מה דעתכם על הכתבה הרצ"ב ?

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
מה דעתכם על הכתבה הרצ"ב ?
כתבה בנושא ההפרש במחירי הנסיעה בין ירושלים וחיפה לגוש דן. אחרי קריאת הכתבה אני תוהה האם הכתב אינו יודע מה הוא כותב או שמשרד התחבורה מטעה ביודעין, או שני הדברים כאחד ? הרי בקווי אגד בת"א/כפר סבא/הרצליה/ראשל"צ משלמים הנוסעים 5.40 ולא 5,70. בדן כבר שנים יש הפרש של עשר אגורות. משרד התחבורה הוא שקובע את המחירים, ובאפשרותו לקבוע מחיר נמוך יותר. דובר משרד התחבורה אומר: "כמובן שהיינו רוצים להפעיל את הקווים בכל הארץ במחירים נמוכים יותר, אבל יש לכך השלכות תקציביות. כל הנחה עולה מיליוני שקלים לקופת המדינה". הרי הוא אומר במפורש שמדובר במתן סובסידיה ע"י המדינה, והרי כל הזמן משרדי האוצר והתחבורה מדברים על ביטול הסובסידיה. בקיצור, גיבוב של דברים חסרי קשר
 
מה דעתכם על הכתבה הרצ"ב ?
כתבה בנושא ההפרש במחירי הנסיעה בין ירושלים וחיפה לגוש דן. אחרי קריאת הכתבה אני תוהה האם הכתב אינו יודע מה הוא כותב או שמשרד התחבורה מטעה ביודעין, או שני הדברים כאחד ? הרי בקווי אגד בת"א/כפר סבא/הרצליה/ראשל"צ משלמים הנוסעים 5.40 ולא 5,70. בדן כבר שנים יש הפרש של עשר אגורות. משרד התחבורה הוא שקובע את המחירים, ובאפשרותו לקבוע מחיר נמוך יותר. דובר משרד התחבורה אומר: "כמובן שהיינו רוצים להפעיל את הקווים בכל הארץ במחירים נמוכים יותר, אבל יש לכך השלכות תקציביות. כל הנחה עולה מיליוני שקלים לקופת המדינה". הרי הוא אומר במפורש שמדובר במתן סובסידיה ע"י המדינה, והרי כל הזמן משרדי האוצר והתחבורה מדברים על ביטול הסובסידיה. בקיצור, גיבוב של דברים חסרי קשר
ותרשה לי לצטט:
"במשרד גם אומרים לא ניתן להוזיל את מחירי הנסיעה בתחבורה ציבורית שלא במסגרת ההפרטה, ולכן לא צפוי שינוי במחירי הנסיעה בירושלים או בחיפה"
 

אוהד11

New member
ותרשה לי לצטט:
"במשרד גם אומרים לא ניתן להוזיל את מחירי הנסיעה בתחבורה ציבורית שלא במסגרת ההפרטה, ולכן לא צפוי שינוי במחירי הנסיעה בירושלים או בחיפה"
ובאותה נשימה אומרים במשרד התחבורה:
"סביר להניח כי דווקא בירושלים - עיר הבירה, שהיא גם העיר הענייה בישראל - יימשך המצב הקיים. במשרד התחבורה מסבירים: "אי אפשר להפריט בירושלים חלק מהקווים, בשיטת האשכולות הנהוגה באזורים אחרים בארץ. המטרופולין הוא מקשה אחת". ומאותה סיבה, האם בחיפה אפשר להפריד בין קווים פנימיים ?
 
מה דעתכם על הכתבה הרצ"ב ?
כתבה בנושא ההפרש במחירי הנסיעה בין ירושלים וחיפה לגוש דן. אחרי קריאת הכתבה אני תוהה האם הכתב אינו יודע מה הוא כותב או שמשרד התחבורה מטעה ביודעין, או שני הדברים כאחד ? הרי בקווי אגד בת"א/כפר סבא/הרצליה/ראשל"צ משלמים הנוסעים 5.40 ולא 5,70. בדן כבר שנים יש הפרש של עשר אגורות. משרד התחבורה הוא שקובע את המחירים, ובאפשרותו לקבוע מחיר נמוך יותר. דובר משרד התחבורה אומר: "כמובן שהיינו רוצים להפעיל את הקווים בכל הארץ במחירים נמוכים יותר, אבל יש לכך השלכות תקציביות. כל הנחה עולה מיליוני שקלים לקופת המדינה". הרי הוא אומר במפורש שמדובר במתן סובסידיה ע"י המדינה, והרי כל הזמן משרדי האוצר והתחבורה מדברים על ביטול הסובסידיה. בקיצור, גיבוב של דברים חסרי קשר
צריך לעשות עצומה!!
אסור לתת להם להפריט את התח"צ בחיפה (לגבי ירושלים זה סיפר אחר) בקיצור.. אסור לתת להם להפריט.. השירות בחיפה- קריות מצויין!!! לא צריך להפריט שום דבר!! אנחנו לא רוצים שינוי במערך התח"צ שלנו.. רוצים להפריט? תשאלו את הציבור שנוסע... (וממש לא מעניין אותי איך) ורק אז אם הציבור יחליט ברוב מוחלט אז תפריטו.. אנחנו כבר יודעים מה קרה לשירות בערים שההפרטה בהם כבר נעשת (אין מספיק אוטובוסים, זמן המתנה ארוך, אוטובוסים עמוסים-0 מקום מוחלט, נהגים עצבניים, ועוד הרבה!!) אני בעד עצומה לפני שיהיה מאוחר!!
 
צריך לעשות עצומה!!
אסור לתת להם להפריט את התח"צ בחיפה (לגבי ירושלים זה סיפר אחר) בקיצור.. אסור לתת להם להפריט.. השירות בחיפה- קריות מצויין!!! לא צריך להפריט שום דבר!! אנחנו לא רוצים שינוי במערך התח"צ שלנו.. רוצים להפריט? תשאלו את הציבור שנוסע... (וממש לא מעניין אותי איך) ורק אז אם הציבור יחליט ברוב מוחלט אז תפריטו.. אנחנו כבר יודעים מה קרה לשירות בערים שההפרטה בהם כבר נעשת (אין מספיק אוטובוסים, זמן המתנה ארוך, אוטובוסים עמוסים-0 מקום מוחלט, נהגים עצבניים, ועוד הרבה!!) אני בעד עצומה לפני שיהיה מאוחר!!
זה מה שההפרטה עושה!
כנסו לפליקס ותראו כמה זמן צריך לחכות לאוטובוס מסכן כדי להגיע לעבודה/בצפר/סידורים
 
צריך לעשות עצומה!!
אסור לתת להם להפריט את התח"צ בחיפה (לגבי ירושלים זה סיפר אחר) בקיצור.. אסור לתת להם להפריט.. השירות בחיפה- קריות מצויין!!! לא צריך להפריט שום דבר!! אנחנו לא רוצים שינוי במערך התח"צ שלנו.. רוצים להפריט? תשאלו את הציבור שנוסע... (וממש לא מעניין אותי איך) ורק אז אם הציבור יחליט ברוב מוחלט אז תפריטו.. אנחנו כבר יודעים מה קרה לשירות בערים שההפרטה בהם כבר נעשת (אין מספיק אוטובוסים, זמן המתנה ארוך, אוטובוסים עמוסים-0 מקום מוחלט, נהגים עצבניים, ועוד הרבה!!) אני בעד עצומה לפני שיהיה מאוחר!!
תיקון
זה האתר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה