"עד 2014 יפעלו בירושלים שלושה קווי רק"ל"

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
האם כדאי לחדש את הקזינו ?
אוהד: שנת 2014 מעולם לא נראתה ריאלית יותר.
היום בשעה 14:00 חלפתי לי בצומת הגבעה הצרפתית. השהייה ברמזור סיפקה עבורי מספיק זמן כדי לסרוק את הצומת במבטי ולגלות שאין שום נפש חיה מחב' סיטיפס. בצומת. רגע, יכול להיות שהחבר'ה מסיטיפס חוצבים מנהרה סודית מתחת לצומת?
 

אוהד11

New member
אוהד: שנת 2014 מעולם לא נראתה ריאלית יותר.
היום בשעה 14:00 חלפתי לי בצומת הגבעה הצרפתית. השהייה ברמזור סיפקה עבורי מספיק זמן כדי לסרוק את הצומת במבטי ולגלות שאין שום נפש חיה מחב' סיטיפס. בצומת. רגע, יכול להיות שהחבר'ה מסיטיפס חוצבים מנהרה סודית מתחת לצומת?
בשנת .... (השלם את החסר) תהיה רכבת
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אוהד: שנת 2014 מעולם לא נראתה ריאלית יותר.
היום בשעה 14:00 חלפתי לי בצומת הגבעה הצרפתית. השהייה ברמזור סיפקה עבורי מספיק זמן כדי לסרוק את הצומת במבטי ולגלות שאין שום נפש חיה מחב' סיטיפס. בצומת. רגע, יכול להיות שהחבר'ה מסיטיפס חוצבים מנהרה סודית מתחת לצומת?
נכון ולא נכון...
למען האמת רק ביומיים האחרונים הניחו מסילות חדשות בצומת הגבעה עד לכניסה לשטח ההתארגנות שלהם. כמו כן עובדים בעצלתיים על המסוט במרכז הצומת שאמור להוביל אל הדיפו. כמו-כן ניתן לראות בבירור את השטח הרחב שהוכן לצורך הקמתה של התחנה במקום.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אוהד: שנת 2014 מעולם לא נראתה ריאלית יותר.
היום בשעה 14:00 חלפתי לי בצומת הגבעה הצרפתית. השהייה ברמזור סיפקה עבורי מספיק זמן כדי לסרוק את הצומת במבטי ולגלות שאין שום נפש חיה מחב' סיטיפס. בצומת. רגע, יכול להיות שהחבר'ה מסיטיפס חוצבים מנהרה סודית מתחת לצומת?
לא ממש, ידידי...
בימים האחרונים הניחו מסילות חדשות לאורך קטע נוסף בצומת ואף ניתן לראות את השטח הרחב בו תוקם התחנה. כמו-כן עובדים בעצלתיים על המסוט במרכז הצומת שיוביל אל הדיפו.
 

בועז ל

New member
למה לא?
אמרתי לכם שזה יהיה בבואו של המשיח. אז קו אחד למשיח קו שני לחמור קו שלישי לכבשים התמימות שמאמינות שהקו הראשון והשני יושלמו בכלל ונאמר אמן
המשיח הודיע שהוא מגיע בטיסת "אל על"
מסתבר שגם למשיח נמאס מהפקקים בירושלים ובמיוחד בצומת הגבעה הצרפתית. כמו"כ, נשאל המשיח אם אין בכוונתו להגיע בטיסת "ארקיע". על כך השיב המשיח: "לא תודה, יש לי כבר הכל. כולל בזאר מעופף...
 

david80

Member
המשיח הודיע שהוא מגיע בטיסת "אל על"
מסתבר שגם למשיח נמאס מהפקקים בירושלים ובמיוחד בצומת הגבעה הצרפתית. כמו"כ, נשאל המשיח אם אין בכוונתו להגיע בטיסת "ארקיע". על כך השיב המשיח: "לא תודה, יש לי כבר הכל. כולל בזאר מעופף...
לא, אלעל לנתב"ג והמשך עם ארקיע לעטרות!
 

בועז ל

New member
לא ממש, ידידי...
בימים האחרונים הניחו מסילות חדשות לאורך קטע נוסף בצומת ואף ניתן לראות את השטח הרחב בו תוקם התחנה. כמו-כן עובדים בעצלתיים על המסוט במרכז הצומת שיוביל אל הדיפו.
נחיה ונראה אם תוך שישה חודשים פלוס, כמתחייב
בלו"ז, העבודות תסתיימנה.נראה לך?
 

easylivin

New member
"עד 2014 יפעלו בירושלים שלושה קווי רק"ל"
mynet
על הקישור! האם השיטה של ברקת עובדת?
הכתבה אופטימית למדי, למרות שהיא מתחילה במשפט הזוי לגמרי: "לניר ברקת צפויה מלחמה מתישה במיוחד נגד פרויקט הרכבת הקלה"...
כן, בטח... לדעתי צפויה לו מלחמה בעד הרכבת הקלה, כדי שתקום כבר ותתחיל לפעול כמה שיותר מהר. זוהי המטרה האמיתית של כל הצהרותיו, לדעתי. מדינת ישראל ובירתה לא יצליחו להמשיך ולהתחמק מהקידמה עוד זמן רב... בסופו של דבר תהיה רכבת ויהיו יותר משלושה קווים. לא "אולי" אלא "לבטח" וללא שום ספק. אבל עדיף כמה שיותר מהר. 2014 נשמע טוב, השאלה האם יצליחו לעמוד ביעד זה (המדינה יכולה "להכריח" ולזרז, אם היא באמת הייתה רוצה, וזה נוגע גם לניר ברקת). שמחתי לקרוא שמתוכננת תחנת מעבר דווקא בבנייני האומה. זוהי הדרך הנכונה לתכנן כל מערכת להסעת המונים: המעבר בין אמצעי התחבורה צריך להיות מהיר וקל עד כדי לא מורגש בכלל. רצוי גם שרציפי הרכבת הקלה ישולבו עם רציפי אוטובוסים (משני צידי הרציף), ואני מבין שגם זה מתוכנן. אני מהמר שהקו אדום ייפתח עד סוף 2010.
 

david80

Member
על הקישור! האם השיטה של ברקת עובדת?
הכתבה אופטימית למדי, למרות שהיא מתחילה במשפט הזוי לגמרי: "לניר ברקת צפויה מלחמה מתישה במיוחד נגד פרויקט הרכבת הקלה"...
כן, בטח... לדעתי צפויה לו מלחמה בעד הרכבת הקלה, כדי שתקום כבר ותתחיל לפעול כמה שיותר מהר. זוהי המטרה האמיתית של כל הצהרותיו, לדעתי. מדינת ישראל ובירתה לא יצליחו להמשיך ולהתחמק מהקידמה עוד זמן רב... בסופו של דבר תהיה רכבת ויהיו יותר משלושה קווים. לא "אולי" אלא "לבטח" וללא שום ספק. אבל עדיף כמה שיותר מהר. 2014 נשמע טוב, השאלה האם יצליחו לעמוד ביעד זה (המדינה יכולה "להכריח" ולזרז, אם היא באמת הייתה רוצה, וזה נוגע גם לניר ברקת). שמחתי לקרוא שמתוכננת תחנת מעבר דווקא בבנייני האומה. זוהי הדרך הנכונה לתכנן כל מערכת להסעת המונים: המעבר בין אמצעי התחבורה צריך להיות מהיר וקל עד כדי לא מורגש בכלל. רצוי גם שרציפי הרכבת הקלה ישולבו עם רציפי אוטובוסים (משני צידי הרציף), ואני מבין שגם זה מתוכנן. אני מהמר שהקו אדום ייפתח עד סוף 2010.
תחנות ההשקה בנייני האומה י-ם ות"א סבידור מרכז
אין ספק שאם היו מתכננים את הכרמלית היום (אם בכלל) היא היתה מגיעה עד למסילת הרכבת!
 
"עד 2014 יפעלו בירושלים שלושה קווי רק"ל"
mynet
הקו השלישי מצפון לדרום דרך ת"מ - הכיצד?
אם וכאשר יוקמו שני הקווים הראשונים במסלולים שצוינו בכתבה, אז עפ"י ההגיון המסלול המועדף לקו השלישי מצפון לדרום יהיה הקו הכחול (רמות - הר חוצבים - שטראוס - קינג ג'ורג' - תלפיות). ואולם מסלול זה אינו עובר דרך מתחם התחנה המרכזית והרכבת. אם כן, לא ברור לאיזה מסלול התכוונו נציגי התכנית. האם מישהו יודע, או יכול לשער, מהו המסלול המתוכנן של הקו השלישי ?
 
הקו השלישי מצפון לדרום דרך ת"מ - הכיצד?
אם וכאשר יוקמו שני הקווים הראשונים במסלולים שצוינו בכתבה, אז עפ"י ההגיון המסלול המועדף לקו השלישי מצפון לדרום יהיה הקו הכחול (רמות - הר חוצבים - שטראוס - קינג ג'ורג' - תלפיות). ואולם מסלול זה אינו עובר דרך מתחם התחנה המרכזית והרכבת. אם כן, לא ברור לאיזה מסלול התכוונו נציגי התכנית. האם מישהו יודע, או יכול לשער, מהו המסלול המתוכנן של הקו השלישי ?
אל תתרגש
מדובר בכתבה קלאסית של מקומון. כתב חובבן שאינו מבין את הנושא ולא עשה שום תחקיר, אלא רק מעתיק קומוניקטים עילגים של יחצ"נים דרגה ז'. אין לו מושג איפה יעברו הקווים, מתי יבוצעו ואם בכלל יקומו - אבל מה אכפת לו לכתוב? במילא ב-2014 אף אחד לא יזכור מה הוא כתב. הכתבה במילא מורכבת בעיקר מספקולציות. שום פרט בה אינו רלבנטי מלבד מה שכתב בועז - שסיטיפס סחטה מהמדינה עוד כסף. זו (לצערנו) עובדה מוצקה, כמו גם התוצאה שלה - עוד עיכוב בעבודות על הקו האדום.
 

בועז ל

New member
"עד 2014 יפעלו בירושלים שלושה קווי רק"ל"
mynet
וילהלם!

שמת לב איזה קלף משוגע רץ לסיטיפס. שוב פעם הממזרים הצליחו לעבוד על המדינה. והפעם: בדיקות העומסים על הגשר תבוצענה ע"ח המדינה. ועוד דבר שכדאי נשים לב אליו: "שלושת הקווים הלוו ישקו האחד לשני ליד התחנה המרכזית החדשה. המטרה: להנגיש את תושבי העיר לתחנה התת-קרקעית של הרכבת המהירה לתל אביב". בהנחה מתעתעת, שלא לומר חולנית, שאכן 3 הקווים יסתיימו ב-2014, הרי שבסיטיפס עדיין לא יודעים כנראה שר"י עדכנה את תחזיתה להפעלתו של A1 לשנת 2015. ומה שבר"י לא יודעים שאין שום מצב שהקו אכן ייחנך ב-2015. אחחח... ימים עליזים מחכים לנו עד אז, ווילי. ורק שנזכה באריכות ימים
 
וילהלם!

שמת לב איזה קלף משוגע רץ לסיטיפס. שוב פעם הממזרים הצליחו לעבוד על המדינה. והפעם: בדיקות העומסים על הגשר תבוצענה ע"ח המדינה. ועוד דבר שכדאי נשים לב אליו: "שלושת הקווים הלוו ישקו האחד לשני ליד התחנה המרכזית החדשה. המטרה: להנגיש את תושבי העיר לתחנה התת-קרקעית של הרכבת המהירה לתל אביב". בהנחה מתעתעת, שלא לומר חולנית, שאכן 3 הקווים יסתיימו ב-2014, הרי שבסיטיפס עדיין לא יודעים כנראה שר"י עדכנה את תחזיתה להפעלתו של A1 לשנת 2015. ומה שבר"י לא יודעים שאין שום מצב שהקו אכן ייחנך ב-2015. אחחח... ימים עליזים מחכים לנו עד אז, ווילי. ורק שנזכה באריכות ימים
זו מזימה של מופז...
המטרה בתחזית המגוחכת הזו היא אחת: לוודא שיהיה לפחות פרוייקט אחד שייפתח אפילו אחרי A1.... או במילים אחרות: אפילו פתיחת A1 בשנת 2009 (התאריך המקורי שקבע שר התחבורה דאז ליברמן) ריאלית יותר מ-3 קווי רק"ל בשנת 2014. 1. לא יהיו 3 קווי רק"ל ב-2014. 2. לא יהיו 3 קווי רק"ל ב-2020. 3. ספק רב אם יהיו 3 קווי רק"ל ב-2030. כידוע, קווי רק"ל הופכים בארצנו בשיטת הסלמי מקווים תחתיים לקווים עיליים, מקווים עיליים לקווי BRT, ומקווי BRT לסתם קווי אוטובוס שעומדים בפקק ומעבירים נוסעים מצד אחד של העיר לצד השני בשעה וחצי. בחיפה ממשיכים לקשקש על "רק"ל" בעוד שכל מה שהם עשו היה להכשיר מת"צ. באופן תיאורטי אמור לעבור שם BRT, באופן מעשי לא ידוע מה יהיה איתו, אבל העתונאים הטפשים ממשיכים לקרוא לו "רק"ל". וכנראה שזו הכוונה גם לגבי ירושלים: קו אדום אחד של הרק"ל, קו כחול של אוטובוסים חורקים ומטרטרים, וקו ירוק של עגלות רתומות לחמורים. סה"כ שלושה קווי רק"ל! איזו קדמה בעיר הקודש. ערן הכבאי מוזמן להקים קו רק"ל בעירו המדברית: הקו הצהוב. זה יהיה קו של שיירת מכוניות פיאט אונו מחוברות זו לזו בחבלי כביסה ונמשכות ע"י גמלים מהשוק הבדואי. אני "שמח" שלפחות משרד התחבורה הפסיק לשקר לעצמו ולכולנו והודה סוף סוף ש-A1 לא ייפתח לפני 2015, כפי שטענתי לאורך כל הדרך. מתי תהיה ההודאה באמת לגבי ה"רק"ל"? כנראה שב-2014 הם יעדכנו את התחזית ל-2041.
 

בועז ל

New member
זו מזימה של מופז...
המטרה בתחזית המגוחכת הזו היא אחת: לוודא שיהיה לפחות פרוייקט אחד שייפתח אפילו אחרי A1.... או במילים אחרות: אפילו פתיחת A1 בשנת 2009 (התאריך המקורי שקבע שר התחבורה דאז ליברמן) ריאלית יותר מ-3 קווי רק"ל בשנת 2014. 1. לא יהיו 3 קווי רק"ל ב-2014. 2. לא יהיו 3 קווי רק"ל ב-2020. 3. ספק רב אם יהיו 3 קווי רק"ל ב-2030. כידוע, קווי רק"ל הופכים בארצנו בשיטת הסלמי מקווים תחתיים לקווים עיליים, מקווים עיליים לקווי BRT, ומקווי BRT לסתם קווי אוטובוס שעומדים בפקק ומעבירים נוסעים מצד אחד של העיר לצד השני בשעה וחצי. בחיפה ממשיכים לקשקש על "רק"ל" בעוד שכל מה שהם עשו היה להכשיר מת"צ. באופן תיאורטי אמור לעבור שם BRT, באופן מעשי לא ידוע מה יהיה איתו, אבל העתונאים הטפשים ממשיכים לקרוא לו "רק"ל". וכנראה שזו הכוונה גם לגבי ירושלים: קו אדום אחד של הרק"ל, קו כחול של אוטובוסים חורקים ומטרטרים, וקו ירוק של עגלות רתומות לחמורים. סה"כ שלושה קווי רק"ל! איזו קדמה בעיר הקודש. ערן הכבאי מוזמן להקים קו רק"ל בעירו המדברית: הקו הצהוב. זה יהיה קו של שיירת מכוניות פיאט אונו מחוברות זו לזו בחבלי כביסה ונמשכות ע"י גמלים מהשוק הבדואי. אני "שמח" שלפחות משרד התחבורה הפסיק לשקר לעצמו ולכולנו והודה סוף סוף ש-A1 לא ייפתח לפני 2015, כפי שטענתי לאורך כל הדרך. מתי תהיה ההודאה באמת לגבי ה"רק"ל"? כנראה שב-2014 הם יעדכנו את התחזית ל-2041.
הכל נכון, אבל למה מופז?
ווילי יקירי, האיש רחוק שנות אור ממזימות תחבורתיות, ובטח שכעת. האמן לי שכך הם הדברים.חוץ מזה,אל תשכח שתמיד ניתן להתנחם ברק"ל התל אביבית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה