השרשור על כרמיאל,שבו הוזכרה ערד,הזכיר לי משהו

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
השרשור על כרמיאל,שבו הוזכרה ערד,הזכיר לי משהו
שרציתי לעשות "מחקר" על תעריפי הנסיעה המגוונים שיש בין ערד לתל-אביב,לפי האפשרויות המהירות ביותר להגעה בין העיר הקטנה לעיר הגדולה ובחזרה,אז הנה כמה ממצאים: הקו הישיר,389 מערד לתל-אביב(או בחזרה) : 36.00 ₪(2 נסיעות או הלוך-ושוב,או עם ילד: 61.20 ₪); אגד 385/384 לבאר-שבע,ומשם לת"א ברכבת : 26.00+15.50 = 41.50 ₪; מטרופולין 388/386 <> רכבת : 26.00+10.50 = 36.50 ₪; אגד 385/384 <> מטרופולין/אגד-תעבורה 380/370 : 14.00+15.50 = 29.50 ₪; מטרופולין 388/386 <> מטרופולין/אגד-תעבורה 380/370 : 14.00+10.50 = 24.50 ₪. נותר רק לקחת צ'אנס בשעות מסוימות,ולחשב אם יש סכוי לעומסי-תנועה,ולחשוב אם מבאר-שבע לתל-אביב כדאי לנסוע באוטובוס או ברכבת,כל אחד והחשבון שלו.
 

אורי404

New member
השרשור על כרמיאל,שבו הוזכרה ערד,הזכיר לי משהו
שרציתי לעשות "מחקר" על תעריפי הנסיעה המגוונים שיש בין ערד לתל-אביב,לפי האפשרויות המהירות ביותר להגעה בין העיר הקטנה לעיר הגדולה ובחזרה,אז הנה כמה ממצאים: הקו הישיר,389 מערד לתל-אביב(או בחזרה) : 36.00 ₪(2 נסיעות או הלוך-ושוב,או עם ילד: 61.20 ₪); אגד 385/384 לבאר-שבע,ומשם לת"א ברכבת : 26.00+15.50 = 41.50 ₪; מטרופולין 388/386 <> רכבת : 26.00+10.50 = 36.50 ₪; אגד 385/384 <> מטרופולין/אגד-תעבורה 380/370 : 14.00+15.50 = 29.50 ₪; מטרופולין 388/386 <> מטרופולין/אגד-תעבורה 380/370 : 14.00+10.50 = 24.50 ₪. נותר רק לקחת צ'אנס בשעות מסוימות,ולחשב אם יש סכוי לעומסי-תנועה,ולחשוב אם מבאר-שבע לתל-אביב כדאי לנסוע באוטובוס או ברכבת,כל אחד והחשבון שלו.
לחילופין נסיעה ללהבים ומשם ברכבת.
כמו שאומרים זמן = כסף. נראה לי שבשעות, שהכבישים פנויים יחסית מוטב לנסוע באוטובוס אחד מערד לתל אביב, במקום החלפות שונות. כמובן, שהורדת מחיר הנסיעה תעשה עוד יותר טוב וזה מה שצריך לדעתי לעשות. דרך אגב גם 14 ש"ח לעומת 10.5 ש"ח בין "אגד" ל"מטרופולין" אלה הבדלי מחירים. לא תקין המצב הזה (בדומה למקרים אחרים).
 

אלון 58

New member
לחילופין נסיעה ללהבים ומשם ברכבת.
כמו שאומרים זמן = כסף. נראה לי שבשעות, שהכבישים פנויים יחסית מוטב לנסוע באוטובוס אחד מערד לתל אביב, במקום החלפות שונות. כמובן, שהורדת מחיר הנסיעה תעשה עוד יותר טוב וזה מה שצריך לדעתי לעשות. דרך אגב גם 14 ש"ח לעומת 10.5 ש"ח בין "אגד" ל"מטרופולין" אלה הבדלי מחירים. לא תקין המצב הזה (בדומה למקרים אחרים).
אין כיום תחבורה צבורית מערד ללהבים...,
למעט קו 389 שעוצר על הכביש הראשי מחוץ לישוב,הברירה להגיע לרכבת-להבים זה ב-
או במונית,150 ₪,כמו התעריף לבאר-שבע,מרחק די דומה.
 
השרשור על כרמיאל,שבו הוזכרה ערד,הזכיר לי משהו
שרציתי לעשות "מחקר" על תעריפי הנסיעה המגוונים שיש בין ערד לתל-אביב,לפי האפשרויות המהירות ביותר להגעה בין העיר הקטנה לעיר הגדולה ובחזרה,אז הנה כמה ממצאים: הקו הישיר,389 מערד לתל-אביב(או בחזרה) : 36.00 ₪(2 נסיעות או הלוך-ושוב,או עם ילד: 61.20 ₪); אגד 385/384 לבאר-שבע,ומשם לת"א ברכבת : 26.00+15.50 = 41.50 ₪; מטרופולין 388/386 <> רכבת : 26.00+10.50 = 36.50 ₪; אגד 385/384 <> מטרופולין/אגד-תעבורה 380/370 : 14.00+15.50 = 29.50 ₪; מטרופולין 388/386 <> מטרופולין/אגד-תעבורה 380/370 : 14.00+10.50 = 24.50 ₪. נותר רק לקחת צ'אנס בשעות מסוימות,ולחשב אם יש סכוי לעומסי-תנועה,ולחשוב אם מבאר-שבע לתל-אביב כדאי לנסוע באוטובוס או ברכבת,כל אחד והחשבון שלו.
מעניין, תודה על המידע אלון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה