גשר ראול וולנברג

מצב
הנושא נעול.

Iron53

New member
גשר ראול וולנברג
היום הייתי שם וכך זה נראה. מישהו יודע מה קורה אם זה? יש מצב שאחד מפרוייקטי החלם הגדולים בישראל יתחיל לזוז?
 

Iron53

New member
ייתכן שזהו ציר וולנברג-מורשה.
פרטים נוספים כאן
אני לא שאלתי מה זה
מדובר בפרוייקט הזה http://www.ayalonhw.co.il///////projects/project.asp?ID=8 שנתקע באמצע לפני הרבה מאד זמן בגלל מחלוקת אם צ'מפיון מוטורס!! שאלה אם משהו יודע אם מחלוקת נפתרה והולכים לסיים את הפרוייקט
 

אורי404

New member
אני לא שאלתי מה זה
מדובר בפרוייקט הזה http://www.ayalonhw.co.il///////projects/project.asp?ID=8 שנתקע באמצע לפני הרבה מאד זמן בגלל מחלוקת אם צ'מפיון מוטורס!! שאלה אם משהו יודע אם מחלוקת נפתרה והולכים לסיים את הפרוייקט
תגובה ושאלה על פרויקט אחר באיזור
1. תגובה: חשבתי שהתמונה היא מכיוון מערב לכיוון מזרח ולכן חשבתי, שזהו חיבור לכביש גהה. 2. שאלה על פרויקט אחר: יש תכנון של חיבור שביל אופניים לאורך הירקון עד איזור ראש העין. כעת השביל סלול עד איזור עתידים עם סלילה חלקית (לא סלילה מלאה של אספלט) בתוך הפרדסים מעט מערבית לכביש גהה. מתי אמור פרויקט זה להסתיים?
 
תגובה ושאלה על פרויקט אחר באיזור
1. תגובה: חשבתי שהתמונה היא מכיוון מערב לכיוון מזרח ולכן חשבתי, שזהו חיבור לכביש גהה. 2. שאלה על פרויקט אחר: יש תכנון של חיבור שביל אופניים לאורך הירקון עד איזור ראש העין. כעת השביל סלול עד איזור עתידים עם סלילה חלקית (לא סלילה מלאה של אספלט) בתוך הפרדסים מעט מערבית לכביש גהה. מתי אמור פרויקט זה להסתיים?
מדובר על העתיד הרחוק
השלמת השביל תלויה בהשלמת הפרוייקטים הבאים: 1. ולנברג-מורשה שהזכרת. 2. איילון מזרח - הכרעה אם יוקם או לא, כולל מחלף רב מערכתי עם כביש גהה, והשלמת מחלף ליד בית הקברות ירקון. 3. איזור הנופש המטרופוליני שבין ת"א, רמת השרון והוד השרון. 4. הכפלת המסילה. עם השלמת תמונת התשתיות באיזור אפשר יהיה למצוא תוואי לשביל זה. לגבי הרמפה של גשר מבצע קדש - בשלב זה אין חדש, ולא ידוע מתי יושלם הפרוייקט.
 

אורי404

New member
מדובר על העתיד הרחוק
השלמת השביל תלויה בהשלמת הפרוייקטים הבאים: 1. ולנברג-מורשה שהזכרת. 2. איילון מזרח - הכרעה אם יוקם או לא, כולל מחלף רב מערכתי עם כביש גהה, והשלמת מחלף ליד בית הקברות ירקון. 3. איזור הנופש המטרופוליני שבין ת"א, רמת השרון והוד השרון. 4. הכפלת המסילה. עם השלמת תמונת התשתיות באיזור אפשר יהיה למצוא תוואי לשביל זה. לגבי הרמפה של גשר מבצע קדש - בשלב זה אין חדש, ולא ידוע מתי יושלם הפרוייקט.
OK. תודה. מתי אמורה להיות ההכרעה?
מתי אמורה להיות ההכרעה על איילון מזרח? האם בפרק הזמן הקרוב?
 

אורי404

New member
מדובר על העתיד הרחוק
השלמת השביל תלויה בהשלמת הפרוייקטים הבאים: 1. ולנברג-מורשה שהזכרת. 2. איילון מזרח - הכרעה אם יוקם או לא, כולל מחלף רב מערכתי עם כביש גהה, והשלמת מחלף ליד בית הקברות ירקון. 3. איזור הנופש המטרופוליני שבין ת"א, רמת השרון והוד השרון. 4. הכפלת המסילה. עם השלמת תמונת התשתיות באיזור אפשר יהיה למצוא תוואי לשביל זה. לגבי הרמפה של גשר מבצע קדש - בשלב זה אין חדש, ולא ידוע מתי יושלם הפרוייקט.
ומה זה איזור הנופש המטרופוליני?
מה זה איזור הנופש המטרופוליני שבין ת"א, רמת השרון והוד השרון?
 
ומה זה איזור הנופש המטרופוליני?
מה זה איזור הנופש המטרופוליני שבין ת"א, רמת השרון והוד השרון?
רצועת הנופש היא עבודה בעיניים
במחוז המרכז ובמחוז ת"א תוכננו שורת פארקים מטרופוליניים שיבטיחו חיץ בין אזורים עירוניים מחד ומאידך יענו לביקוש הציבורי לשטחים ירוקים בקרבת הערים. אחד מהפארקים המטרופוליניים הנ"ל היה אמור להיות בין רמת השרון ותל אביב. בפועל כתוצאה מלחצים משותפים של עיריית רמת השרון ומינהל מקרקעי ישראל, צומצם מאד שטח הפארק ובמרחב בין כביש 5 לגבול ת"א אושרה הקמתן של 6100 יחידות דיור, כביש עורקי - "כביש הנופש" ממחלף מורשה הרב-מערכתי בואכה כביש החוף, שישרת את תושבי השכונות, וכמובן שהשטח שיישאר יכלול גם שטחים בנויים לא מעטים (דוגמת מרכז הטניס הקיים ברמת השרון, איצטדיון הכדורגל של רמת השרון יפונה משכונת מורשה ויועתק לשטח מדרום לכביש 5, יוקם מסוף תחבורה ליד מחלף מורשה, שטחי חנייה וכיוב') - בקיצור, פחות ממחצית השטח הולכת לתפקד כפארק והרוב יהיה שטחים בנויים ברמה זו או אחרת.
 
רצועת הנופש היא עבודה בעיניים
במחוז המרכז ובמחוז ת"א תוכננו שורת פארקים מטרופוליניים שיבטיחו חיץ בין אזורים עירוניים מחד ומאידך יענו לביקוש הציבורי לשטחים ירוקים בקרבת הערים. אחד מהפארקים המטרופוליניים הנ"ל היה אמור להיות בין רמת השרון ותל אביב. בפועל כתוצאה מלחצים משותפים של עיריית רמת השרון ומינהל מקרקעי ישראל, צומצם מאד שטח הפארק ובמרחב בין כביש 5 לגבול ת"א אושרה הקמתן של 6100 יחידות דיור, כביש עורקי - "כביש הנופש" ממחלף מורשה הרב-מערכתי בואכה כביש החוף, שישרת את תושבי השכונות, וכמובן שהשטח שיישאר יכלול גם שטחים בנויים לא מעטים (דוגמת מרכז הטניס הקיים ברמת השרון, איצטדיון הכדורגל של רמת השרון יפונה משכונת מורשה ויועתק לשטח מדרום לכביש 5, יוקם מסוף תחבורה ליד מחלף מורשה, שטחי חנייה וכיוב') - בקיצור, פחות ממחצית השטח הולכת לתפקד כפארק והרוב יהיה שטחים בנויים ברמה זו או אחרת.
וגילוי נאות
הח"מ הגיש התנגדות לתוכנית "רצועת הנופש" בשל הפגמים שבה מבחינת שמירת שטחים פתוחים. מי שמעוניין להתעמק יכול להוריד באתרי את מסמך ההתנגדות (קובץ PDF) ומצגת בעניין. לצערי הוועדה המחוזית אישרה את התוכנית, אם כי הורתה לעיריית רמת השרון לתקן את הנספח הנופי המצורף לתוכנית.
 

אורי404

New member
רצועת הנופש היא עבודה בעיניים
במחוז המרכז ובמחוז ת"א תוכננו שורת פארקים מטרופוליניים שיבטיחו חיץ בין אזורים עירוניים מחד ומאידך יענו לביקוש הציבורי לשטחים ירוקים בקרבת הערים. אחד מהפארקים המטרופוליניים הנ"ל היה אמור להיות בין רמת השרון ותל אביב. בפועל כתוצאה מלחצים משותפים של עיריית רמת השרון ומינהל מקרקעי ישראל, צומצם מאד שטח הפארק ובמרחב בין כביש 5 לגבול ת"א אושרה הקמתן של 6100 יחידות דיור, כביש עורקי - "כביש הנופש" ממחלף מורשה הרב-מערכתי בואכה כביש החוף, שישרת את תושבי השכונות, וכמובן שהשטח שיישאר יכלול גם שטחים בנויים לא מעטים (דוגמת מרכז הטניס הקיים ברמת השרון, איצטדיון הכדורגל של רמת השרון יפונה משכונת מורשה ויועתק לשטח מדרום לכביש 5, יוקם מסוף תחבורה ליד מחלף מורשה, שטחי חנייה וכיוב') - בקיצור, פחות ממחצית השטח הולכת לתפקד כפארק והרוב יהיה שטחים בנויים ברמה זו או אחרת.
תודה. מגזימים עם כבישי הרוחב
הגזימו עם כבישי הרוחב: מוסיפים לכביש 5 את כביש אם המושבות מרמת גן לפתח תקווה, מן כביש עוקף ז'בוטינסקי. זה מילא. אבל מתכננים את איילון מזרח ואת כביש רצועת הנופש - מה רע בכביש 5? מה כל כך גרוע בתחבורה ציבורית? מה רע במסלולי אופניים מרמת השרון לתל אביב? לפחות כביש 551, שהיה מתוכנן מוקפא בעקבות תביעה של ארגונים ירוקים. נקווה, שכך יהיה בסופו של דבר עם כביש רצועת הנופש ועם איילון מזרח.
 
תודה. מגזימים עם כבישי הרוחב
הגזימו עם כבישי הרוחב: מוסיפים לכביש 5 את כביש אם המושבות מרמת גן לפתח תקווה, מן כביש עוקף ז'בוטינסקי. זה מילא. אבל מתכננים את איילון מזרח ואת כביש רצועת הנופש - מה רע בכביש 5? מה כל כך גרוע בתחבורה ציבורית? מה רע במסלולי אופניים מרמת השרון לתל אביב? לפחות כביש 551, שהיה מתוכנן מוקפא בעקבות תביעה של ארגונים ירוקים. נקווה, שכך יהיה בסופו של דבר עם כביש רצועת הנופש ועם איילון מזרח.
כביש 5 לא ייתן מענה לשכונות החדשות
ברגע שתוקמנה 6100 יח"ד ברצועת הנופש (5800 רגילות ו- 300 מוסדי - בית אבות או מוסדות אחרים) + 9000-12000 יח"ד בדרום גלילות, לא ניתן לתת להן מענה תחבורתי הולם המתבסס רק על כביש 5 ועל שכונות המגורים הקיימות בתל אביב. מבחינה זו, יש היגיון בתכנון כביש הנופש כעורק מקביל לכביש 5. אבל בעיניי אין היגיון בסיסי בתכנון השכונות החדשות ובמיקומן. היה עדיף לבנות למשל בין כביש 5 ודרך השרף ברמת השרון (אזור שדווקא מיועד לפארק עירוני) ולשמור על שטח פתוח גדול יותר מדרום לכביש 5.
 

אורי404

New member
כביש 5 לא ייתן מענה לשכונות החדשות
ברגע שתוקמנה 6100 יח"ד ברצועת הנופש (5800 רגילות ו- 300 מוסדי - בית אבות או מוסדות אחרים) + 9000-12000 יח"ד בדרום גלילות, לא ניתן לתת להן מענה תחבורתי הולם המתבסס רק על כביש 5 ועל שכונות המגורים הקיימות בתל אביב. מבחינה זו, יש היגיון בתכנון כביש הנופש כעורק מקביל לכביש 5. אבל בעיניי אין היגיון בסיסי בתכנון השכונות החדשות ובמיקומן. היה עדיף לבנות למשל בין כביש 5 ודרך השרף ברמת השרון (אזור שדווקא מיועד לפארק עירוני) ולשמור על שטח פתוח גדול יותר מדרום לכביש 5.
על סוף ההודעה
 

בועז ל

New member
תודה. מגזימים עם כבישי הרוחב
הגזימו עם כבישי הרוחב: מוסיפים לכביש 5 את כביש אם המושבות מרמת גן לפתח תקווה, מן כביש עוקף ז'בוטינסקי. זה מילא. אבל מתכננים את איילון מזרח ואת כביש רצועת הנופש - מה רע בכביש 5? מה כל כך גרוע בתחבורה ציבורית? מה רע במסלולי אופניים מרמת השרון לתל אביב? לפחות כביש 551, שהיה מתוכנן מוקפא בעקבות תביעה של ארגונים ירוקים. נקווה, שכך יהיה בסופו של דבר עם כביש רצועת הנופש ועם איילון מזרח.
אתה צודק,אורי. יש לבטל את 531

ובמקומו להשיב במיידית לביצוע את הרחבת ושיקום הכבישים 38 ו 10 האדומים, את ההפרדה המפלסית במפגש 224 שעל כביש 38 ועוד כמה הפרדות שסר אשבי ווילהלם היקרים עדיין טוענים שלא קוצצו. מהעודף שיישאר,אורי, יוקם במיוחד עבורך שביל אופניים רוחבי חוצה שרון.
 

אורי404

New member
אתה צודק,אורי. יש לבטל את 531

ובמקומו להשיב במיידית לביצוע את הרחבת ושיקום הכבישים 38 ו 10 האדומים, את ההפרדה המפלסית במפגש 224 שעל כביש 38 ועוד כמה הפרדות שסר אשבי ווילהלם היקרים עדיין טוענים שלא קוצצו. מהעודף שיישאר,אורי, יוקם במיוחד עבורך שביל אופניים רוחבי חוצה שרון.
למשל את ההפרדה סמוך לתחנת רחובות
שיקימו שביל אופניים חוצה ישראל.
 

raminec

New member
יש אישור מרמי?

נראה לי שהרעיון יהיה חביב עליו.
אני לא חושב שיש עוד הפרדה מפלסית בארץ
שניתנו כל כך הרבה הבטחות להקמתה. אני כבר הפסקתי בכלל להתייחס לסיפורים בעיתון על כל שר תחבורה או אחר שמגיעים לבקר ברחובות ומבטיחים לתקצב את ההפרדה המפלסית מבלי להבין בכלל את הבעיתיות שבה. לדעתי מדובר בהפרדה מפלסית מהיקרות והמסובכות לביצוע בארץ. העיכוב שחל בביצוע ההפרדה הזו אינו לחלוטין סתמי, אך עדיין אינו מוצדק. לא הגיוני ולא סביר שכביש כ"כ מרכזי שמנתב את חלקה הגדול של התחבורה היוצאת מרחובות צפונה יחסם 4-6 פעמים בשעה בשעות השיא.
 
אני לא חושב שיש עוד הפרדה מפלסית בארץ
שניתנו כל כך הרבה הבטחות להקמתה. אני כבר הפסקתי בכלל להתייחס לסיפורים בעיתון על כל שר תחבורה או אחר שמגיעים לבקר ברחובות ומבטיחים לתקצב את ההפרדה המפלסית מבלי להבין בכלל את הבעיתיות שבה. לדעתי מדובר בהפרדה מפלסית מהיקרות והמסובכות לביצוע בארץ. העיכוב שחל בביצוע ההפרדה הזו אינו לחלוטין סתמי, אך עדיין אינו מוצדק. לא הגיוני ולא סביר שכביש כ"כ מרכזי שמנתב את חלקה הגדול של התחבורה היוצאת מרחובות צפונה יחסם 4-6 פעמים בשעה בשעות השיא.
צודק רמי
כך גם לגבי ההפרדה המובטחת השניה (דרך פיינשטיין). נראה לי שעקב ההשקעה האדירה בפרוייקט כפר גבירול (מחלף+הפרדה מפלסית+הכפלת 410+הארכת 411) איש לא ממקד תשומת לב ותקציבים בשתי ההפרדות. אני גם יכול לדמיין לעצמי את תהליך המחשבה: לגבי רח' הרצל - "כבר יש יציאה מערבית מהעיר ותוך פחות משנה היציאה תהיה מאד נוחה, פלוס כביש עוקף צפון מערבי - בכך אנו נפטרים מתושבי מערב העיר. יש כביש עוקף מזרחי שמתחבר להרצל בצפון פארק המדע וכך אנו נפטרים מתושבי המזרח. בעוד כמה שנים יהיה גם חיבור של העוקף הנ"ל לכביש 431 וכך ניפטר מרוב התנועה המבקשת לצאת מהעיר. אז בשביל כמה עובדים של מכון ויצמן שרוצים להגיע לפארק המדע, ועוד כמה תושבי נווה יהודה שרוצים לשתות קפה בארקפה - לא שווה להשקיע בהפרדה." לגבי דרך פיינשטיין - "נפתח כביש עוקף צפון מערבי כך שתושבי השכונות המערביות לא צריכים יותר להגיע לשם כדי לצאת מרחובות לכיוון נס ציונה.. נפתחה היציאה המערבית מהעיר כך שהתושבים הנ"ל לא יצטרכו להגיע לשם כדי לצאת מהעיר לכיוון ת"א. אז בשביל כמה תושבי רחובות ההולנדית שרוצים לתקן את האוטו במוסך באיזור התעשיה לא שווה להשקיע בהפרדה מפלסית."
 

בועז ל

New member
אני לא חושב שיש עוד הפרדה מפלסית בארץ
שניתנו כל כך הרבה הבטחות להקמתה. אני כבר הפסקתי בכלל להתייחס לסיפורים בעיתון על כל שר תחבורה או אחר שמגיעים לבקר ברחובות ומבטיחים לתקצב את ההפרדה המפלסית מבלי להבין בכלל את הבעיתיות שבה. לדעתי מדובר בהפרדה מפלסית מהיקרות והמסובכות לביצוע בארץ. העיכוב שחל בביצוע ההפרדה הזו אינו לחלוטין סתמי, אך עדיין אינו מוצדק. לא הגיוני ולא סביר שכביש כ"כ מרכזי שמנתב את חלקה הגדול של התחבורה היוצאת מרחובות צפונה יחסם 4-6 פעמים בשעה בשעות השיא.
אתה כמובן צודק ביחס לחשיבותה של ההפרדה
המפלסית שברחוב הרצל, אבל,ותמיד יש אבל, הבטחות שהופרו אינן נחלתה הבלעדית של העיר רחובות. למעשה, אני מכיר שיאניות גדולות ממנה בתחום זה. הדבר חל גם על פרויקטים שהיקפם קטן בהרבה. הסיבה לכך נעוצה כרגיל במידת הלחץ הפוליטי שמופעל על משרדי התחבורה והאוצר. אני בטוח שאיני מחדש לך דבר, ואתה לבטח יודע שפרנסי עירך אינם מן המצטיינים בענף זה.
 

אורי404

New member
אני לא חושב שיש עוד הפרדה מפלסית בארץ
שניתנו כל כך הרבה הבטחות להקמתה. אני כבר הפסקתי בכלל להתייחס לסיפורים בעיתון על כל שר תחבורה או אחר שמגיעים לבקר ברחובות ומבטיחים לתקצב את ההפרדה המפלסית מבלי להבין בכלל את הבעיתיות שבה. לדעתי מדובר בהפרדה מפלסית מהיקרות והמסובכות לביצוע בארץ. העיכוב שחל בביצוע ההפרדה הזו אינו לחלוטין סתמי, אך עדיין אינו מוצדק. לא הגיוני ולא סביר שכביש כ"כ מרכזי שמנתב את חלקה הגדול של התחבורה היוצאת מרחובות צפונה יחסם 4-6 פעמים בשעה בשעות השיא.
יש את המפגש בחדרה, שגם הוא ליד הדרך
הראשית ושגם שם עוברות רכבות רבות ביום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה