המשך לשרשור על נתוני הנוסעים ברכבת.

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
המשך לשרשור על נתוני הנוסעים ברכבת.
המשך לשרשור, שפתח הגולש הנכבד בועז ל על נתוני הנוסעים ברכבת ישראל. כתבתי שם הודעה (ארוכה) והיא לא עברה לדף הראשונה. כעת פיצול הודעתי לשתי הודעות.
 

אורי404

New member
המשך לשרשור על נתוני הנוסעים ברכבת.
המשך לשרשור, שפתח הגולש הנכבד בועז ל על נתוני הנוסעים ברכבת ישראל. כתבתי שם הודעה (ארוכה) והיא לא עברה לדף הראשונה. כעת פיצול הודעתי לשתי הודעות.
הסיבות לירידה בתחנת הוד השרון
המשך לשרשור, שפתח הגולש הנכבד בועז ל על נתוני הנוסעים ברכבת ישראל. באותו שרשור כתבתי את השערתי לפחות נוסעים בחודשים מסויימים ברכבת סגירת קווי הרכבת ועמית וקובי הסכימו עמי. להלן השערות, שמיניתי על ירידה מסויימת בשימוש הנוסעים בתחנת הוד השרון: 1. סיבה עיקרית - נוסעים עברו לתחנת כפר סבא. זוהי לדעתי הסיבה העיקרית. 2. נוסעים מיישובי/מושבי דרום השרון, כמו למשל שדה חמד, נירית, מתן, ירחיב השכילו להשתמש בתחנת ראש העין, עקב שיפור הגישה לתחנת הרכבת. ידוע לי שבעבר רבים השתמשו בתחנת הוד השרון וחלק מן האחרים בתחנת ראש העין. עד לא מזמן הגישה לתחנה הייתה בכביש 5. כיום הגישה מכיוון דרום נוחה יותר והיא מכביש 444. אם אני לא טועה גם היציאה לכיוון דרום השתפרה ואפשר לצאת ישירות לכביש 444 לכיוון דרום, במקום לנסוע לכיוון מחלף קסם ופניית פרסה. ליישובים אלה ניתן להוסיף גם את יישובי השומרון, שמשתמשים בתחנת הוד השרון. לדעתי יש גם חלק מסויים (אולי קטן, אך בכל זאת) מהם, שעבר לתחנת ראש העין. מבין היישובים הם אלפי מנשה ובמידת מה גם מעלה שומרון/קרני שומרון/גינות שומרון. 3. מיעוט לדעתי שעבר לרכב פרטי או לקווי האוטובוסים השונים מכפר סבא לתל אביב.
 

אורי404

New member
הסיבות לירידה בתחנת הוד השרון
המשך לשרשור, שפתח הגולש הנכבד בועז ל על נתוני הנוסעים ברכבת ישראל. באותו שרשור כתבתי את השערתי לפחות נוסעים בחודשים מסויימים ברכבת סגירת קווי הרכבת ועמית וקובי הסכימו עמי. להלן השערות, שמיניתי על ירידה מסויימת בשימוש הנוסעים בתחנת הוד השרון: 1. סיבה עיקרית - נוסעים עברו לתחנת כפר סבא. זוהי לדעתי הסיבה העיקרית. 2. נוסעים מיישובי/מושבי דרום השרון, כמו למשל שדה חמד, נירית, מתן, ירחיב השכילו להשתמש בתחנת ראש העין, עקב שיפור הגישה לתחנת הרכבת. ידוע לי שבעבר רבים השתמשו בתחנת הוד השרון וחלק מן האחרים בתחנת ראש העין. עד לא מזמן הגישה לתחנה הייתה בכביש 5. כיום הגישה מכיוון דרום נוחה יותר והיא מכביש 444. אם אני לא טועה גם היציאה לכיוון דרום השתפרה ואפשר לצאת ישירות לכביש 444 לכיוון דרום, במקום לנסוע לכיוון מחלף קסם ופניית פרסה. ליישובים אלה ניתן להוסיף גם את יישובי השומרון, שמשתמשים בתחנת הוד השרון. לדעתי יש גם חלק מסויים (אולי קטן, אך בכל זאת) מהם, שעבר לתחנת ראש העין. מבין היישובים הם אלפי מנשה ובמידת מה גם מעלה שומרון/קרני שומרון/גינות שומרון. 3. מיעוט לדעתי שעבר לרכב פרטי או לקווי האוטובוסים השונים מכפר סבא לתל אביב.
סעיף 2 צ"ל לכיוון/מכיוון צפון ולא דרום.
 

אורי404

New member
המשך לשרשור על נתוני הנוסעים ברכבת.
המשך לשרשור, שפתח הגולש הנכבד בועז ל על נתוני הנוסעים ברכבת ישראל. כתבתי שם הודעה (ארוכה) והיא לא עברה לדף הראשונה. כעת פיצול הודעתי לשתי הודעות.
הערות נוספות על קו כפר סבא-תל אביב.
לקו זה יש בשנים האחרונות עלייה מרשימה לכמות הנוסעים. להלן התייחסויות שלי לצעדים, אשר עשויים לגרום להמשך עלייה במספר המשתמשים: - רכבות לילה בקו כפר סבא-תל אביב הקדימו את הרכבת האחרונה. לדעתי ולדעת רבים וטובים מן המשתמשים ברכבת, שאני מכיר, מוטב היה להוסיף רכבת או שתיים מאוחרות יותר. כאשר הרכבת הקודמת הייתה בסביבות תשע וחצי, אז היו בה משתמשים רבים בתחנות הוד השרון, ראש העין ואף לתחנת סגולה. סביר מאוד להניח שאם היו מפעילים רכבת נוספת, היו נוסעים משתמשים בה בתחנות הנ"ל, כולל תחנת קרית אריה, שמאז נפתחה. כתוצאה מכל זה הייתה כמות הנוסעים בקו ובתחנות השונות עולה. - הכפלת המסילה לאחר השלמת ההכפלה של הקו ביחד עם השמדת הצמח במסילה הרביעית באוניברסיטה ואיוש המסילה, אני מניח, שגם תעלה כמות הנוסעים בקו. ייתכן מאוד שכמות האיחורים תצומצם מאוד ויש מדי פעם איחורים עם "עצירה תפעולית" בתחנת בני ברק. כך יעבור מפה לאוזן על עליית הרמה של הקו ולכן יהיו משוכנעים בשימוש בקו. - הוספת רכבות בחלק משעות היום כיום בחלק משעות היום יש שימוש של רכבת אחת לשעה בקו. לדעתי יש מקום להוספת רכבת שנייה בשעה לכל הפחות בחלק משעות היום. - הוזלת מחירי הנסיעה בחלק משעות היום בחמשים אחוזים - בקו נתניה-תל אביב מחיר הנסיעה בחלק משעות היום הוא חצי מחיר. לדעתי יש לבצע את הצעד הזה גם עבור תחנת חדרה (ואולי גם תחנת פרדס חנה-קיסריה) וגם עבור קווים פרבריים אחרים, כמו אשקלון-תל אביב, ראשון לציון, בית שמש-תל אביב ועוד. כתוצאה מצעד זה יש לדעתי הצדקה להפעלת רכבת נוספת בשעות היום. - שיפור תחנת בני ברק עולה הצורך בשיפור עבור תחנת בני ברק. שיפור זה בא לידי ביטוי: - יותר פרסום לתחנה, אשר נמצאת באיזורים ראשיים של רמת גן, בני ברק ותל אביב. - תזמון בין רכבות מכיוון צפון לקו תל אביב-כפר סבא, כך שזמן ההמתנה בתחנת האוניברסיטה יהיה קצר. - שיפור הגישה ממתחנת בני ברק לכיוון קניון איילון באמצעות גשר וכן שביל נוח יותר לכיוון שביל עתידים-הירקון וגם להמשך עתידים. נראה לי שהכנת גשר לכיוון קניון איילון וכן שביל לכיוון עתידים אלה צעדים קטנים בהשוואה לגשר מבצע קדש. - עם קשר ובלי קשר לדברים, הארכת קו 57 של "דן" למשך רב שעות היום ואולי למשך כל שעות היום לעתידים. כתוצאה מכך יהיה קו מהיר נוסף מתחנת הרכבת לעתידים (במקום למשל קו 40 עם הסיבובים שלו). שיפורים אלה בתחנת בני ברק יהיו הצדקה נוספת להוספת רכבת בחלק משעות היום.
 

down under

New member
הערות נוספות על קו כפר סבא-תל אביב.
לקו זה יש בשנים האחרונות עלייה מרשימה לכמות הנוסעים. להלן התייחסויות שלי לצעדים, אשר עשויים לגרום להמשך עלייה במספר המשתמשים: - רכבות לילה בקו כפר סבא-תל אביב הקדימו את הרכבת האחרונה. לדעתי ולדעת רבים וטובים מן המשתמשים ברכבת, שאני מכיר, מוטב היה להוסיף רכבת או שתיים מאוחרות יותר. כאשר הרכבת הקודמת הייתה בסביבות תשע וחצי, אז היו בה משתמשים רבים בתחנות הוד השרון, ראש העין ואף לתחנת סגולה. סביר מאוד להניח שאם היו מפעילים רכבת נוספת, היו נוסעים משתמשים בה בתחנות הנ"ל, כולל תחנת קרית אריה, שמאז נפתחה. כתוצאה מכל זה הייתה כמות הנוסעים בקו ובתחנות השונות עולה. - הכפלת המסילה לאחר השלמת ההכפלה של הקו ביחד עם השמדת הצמח במסילה הרביעית באוניברסיטה ואיוש המסילה, אני מניח, שגם תעלה כמות הנוסעים בקו. ייתכן מאוד שכמות האיחורים תצומצם מאוד ויש מדי פעם איחורים עם "עצירה תפעולית" בתחנת בני ברק. כך יעבור מפה לאוזן על עליית הרמה של הקו ולכן יהיו משוכנעים בשימוש בקו. - הוספת רכבות בחלק משעות היום כיום בחלק משעות היום יש שימוש של רכבת אחת לשעה בקו. לדעתי יש מקום להוספת רכבת שנייה בשעה לכל הפחות בחלק משעות היום. - הוזלת מחירי הנסיעה בחלק משעות היום בחמשים אחוזים - בקו נתניה-תל אביב מחיר הנסיעה בחלק משעות היום הוא חצי מחיר. לדעתי יש לבצע את הצעד הזה גם עבור תחנת חדרה (ואולי גם תחנת פרדס חנה-קיסריה) וגם עבור קווים פרבריים אחרים, כמו אשקלון-תל אביב, ראשון לציון, בית שמש-תל אביב ועוד. כתוצאה מצעד זה יש לדעתי הצדקה להפעלת רכבת נוספת בשעות היום. - שיפור תחנת בני ברק עולה הצורך בשיפור עבור תחנת בני ברק. שיפור זה בא לידי ביטוי: - יותר פרסום לתחנה, אשר נמצאת באיזורים ראשיים של רמת גן, בני ברק ותל אביב. - תזמון בין רכבות מכיוון צפון לקו תל אביב-כפר סבא, כך שזמן ההמתנה בתחנת האוניברסיטה יהיה קצר. - שיפור הגישה ממתחנת בני ברק לכיוון קניון איילון באמצעות גשר וכן שביל נוח יותר לכיוון שביל עתידים-הירקון וגם להמשך עתידים. נראה לי שהכנת גשר לכיוון קניון איילון וכן שביל לכיוון עתידים אלה צעדים קטנים בהשוואה לגשר מבצע קדש. - עם קשר ובלי קשר לדברים, הארכת קו 57 של "דן" למשך רב שעות היום ואולי למשך כל שעות היום לעתידים. כתוצאה מכך יהיה קו מהיר נוסף מתחנת הרכבת לעתידים (במקום למשל קו 40 עם הסיבובים שלו). שיפורים אלה בתחנת בני ברק יהיו הצדקה נוספת להוספת רכבת בחלק משעות היום.
מסכים עם כל, או עם כמעט כל, מה שכתבת
כולל הארכת קו 57, לכל שעות היום, עד לעתידים.
 

Mar Garina

New member
הערות נוספות על קו כפר סבא-תל אביב.
לקו זה יש בשנים האחרונות עלייה מרשימה לכמות הנוסעים. להלן התייחסויות שלי לצעדים, אשר עשויים לגרום להמשך עלייה במספר המשתמשים: - רכבות לילה בקו כפר סבא-תל אביב הקדימו את הרכבת האחרונה. לדעתי ולדעת רבים וטובים מן המשתמשים ברכבת, שאני מכיר, מוטב היה להוסיף רכבת או שתיים מאוחרות יותר. כאשר הרכבת הקודמת הייתה בסביבות תשע וחצי, אז היו בה משתמשים רבים בתחנות הוד השרון, ראש העין ואף לתחנת סגולה. סביר מאוד להניח שאם היו מפעילים רכבת נוספת, היו נוסעים משתמשים בה בתחנות הנ"ל, כולל תחנת קרית אריה, שמאז נפתחה. כתוצאה מכל זה הייתה כמות הנוסעים בקו ובתחנות השונות עולה. - הכפלת המסילה לאחר השלמת ההכפלה של הקו ביחד עם השמדת הצמח במסילה הרביעית באוניברסיטה ואיוש המסילה, אני מניח, שגם תעלה כמות הנוסעים בקו. ייתכן מאוד שכמות האיחורים תצומצם מאוד ויש מדי פעם איחורים עם "עצירה תפעולית" בתחנת בני ברק. כך יעבור מפה לאוזן על עליית הרמה של הקו ולכן יהיו משוכנעים בשימוש בקו. - הוספת רכבות בחלק משעות היום כיום בחלק משעות היום יש שימוש של רכבת אחת לשעה בקו. לדעתי יש מקום להוספת רכבת שנייה בשעה לכל הפחות בחלק משעות היום. - הוזלת מחירי הנסיעה בחלק משעות היום בחמשים אחוזים - בקו נתניה-תל אביב מחיר הנסיעה בחלק משעות היום הוא חצי מחיר. לדעתי יש לבצע את הצעד הזה גם עבור תחנת חדרה (ואולי גם תחנת פרדס חנה-קיסריה) וגם עבור קווים פרבריים אחרים, כמו אשקלון-תל אביב, ראשון לציון, בית שמש-תל אביב ועוד. כתוצאה מצעד זה יש לדעתי הצדקה להפעלת רכבת נוספת בשעות היום. - שיפור תחנת בני ברק עולה הצורך בשיפור עבור תחנת בני ברק. שיפור זה בא לידי ביטוי: - יותר פרסום לתחנה, אשר נמצאת באיזורים ראשיים של רמת גן, בני ברק ותל אביב. - תזמון בין רכבות מכיוון צפון לקו תל אביב-כפר סבא, כך שזמן ההמתנה בתחנת האוניברסיטה יהיה קצר. - שיפור הגישה ממתחנת בני ברק לכיוון קניון איילון באמצעות גשר וכן שביל נוח יותר לכיוון שביל עתידים-הירקון וגם להמשך עתידים. נראה לי שהכנת גשר לכיוון קניון איילון וכן שביל לכיוון עתידים אלה צעדים קטנים בהשוואה לגשר מבצע קדש. - עם קשר ובלי קשר לדברים, הארכת קו 57 של "דן" למשך רב שעות היום ואולי למשך כל שעות היום לעתידים. כתוצאה מכך יהיה קו מהיר נוסף מתחנת הרכבת לעתידים (במקום למשל קו 40 עם הסיבובים שלו). שיפורים אלה בתחנת בני ברק יהיו הצדקה נוספת להוספת רכבת בחלק משעות היום.

ממש כל סעיף שכתבת.
 

Raith

New member
הערות נוספות על קו כפר סבא-תל אביב.
לקו זה יש בשנים האחרונות עלייה מרשימה לכמות הנוסעים. להלן התייחסויות שלי לצעדים, אשר עשויים לגרום להמשך עלייה במספר המשתמשים: - רכבות לילה בקו כפר סבא-תל אביב הקדימו את הרכבת האחרונה. לדעתי ולדעת רבים וטובים מן המשתמשים ברכבת, שאני מכיר, מוטב היה להוסיף רכבת או שתיים מאוחרות יותר. כאשר הרכבת הקודמת הייתה בסביבות תשע וחצי, אז היו בה משתמשים רבים בתחנות הוד השרון, ראש העין ואף לתחנת סגולה. סביר מאוד להניח שאם היו מפעילים רכבת נוספת, היו נוסעים משתמשים בה בתחנות הנ"ל, כולל תחנת קרית אריה, שמאז נפתחה. כתוצאה מכל זה הייתה כמות הנוסעים בקו ובתחנות השונות עולה. - הכפלת המסילה לאחר השלמת ההכפלה של הקו ביחד עם השמדת הצמח במסילה הרביעית באוניברסיטה ואיוש המסילה, אני מניח, שגם תעלה כמות הנוסעים בקו. ייתכן מאוד שכמות האיחורים תצומצם מאוד ויש מדי פעם איחורים עם "עצירה תפעולית" בתחנת בני ברק. כך יעבור מפה לאוזן על עליית הרמה של הקו ולכן יהיו משוכנעים בשימוש בקו. - הוספת רכבות בחלק משעות היום כיום בחלק משעות היום יש שימוש של רכבת אחת לשעה בקו. לדעתי יש מקום להוספת רכבת שנייה בשעה לכל הפחות בחלק משעות היום. - הוזלת מחירי הנסיעה בחלק משעות היום בחמשים אחוזים - בקו נתניה-תל אביב מחיר הנסיעה בחלק משעות היום הוא חצי מחיר. לדעתי יש לבצע את הצעד הזה גם עבור תחנת חדרה (ואולי גם תחנת פרדס חנה-קיסריה) וגם עבור קווים פרבריים אחרים, כמו אשקלון-תל אביב, ראשון לציון, בית שמש-תל אביב ועוד. כתוצאה מצעד זה יש לדעתי הצדקה להפעלת רכבת נוספת בשעות היום. - שיפור תחנת בני ברק עולה הצורך בשיפור עבור תחנת בני ברק. שיפור זה בא לידי ביטוי: - יותר פרסום לתחנה, אשר נמצאת באיזורים ראשיים של רמת גן, בני ברק ותל אביב. - תזמון בין רכבות מכיוון צפון לקו תל אביב-כפר סבא, כך שזמן ההמתנה בתחנת האוניברסיטה יהיה קצר. - שיפור הגישה ממתחנת בני ברק לכיוון קניון איילון באמצעות גשר וכן שביל נוח יותר לכיוון שביל עתידים-הירקון וגם להמשך עתידים. נראה לי שהכנת גשר לכיוון קניון איילון וכן שביל לכיוון עתידים אלה צעדים קטנים בהשוואה לגשר מבצע קדש. - עם קשר ובלי קשר לדברים, הארכת קו 57 של "דן" למשך רב שעות היום ואולי למשך כל שעות היום לעתידים. כתוצאה מכך יהיה קו מהיר נוסף מתחנת הרכבת לעתידים (במקום למשל קו 40 עם הסיבובים שלו). שיפורים אלה בתחנת בני ברק יהיו הצדקה נוספת להוספת רכבת בחלק משעות היום.
השקעה מיותרת בשלב הזה.
עם כל הכבוד לנוסעים לכפר סבא, קו חיפה-ת"א הוא הקו העמוס ביותר של רכבת ישראל והוא דורש שדרוג משמעותי. הגיע הזמן שבנימינה תהפוך להיות תחנת קצה, והרכבות הישירות של חיפה ת"א לא יעברו בכלל בבנימינה, צריך לסלול מסילה מקבילה לכביש 4.
 

Mar Garina

New member
השקעה מיותרת בשלב הזה.
עם כל הכבוד לנוסעים לכפר סבא, קו חיפה-ת"א הוא הקו העמוס ביותר של רכבת ישראל והוא דורש שדרוג משמעותי. הגיע הזמן שבנימינה תהפוך להיות תחנת קצה, והרכבות הישירות של חיפה ת"א לא יעברו בכלל בבנימינה, צריך לסלול מסילה מקבילה לכביש 4.
תלוי איך אתה מחליט מה חשוב,
אבל בכל מקרה אתה לא יכול לבטל במחי יד את עומסי התנועה הקשים במטרופולין תל-אביב. אני לא בטוח שפעילות ר"י צריכה להיות ממוקדת טיפול בבעיות שלה עצמה בלבד, אלא גם (במקביל) פתרון בעיות לאומיות קיימות.
 

אורי404

New member
השקעה מיותרת בשלב הזה.
עם כל הכבוד לנוסעים לכפר סבא, קו חיפה-ת"א הוא הקו העמוס ביותר של רכבת ישראל והוא דורש שדרוג משמעותי. הגיע הזמן שבנימינה תהפוך להיות תחנת קצה, והרכבות הישירות של חיפה ת"א לא יעברו בכלל בבנימינה, צריך לסלול מסילה מקבילה לכביש 4.
אני בעד שיפור קו חיפה-תל אביב.
לא פעם ולא פעמים כתבתי את דעתי על שדרוג הקו באמצעות קו מהיר יותר, שעוקף את בנימינה עם מסילה מקבילה לכביש החוף. גם כתבתי לא פעם ולא פעמים (רק לפני מספר ימים כתבתי את זה) על מסילת רכבת מקבילה לכביש 4. אלה בנוסף למה שכתבתי. הצעדים שכתבתי אינם שינויים דרסטיים בקו הרכבת, אלא שיפורים קטנים, אשר יביאו לשינוי הגדול.
 
הערות נוספות על קו כפר סבא-תל אביב.
לקו זה יש בשנים האחרונות עלייה מרשימה לכמות הנוסעים. להלן התייחסויות שלי לצעדים, אשר עשויים לגרום להמשך עלייה במספר המשתמשים: - רכבות לילה בקו כפר סבא-תל אביב הקדימו את הרכבת האחרונה. לדעתי ולדעת רבים וטובים מן המשתמשים ברכבת, שאני מכיר, מוטב היה להוסיף רכבת או שתיים מאוחרות יותר. כאשר הרכבת הקודמת הייתה בסביבות תשע וחצי, אז היו בה משתמשים רבים בתחנות הוד השרון, ראש העין ואף לתחנת סגולה. סביר מאוד להניח שאם היו מפעילים רכבת נוספת, היו נוסעים משתמשים בה בתחנות הנ"ל, כולל תחנת קרית אריה, שמאז נפתחה. כתוצאה מכל זה הייתה כמות הנוסעים בקו ובתחנות השונות עולה. - הכפלת המסילה לאחר השלמת ההכפלה של הקו ביחד עם השמדת הצמח במסילה הרביעית באוניברסיטה ואיוש המסילה, אני מניח, שגם תעלה כמות הנוסעים בקו. ייתכן מאוד שכמות האיחורים תצומצם מאוד ויש מדי פעם איחורים עם "עצירה תפעולית" בתחנת בני ברק. כך יעבור מפה לאוזן על עליית הרמה של הקו ולכן יהיו משוכנעים בשימוש בקו. - הוספת רכבות בחלק משעות היום כיום בחלק משעות היום יש שימוש של רכבת אחת לשעה בקו. לדעתי יש מקום להוספת רכבת שנייה בשעה לכל הפחות בחלק משעות היום. - הוזלת מחירי הנסיעה בחלק משעות היום בחמשים אחוזים - בקו נתניה-תל אביב מחיר הנסיעה בחלק משעות היום הוא חצי מחיר. לדעתי יש לבצע את הצעד הזה גם עבור תחנת חדרה (ואולי גם תחנת פרדס חנה-קיסריה) וגם עבור קווים פרבריים אחרים, כמו אשקלון-תל אביב, ראשון לציון, בית שמש-תל אביב ועוד. כתוצאה מצעד זה יש לדעתי הצדקה להפעלת רכבת נוספת בשעות היום. - שיפור תחנת בני ברק עולה הצורך בשיפור עבור תחנת בני ברק. שיפור זה בא לידי ביטוי: - יותר פרסום לתחנה, אשר נמצאת באיזורים ראשיים של רמת גן, בני ברק ותל אביב. - תזמון בין רכבות מכיוון צפון לקו תל אביב-כפר סבא, כך שזמן ההמתנה בתחנת האוניברסיטה יהיה קצר. - שיפור הגישה ממתחנת בני ברק לכיוון קניון איילון באמצעות גשר וכן שביל נוח יותר לכיוון שביל עתידים-הירקון וגם להמשך עתידים. נראה לי שהכנת גשר לכיוון קניון איילון וכן שביל לכיוון עתידים אלה צעדים קטנים בהשוואה לגשר מבצע קדש. - עם קשר ובלי קשר לדברים, הארכת קו 57 של "דן" למשך רב שעות היום ואולי למשך כל שעות היום לעתידים. כתוצאה מכך יהיה קו מהיר נוסף מתחנת הרכבת לעתידים (במקום למשל קו 40 עם הסיבובים שלו). שיפורים אלה בתחנת בני ברק יהיו הצדקה נוספת להוספת רכבת בחלק משעות היום.
אין קווי הזנה לרעננה
וזאת מכשלה
 

אורי404

New member
אין קווי הזנה לרעננה
וזאת מכשלה
מסכים, שצריך לשפר את קווי ההזנה בשרון.
את הקווים לאיזור התעשיה, הייתי מאריך לתחנת כפר סבא ואילו לאיזורים הצפוניים-מערביים של העיר (קרית שרת ולב הפארק) הייתי ממליץ על קווי אוטובוס לתחנת הרצליה.
 

fireman

New member
המשך לשרשור על נתוני הנוסעים ברכבת.
המשך לשרשור, שפתח הגולש הנכבד בועז ל על נתוני הנוסעים ברכבת ישראל. כתבתי שם הודעה (ארוכה) והיא לא עברה לדף הראשונה. כעת פיצול הודעתי לשתי הודעות.
הלו בועז! איפה הקובץ? ממתי אתה עושה חצי עבודה
????
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה