מה דעתכם על הכתבה הרצ"ב ?
כתבה בנושא ההפרש במחירי הנסיעה בין ירושלים וחיפה לגוש דן. אחרי קריאת הכתבה אני תוהה האם הכתב אינו יודע מה הוא כותב או שמשרד התחבורה מטעה ביודעין, או שני הדברים כאחד ? הרי בקווי אגד בת"א/כפר סבא/הרצליה/ראשל"צ משלמים הנוסעים 5.40 ולא 5,70. בדן כבר שנים יש הפרש של עשר אגורות. משרד התחבורה הוא שקובע את המחירים, ובאפשרותו לקבוע מחיר נמוך יותר. דובר משרד התחבורה אומר: "כמובן שהיינו רוצים להפעיל את הקווים בכל הארץ במחירים נמוכים יותר, אבל יש לכך השלכות תקציביות. כל הנחה עולה מיליוני שקלים לקופת המדינה". הרי הוא אומר במפורש שמדובר במתן סובסידיה ע"י המדינה, והרי כל הזמן משרדי האוצר והתחבורה מדברים על ביטול הסובסידיה. בקיצור, גיבוב של דברים חסרי קשר
כתבה בנושא ההפרש במחירי הנסיעה בין ירושלים וחיפה לגוש דן. אחרי קריאת הכתבה אני תוהה האם הכתב אינו יודע מה הוא כותב או שמשרד התחבורה מטעה ביודעין, או שני הדברים כאחד ? הרי בקווי אגד בת"א/כפר סבא/הרצליה/ראשל"צ משלמים הנוסעים 5.40 ולא 5,70. בדן כבר שנים יש הפרש של עשר אגורות. משרד התחבורה הוא שקובע את המחירים, ובאפשרותו לקבוע מחיר נמוך יותר. דובר משרד התחבורה אומר: "כמובן שהיינו רוצים להפעיל את הקווים בכל הארץ במחירים נמוכים יותר, אבל יש לכך השלכות תקציביות. כל הנחה עולה מיליוני שקלים לקופת המדינה". הרי הוא אומר במפורש שמדובר במתן סובסידיה ע"י המדינה, והרי כל הזמן משרדי האוצר והתחבורה מדברים על ביטול הסובסידיה. בקיצור, גיבוב של דברים חסרי קשר