להגעה בין העיר הקטנה לעיר הגדולה ובחזרה,אז הנה כמה ממצאים: הקו הישיר,389 מערד לתל-אביב(או בחזרה) : 36.00 ₪(2 נסיעות או הלוך-ושוב,או עם ילד: 61.20 ₪); אגד 385/384 לבאר-שבע,ומשם לת"א ברכבת : 26.00+15.50 = 41.50 ₪; מטרופולין 388/386 <> רכבת : 26.00+10.50 = 36.50 ₪; אגד 385/384 <> מטרופולין/אגד-תעבורה 380/370 : 14.00+15.50 = 29.50 ₪; מטרופולין 388/386 <> מטרופולין/אגד-תעבורה 380/370 : 14.00+10.50 = 24.50 ₪. נותר רק לקחת צ'אנס בשעות מסוימות,ולחשב אם יש סכוי לעומסי-תנועה,ולחשוב אם מבאר-שבע לתל-אביב כדאי לנסוע באוטובוס או ברכבת,כל אחד והחשבון שלו.
שרציתי לעשות "מחקר" על תעריפי הנסיעה המגוונים שיש בין ערד לתל-אביב,לפי האפשרויות המהירות ביותר להגעה בין העיר הקטנה לעיר הגדולה ובחזרה,אז הנה כמה ממצאים: הקו הישיר,389 מערד לתל-אביב(או בחזרה) : 36.00 ₪(2 נסיעות או הלוך-ושוב,או עם ילד: 61.20 ₪); אגד 385/384 לבאר-שבע,ומשם לת"א ברכבת : 26.00+15.50 = 41.50 ₪; מטרופולין 388/386 <> רכבת : 26.00+10.50 = 36.50 ₪; אגד 385/384 <> מטרופולין/אגד-תעבורה 380/370 : 14.00+15.50 = 29.50 ₪; מטרופולין 388/386 <> מטרופולין/אגד-תעבורה 380/370 : 14.00+10.50 = 24.50 ₪. נותר רק לקחת צ'אנס בשעות מסוימות,ולחשב אם יש סכוי לעומסי-תנועה,ולחשוב אם מבאר-שבע לתל-אביב כדאי לנסוע באוטובוס או ברכבת,כל אחד והחשבון שלו.