מודיעין - קונקס

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
אחרי זה נדהמים

עם תדירות מדהימה...
והמון ידע לגבי השעות בהן הוא אמור לעבור במכבים-רעות. אחרי זה לא מבינים למה אנשים לא עוזבים את הרכב שלהם. יש מעט אנשים שחונים במודיעין ולוקחים ממנה אוטובוס, אבל באמת שאפשר לספור אותם על שתי כפות ידיים מקסימום.
אחרי זה נדהמים
איך אנשים עוברים לגור ביישוב כפרי ומתפלאים שאין להם תח"צ טוב... כאילו שזה משהו חדש בעולם?! תתעורר בנאדם.
 

Roobie

New member
רעות היא לא ישוב כפרי

אחרי זה נדהמים
איך אנשים עוברים לגור ביישוב כפרי ומתפלאים שאין להם תח"צ טוב... כאילו שזה משהו חדש בעולם?! תתעורר בנאדם.
רעות היא לא ישוב כפרי
אני מזמין אותך לבקר. חוץ מזה, שרעות (ומכבים) זה בכלל לא ישוב, אנחנו כעת שכונה של מודיעין, משלמים ארנונה (מאוד גבוהה) לעיריית מודיעין, ואנחנו מחוברים לעיר (לא שכונה מרוחקת מהעיר), ככה ששירות אוטובוסים פנימי ברמה כמו שאר העיר בהחלט מגיע לנו. לא שבשאר העיר הרמה היתה גבוהה בתקופת מרגלית, אבל לפחות התדירות היתה סבירה.
 

raminec

New member
אה, שכחתי. רעות היא המנהטן של מודיעין.

רעות היא לא ישוב כפרי
אני מזמין אותך לבקר. חוץ מזה, שרעות (ומכבים) זה בכלל לא ישוב, אנחנו כעת שכונה של מודיעין, משלמים ארנונה (מאוד גבוהה) לעיריית מודיעין, ואנחנו מחוברים לעיר (לא שכונה מרוחקת מהעיר), ככה ששירות אוטובוסים פנימי ברמה כמו שאר העיר בהחלט מגיע לנו. לא שבשאר העיר הרמה היתה גבוהה בתקופת מרגלית, אבל לפחות התדירות היתה סבירה.
אה, שכחתי. רעות היא המנהטן של מודיעין.
יישוב כפרי/שכונה של בתים צמודי קרקע => same same.
 

Roobie

New member
טוב אני רואה שאתה באת להתנצח

אה, שכחתי. רעות היא המנהטן של מודיעין.
יישוב כפרי/שכונה של בתים צמודי קרקע => same same.
טוב אני רואה שאתה באת להתנצח
מטריד אותי שאתה אחד החברים הקבועים של הפורום, כי הכתיבה שלך היא טרולית לחלוטין. אני באתי להעלות בעיה בתור תושב (צעיר, שלא בחר לגור כאן) שרוצה להשתמש בתחבורה הציבורית, על אף שרכשתי רכב על מנת להתנייד במקום בעייתי שכזה ובשעות בהן בכלל אין תחב"צ (עבדתי בשביל המיצובישי יד רביעית הזה לא מעט זמן - לפני שגם תחליט שיש לי איזה אבא מנכ"ל שקנה לי פורשה בתור מתנה לפסח או משהו). וןאיך אתה הגבת? בעקיצות לא קשורות, כמו טרול מצוי. רעות, בה אני גר (לעוד שלושה שבועות, אז אני עובר עם לירושלים) רק עקב היותי בן להורים שבחרו לגור בה, היא ישוב (חצי מהישוב לשעבר מכבים-רעות) שהוקם עבור אנשי קבע ומשרד הביטחון. עקב עבודתו של אבי, עברנו לגור בישוב זה. זהו לא ישוב כפרי בשום צורה שהיא. זהו ישוב עירוני לכל דבר שהיה נראה כך עוד לפני שהוקמה מודיעין, ולכן ההגדרה המטומטמת, אין לי שום מילה אחרת לתאר אותה - "מנהטן של מודיעין", שבאה להציג את תושבי רעות כנהנתנים/מתנשאים/נובורישים, בחר את המתאים לך, פשוט לא קשורה כאן. וכעת אנחנו שכונה של מודיעין, וכמו שאמרתי - משלמים ארנונה גבוהה בהרבה משאר תושבי העיר. אנחנו מחוברים לעיר ובתי רעות צמודים לחלק מהבתים של מודיעין העיר. ואתה, בתור חבר בפורום תחבורה ציבורית, בא וטוען שאין לנו זכות לדרוש תחבורה ציבורית סבירה?!
 

raminec

New member
רובי, איזה אחוז מהבתי מגורים ברעות הוא בתים

טוב אני רואה שאתה באת להתנצח
מטריד אותי שאתה אחד החברים הקבועים של הפורום, כי הכתיבה שלך היא טרולית לחלוטין. אני באתי להעלות בעיה בתור תושב (צעיר, שלא בחר לגור כאן) שרוצה להשתמש בתחבורה הציבורית, על אף שרכשתי רכב על מנת להתנייד במקום בעייתי שכזה ובשעות בהן בכלל אין תחב"צ (עבדתי בשביל המיצובישי יד רביעית הזה לא מעט זמן - לפני שגם תחליט שיש לי איזה אבא מנכ"ל שקנה לי פורשה בתור מתנה לפסח או משהו). וןאיך אתה הגבת? בעקיצות לא קשורות, כמו טרול מצוי. רעות, בה אני גר (לעוד שלושה שבועות, אז אני עובר עם לירושלים) רק עקב היותי בן להורים שבחרו לגור בה, היא ישוב (חצי מהישוב לשעבר מכבים-רעות) שהוקם עבור אנשי קבע ומשרד הביטחון. עקב עבודתו של אבי, עברנו לגור בישוב זה. זהו לא ישוב כפרי בשום צורה שהיא. זהו ישוב עירוני לכל דבר שהיה נראה כך עוד לפני שהוקמה מודיעין, ולכן ההגדרה המטומטמת, אין לי שום מילה אחרת לתאר אותה - "מנהטן של מודיעין", שבאה להציג את תושבי רעות כנהנתנים/מתנשאים/נובורישים, בחר את המתאים לך, פשוט לא קשורה כאן. וכעת אנחנו שכונה של מודיעין, וכמו שאמרתי - משלמים ארנונה גבוהה בהרבה משאר תושבי העיר. אנחנו מחוברים לעיר ובתי רעות צמודים לחלק מהבתים של מודיעין העיר. ואתה, בתור חבר בפורום תחבורה ציבורית, בא וטוען שאין לנו זכות לדרוש תחבורה ציבורית סבירה?!
רובי, איזה אחוז מהבתי מגורים ברעות הוא בתים
שבהם יש יותר משתי קומות? בפעם האחרונה שבדקתי זה היה די קרוב ל-0%, אבל אולי השתנו הדברים. אני אשמח לקבל מידע עדכני ממך.
 

Roobie

New member
מה זה קשור?!

רובי, איזה אחוז מהבתי מגורים ברעות הוא בתים
שבהם יש יותר משתי קומות? בפעם האחרונה שבדקתי זה היה די קרוב ל-0%, אבל אולי השתנו הדברים. אני אשמח לקבל מידע עדכני ממך.
מה זה קשור?!
אם כל הבתים ברעות הם צמודי קרקע, זה אומר שלשכונה הזאת של מודיעין אין זכות לקבל תחבורה ציבורית כמו כל שכונה אחרת במודיעין?! אתה מתעלם מרוב המידע ונדבק לאיזו שטות לא קשורה, כדי להצדיק את ההודעות העוקצניות שלך. למה שלתושבי מכבים-רעות לא תהיה תחבורה ציבורית טובה, בתור תושבי מודיעין? כמו כל שכונה אחרת במודיעין (גם אצלן המצב לא היה מזהיר, אבל טוב בהרבה), לא ביקשתי שום דבר מעבר לכך. אני לא מבקש אוטובוס ישיר מרעות לתל-אביב, אני מדבר על תחבורה ציבורית פנימית טובה בתוך מודיעין, שתאפשר לי או לכל תושב אחר להשתמש בתחבורה הציבורית כבר משכונת מגוריו, ולא ליצור מצב בו בתחנה הראשונה ברחוב עמק-החולה במודיעין, הקרובה ביותר למכבים-רעות (אך לא במרחק הליכה שלא דורש הזעה מאסיבית, לא משהו נחמד בדרך לעבודה), עומדים כמעט בדרך קבע 15-20 תושבי מכבים-רעות שהגיעו לשם בטרמפ של ההורים/חברים?
 

raminec

New member
זה הכי קשור שבעולם

מה זה קשור?!
אם כל הבתים ברעות הם צמודי קרקע, זה אומר שלשכונה הזאת של מודיעין אין זכות לקבל תחבורה ציבורית כמו כל שכונה אחרת במודיעין?! אתה מתעלם מרוב המידע ונדבק לאיזו שטות לא קשורה, כדי להצדיק את ההודעות העוקצניות שלך. למה שלתושבי מכבים-רעות לא תהיה תחבורה ציבורית טובה, בתור תושבי מודיעין? כמו כל שכונה אחרת במודיעין (גם אצלן המצב לא היה מזהיר, אבל טוב בהרבה), לא ביקשתי שום דבר מעבר לכך. אני לא מבקש אוטובוס ישיר מרעות לתל-אביב, אני מדבר על תחבורה ציבורית פנימית טובה בתוך מודיעין, שתאפשר לי או לכל תושב אחר להשתמש בתחבורה הציבורית כבר משכונת מגוריו, ולא ליצור מצב בו בתחנה הראשונה ברחוב עמק-החולה במודיעין, הקרובה ביותר למכבים-רעות (אך לא במרחק הליכה שלא דורש הזעה מאסיבית, לא משהו נחמד בדרך לעבודה), עומדים כמעט בדרך קבע 15-20 תושבי מכבים-רעות שהגיעו לשם בטרמפ של ההורים/חברים?
זה הכי קשור שבעולם
וחבל שאתה מתמקד בלחשוב שאני מנסה לעקוץ אותך בזמן שאני מנסה להסביר לך מציאות קיימת. בוא נתחיל בעובדה הפשוטה שזה שסיפחו את רעות למודיעין לא הפך את היישוב רעות ליישוב עירוני באופיו. יישובים בעלי אופי כפרי / שכונות של בניינים צמודי קרקע (שזה מבחינתי במידה רבה אותו הדבר) לעולם תקבלנה שירות תח"צ פחות טוב מזה של יישובים עירוניים / שכונות בעלות צפיפות בניה גבוהה עד גבוהה מאוד. זה קשור (אבל לא רק) לכדאיות כלכלית של איסוף נוסעים מועטים שמפוזרים על שטחים גדולים יחסית (שזה גם סוג של הגדרה של בניה לא צפופה). הוסף לכך את העובדה שיישובים כפריים בכל מקרה חייבים להתבסס על רכב פרטי צמוד לכל בעל רשיון נהיגה. זאת מכיוון שמירב השירותים שלהם זקוק האזרח אינם זמינים להם במרחק הליכה (כמו שיש בחלק גדול מהערים) ובלאו הכי שירות התח"צ לא יכול לשרת אותך לכל מקום שאליו אתה צריך להגיע ביישוב כפרי. מה זה אומר? נגיד שתפעיל קו אחד בתדירות גבוהה, בוודאי שלא תצליח להפעיל שניים כאלו! לנוסעים יש יותר מיעד אחד שאליו עליהם להגיע ולכן הם כבר חייבים להחזיק ברכב פרטי או שהם נדונו להגבלת ניידות קשה ביותר!! במילים אחרות - לרוב התושבים יש רכב פרטי שהם מוכנים להשתמש בו לנסיעות קצרות לפחות, מה שמקטין עוד יותר את הכדאיות של הפעלת תח"צ ליישוב/שכונה. צר לי שאתה נפגעת ממקום מגוריהם של הוריך. אני מקווה שתצליח לשכנע את הגורמים הממונים להעלות את התדירות של התח"צ ליישוב רעות. קח בחשבון את הפרמטרים שהזכרתי לעיל ותבין שזו ממש לא תהיה משימה קלה לביצוע מכיוון שרוב הפרמטרים שקשורים לתח"צ במקרה הנ"ל הם נגדך. לא מדובר פה רק בעניין של כדאיות כלכלית. מדובר פה ממש בחוסר צורך בשטח. שלא תבין לא נכון, אני מאוד בעד תח"צ מכל סוג שהוא (כמעט). אני מאוד הייתי שמח אם לרעות היתה תחנת רכבת במרכז היישוב שתחבר אותה לירושלים מצד אחד ולת"א ומודיעין מצד שני. אבל בוא נהיה ריאליים, יש מקומות יותר טובים שבהם עדיף להשקיע את הכסף הזה בתחום התח"צ. הייתי נותן הרבה הרבה יותר כסף הן יחסית והן אבסולוטית (כסובסידיה, או איך שתרצה לקרוא זה) להפעלת תח"צ לשכונות של בתים רבי קומות שהרבה יותר תושבים יהנו ממנה מאשר לשכונה של בתים צמודי קרקע שמספר התושבים בה די מצומצם והתועלת הכללית שבכסף המושקע תהיה שולית.
 

Roobie

New member
שוב, אתה מדבר בסיסמאות

זה הכי קשור שבעולם
וחבל שאתה מתמקד בלחשוב שאני מנסה לעקוץ אותך בזמן שאני מנסה להסביר לך מציאות קיימת. בוא נתחיל בעובדה הפשוטה שזה שסיפחו את רעות למודיעין לא הפך את היישוב רעות ליישוב עירוני באופיו. יישובים בעלי אופי כפרי / שכונות של בניינים צמודי קרקע (שזה מבחינתי במידה רבה אותו הדבר) לעולם תקבלנה שירות תח"צ פחות טוב מזה של יישובים עירוניים / שכונות בעלות צפיפות בניה גבוהה עד גבוהה מאוד. זה קשור (אבל לא רק) לכדאיות כלכלית של איסוף נוסעים מועטים שמפוזרים על שטחים גדולים יחסית (שזה גם סוג של הגדרה של בניה לא צפופה). הוסף לכך את העובדה שיישובים כפריים בכל מקרה חייבים להתבסס על רכב פרטי צמוד לכל בעל רשיון נהיגה. זאת מכיוון שמירב השירותים שלהם זקוק האזרח אינם זמינים להם במרחק הליכה (כמו שיש בחלק גדול מהערים) ובלאו הכי שירות התח"צ לא יכול לשרת אותך לכל מקום שאליו אתה צריך להגיע ביישוב כפרי. מה זה אומר? נגיד שתפעיל קו אחד בתדירות גבוהה, בוודאי שלא תצליח להפעיל שניים כאלו! לנוסעים יש יותר מיעד אחד שאליו עליהם להגיע ולכן הם כבר חייבים להחזיק ברכב פרטי או שהם נדונו להגבלת ניידות קשה ביותר!! במילים אחרות - לרוב התושבים יש רכב פרטי שהם מוכנים להשתמש בו לנסיעות קצרות לפחות, מה שמקטין עוד יותר את הכדאיות של הפעלת תח"צ ליישוב/שכונה. צר לי שאתה נפגעת ממקום מגוריהם של הוריך. אני מקווה שתצליח לשכנע את הגורמים הממונים להעלות את התדירות של התח"צ ליישוב רעות. קח בחשבון את הפרמטרים שהזכרתי לעיל ותבין שזו ממש לא תהיה משימה קלה לביצוע מכיוון שרוב הפרמטרים שקשורים לתח"צ במקרה הנ"ל הם נגדך. לא מדובר פה רק בעניין של כדאיות כלכלית. מדובר פה ממש בחוסר צורך בשטח. שלא תבין לא נכון, אני מאוד בעד תח"צ מכל סוג שהוא (כמעט). אני מאוד הייתי שמח אם לרעות היתה תחנת רכבת במרכז היישוב שתחבר אותה לירושלים מצד אחד ולת"א ומודיעין מצד שני. אבל בוא נהיה ריאליים, יש מקומות יותר טובים שבהם עדיף להשקיע את הכסף הזה בתחום התח"צ. הייתי נותן הרבה הרבה יותר כסף הן יחסית והן אבסולוטית (כסובסידיה, או איך שתרצה לקרוא זה) להפעלת תח"צ לשכונות של בתים רבי קומות שהרבה יותר תושבים יהנו ממנה מאשר לשכונה של בתים צמודי קרקע שמספר התושבים בה די מצומצם והתועלת הכללית שבכסף המושקע תהיה שולית.
שוב, אתה מדבר בסיסמאות
שנכונות אולי לישובים כפריים שמתפרשים על פני עשרות קילומטרים בארצות-הברית, לא ישוב רציף כמו רעות. רעות בנויה בצורה מאוד נוחה להפעלת תח"צ פנימי למודיעין. מסלול הקו הקיים אך הלא-תדיר (4), עובר במרחק הליכה סביר מרוב הבתים ברעות בלי לעשות סיבוב ארוך מדי בישוב (לא יותר מ-6 דקות). זאת עקב כך שיש רחוב ראשי אחד בכניסה לישוב (מבוא רעות) שמתפצל לעוד שני רחובות ראשיים (שד' האורנים ושד' העומרים) שסביבם נמצאים כל 1,600 בתי הישוב. הבתים הבודדים שנמצאים יותר מ-10 דקות הליכה מאחת התחנות של הקו הפנימי, קרובים מאוד למודיעין ויכולים להגיע גם לאחת התחנות בעיר במרחק הליכה קצר. אם היה קו שהיה פעיל יותר מפעם בחצי שעה בשעות מאוד מסויימות, ולא עובד רק על טרנזיט מסכן שמעטים מזהים אותו כאוטובוס (ואפילו לא יודעים שיש אוטובוס). אם היו שלושה אוטובוסים או מיניבוסים בשעה, גם היו לקוחות. תאמין לי. עובדה שהמון ממכבים-רעות משתמשים בקוים הבינעירוניים של מודיעין.
 

raminec

New member
על איזה סיסמאות אתה מדבר?

שוב, אתה מדבר בסיסמאות
שנכונות אולי לישובים כפריים שמתפרשים על פני עשרות קילומטרים בארצות-הברית, לא ישוב רציף כמו רעות. רעות בנויה בצורה מאוד נוחה להפעלת תח"צ פנימי למודיעין. מסלול הקו הקיים אך הלא-תדיר (4), עובר במרחק הליכה סביר מרוב הבתים ברעות בלי לעשות סיבוב ארוך מדי בישוב (לא יותר מ-6 דקות). זאת עקב כך שיש רחוב ראשי אחד בכניסה לישוב (מבוא רעות) שמתפצל לעוד שני רחובות ראשיים (שד' האורנים ושד' העומרים) שסביבם נמצאים כל 1,600 בתי הישוב. הבתים הבודדים שנמצאים יותר מ-10 דקות הליכה מאחת התחנות של הקו הפנימי, קרובים מאוד למודיעין ויכולים להגיע גם לאחת התחנות בעיר במרחק הליכה קצר. אם היה קו שהיה פעיל יותר מפעם בחצי שעה בשעות מאוד מסויימות, ולא עובד רק על טרנזיט מסכן שמעטים מזהים אותו כאוטובוס (ואפילו לא יודעים שיש אוטובוס). אם היו שלושה אוטובוסים או מיניבוסים בשעה, גם היו לקוחות. תאמין לי. עובדה שהמון ממכבים-רעות משתמשים בקוים הבינעירוניים של מודיעין.
על איזה סיסמאות אתה מדבר?
אני מסביר לך בעברית פשוטה ואתה מתעלם מכל מה שאני אומר לך. יישוב כפרי = תח"צ גרוע. למה? לא שווה להשקיע. לא למפעיל ולא למדינה. מי שגר ברעות יש לו כסף לרכב פרטי (אני כבר מפחד לומר פרייבט בפורום הזה). אם לא, אז הוא בצרות!
 

קובי לו

New member
רמי, אתה הערת לי פעם על ניסוח

על איזה סיסמאות אתה מדבר?
אני מסביר לך בעברית פשוטה ואתה מתעלם מכל מה שאני אומר לך. יישוב כפרי = תח"צ גרוע. למה? לא שווה להשקיע. לא למפעיל ולא למדינה. מי שגר ברעות יש לו כסף לרכב פרטי (אני כבר מפחד לומר פרייבט בפורום הזה). אם לא, אז הוא בצרות!
רמי, אתה הערת לי פעם על ניסוח
אתה צודק פה בדבריך רק עשית זאת בניסוח מאוד לא מוצלח ומאוד מעצבן ושנראה גם מתנשא. אז רובי טיפה הגזים, אבל יש משהו בדבריו.
 

raminec

New member
לפחות טרחתי להעיר לך במסר אישי או בטלפון

רמי, אתה הערת לי פעם על ניסוח
אתה צודק פה בדבריך רק עשית זאת בניסוח מאוד לא מוצלח ומאוד מעצבן ושנראה גם מתנשא. אז רובי טיפה הגזים, אבל יש משהו בדבריו.
לפחות טרחתי להעיר לך במסר אישי או בטלפון
ולא על גבי הפורום. תודה
 

raminec

New member
אכן, יש משהו בדבריו. התח"צ ברעות לא משהו...

רמי, אתה הערת לי פעם על ניסוח
אתה צודק פה בדבריך רק עשית זאת בניסוח מאוד לא מוצלח ומאוד מעצבן ושנראה גם מתנשא. אז רובי טיפה הגזים, אבל יש משהו בדבריו.
אכן, יש משהו בדבריו. התח"צ ברעות לא משהו...
 

Roobie

New member
../images/Emo6.gif

על איזה סיסמאות אתה מדבר?
אני מסביר לך בעברית פשוטה ואתה מתעלם מכל מה שאני אומר לך. יישוב כפרי = תח"צ גרוע. למה? לא שווה להשקיע. לא למפעיל ולא למדינה. מי שגר ברעות יש לו כסף לרכב פרטי (אני כבר מפחד לומר פרייבט בפורום הזה). אם לא, אז הוא בצרות!

מצטער, זה כבר פשוט הורג אותי מצחוק. בכותרת - על איזה סיסמאות אתה מדבר? בשורה השניה בהודעה - "יישוב כפרי - תח"צ גרוע"
ממך, באמת, תתייחס הפעם למה שאני אומר ואל תענה לי בארבע שורות שתמצות בהתעלמות ואדישות לכל הטענות והעובדות שהבאתי בהודעותי הקודמת. בכל זאת, אני זה שגר פה ומכיר את העובדות "טיפה" יותר טוב ממך, ובכל זאת אתה מתעלם מהעובדות ומפריח לי סיסמאות על ישובים כפריים באופו כללי. והכי הורג אותי מצחוק שבסוף עוד אומר שאני מתעלם מכל מה שאתה מסביר לי.. כאילו אמרת דבר אחד רציני בינתיים שמגובה בעובדות מהשטח (מהשטח במודיעין-מכבים-רעות, לא בעמק יזרעאל וכו'). עכשיו שוב, לסיסמא שלך "ישוב כפרי - תח"צ גרוע". למה זאת סתם סיסמא שלא קשורה לנושא? כי היא מתאימה לישובים כפריים באזורים כפריים. לדוגמא, בית-הלל (או כל מושב וקיבוץ אחר בעמק החולה), חצבה (או כל ישוב אחר בערבה), כל מושב שהוא בחל התענ"כים וכו'. רעות, אפילו אם אני אסכים להגדרה הלא נכונה שלך אותה כישוב כפרי, כיום היא חלק בלתי נפרד מהעיר מודיעין. מדובר בשכונה של העיר מודיעין, שבאופן עובדתי תושבים לא מעטים שלה כן משתמשים בתח"צ הבינעירוני של מודיעין. אתה מוזמן לבוא בכל שעת בוקר שהיא לתחנה הראשונה ברחוב עמק-החולה במודיעין (קרוב לצומת עם כביש מכבים-רעות, ששמו הרשמי הוא דרך יאיר פרג), ולראות איך עומדים שם בין 15 ל-20 אנשים שרובם ככולם תושבי מכבים-רעות (אתה מוזמן לשאול). ככה שעובדתית, יש דרישה לתח"צ במכבים-רעות! ואם אנשים יראו אוטובוס עובר שלוש פעמים בשעה בתוך רעות ובתוך מכבים, הם לאט-לאט יתחילו לעלות עליו ולהשתמש בו כדי להגיע לאן שהם צריכים במודיעין.
 

טוארג

New member
עזוב אותך, ויכוח חסר טעם


מצטער, זה כבר פשוט הורג אותי מצחוק. בכותרת - על איזה סיסמאות אתה מדבר? בשורה השניה בהודעה - "יישוב כפרי - תח"צ גרוע"
ממך, באמת, תתייחס הפעם למה שאני אומר ואל תענה לי בארבע שורות שתמצות בהתעלמות ואדישות לכל הטענות והעובדות שהבאתי בהודעותי הקודמת. בכל זאת, אני זה שגר פה ומכיר את העובדות "טיפה" יותר טוב ממך, ובכל זאת אתה מתעלם מהעובדות ומפריח לי סיסמאות על ישובים כפריים באופו כללי. והכי הורג אותי מצחוק שבסוף עוד אומר שאני מתעלם מכל מה שאתה מסביר לי.. כאילו אמרת דבר אחד רציני בינתיים שמגובה בעובדות מהשטח (מהשטח במודיעין-מכבים-רעות, לא בעמק יזרעאל וכו'). עכשיו שוב, לסיסמא שלך "ישוב כפרי - תח"צ גרוע". למה זאת סתם סיסמא שלא קשורה לנושא? כי היא מתאימה לישובים כפריים באזורים כפריים. לדוגמא, בית-הלל (או כל מושב וקיבוץ אחר בעמק החולה), חצבה (או כל ישוב אחר בערבה), כל מושב שהוא בחל התענ"כים וכו'. רעות, אפילו אם אני אסכים להגדרה הלא נכונה שלך אותה כישוב כפרי, כיום היא חלק בלתי נפרד מהעיר מודיעין. מדובר בשכונה של העיר מודיעין, שבאופן עובדתי תושבים לא מעטים שלה כן משתמשים בתח"צ הבינעירוני של מודיעין. אתה מוזמן לבוא בכל שעת בוקר שהיא לתחנה הראשונה ברחוב עמק-החולה במודיעין (קרוב לצומת עם כביש מכבים-רעות, ששמו הרשמי הוא דרך יאיר פרג), ולראות איך עומדים שם בין 15 ל-20 אנשים שרובם ככולם תושבי מכבים-רעות (אתה מוזמן לשאול). ככה שעובדתית, יש דרישה לתח"צ במכבים-רעות! ואם אנשים יראו אוטובוס עובר שלוש פעמים בשעה בתוך רעות ובתוך מכבים, הם לאט-לאט יתחילו לעלות עליו ולהשתמש בו כדי להגיע לאן שהם צריכים במודיעין.
עזוב אותך, ויכוח חסר טעם
אתה לא רואה שיש לו סטיגמאות על הישוב והוא מדבר על משהו שהוא לא מכיר? שימשיך לחשוב שכל משפחה ברעות יש לה כסף להחזיק 5 מכוניות, שיהנה ממחשבותיו. ואני אומר את זה בכאב בתור אחד שהוריו גרים ברעות, והיו שנים שגם אני גרתי בקווים של מרגלית לת"א.
 

בועז ל

New member
בכלל לא חסר טעם .

עזוב אותך, ויכוח חסר טעם
אתה לא רואה שיש לו סטיגמאות על הישוב והוא מדבר על משהו שהוא לא מכיר? שימשיך לחשוב שכל משפחה ברעות יש לה כסף להחזיק 5 מכוניות, שיהנה ממחשבותיו. ואני אומר את זה בכאב בתור אחד שהוריו גרים ברעות, והיו שנים שגם אני גרתי בקווים של מרגלית לת"א.
בכלל לא חסר טעם .
אני דווקא מוטצא טעם רב באבחנותיו של רמי , אף שהן נאמרות בנחרצות .הגדרת רעות כישוב כפרי או עירוני אינה מורידה או מעלה מעצם העניין. זאת, למרות שהגדרת הישוב הינה כישוב קהילתי (כך לפחות במקור ). ברגע שאוכל גם אני להיכנס לבריכת השחיה של רעות כאחד האדם אדע שמדובר בישוב עירוני פר אקסלנס. בינתיים זה לא כך. זה נאמר ב
כמובן. לעצם העניין -לא ניתן להתעלם מהיותה של רעות מעין פרבר יוקרתי של מודיעין. רמת החיים בישוב גבוהה- גבוהה מאוד.אז גם אם לכל משפחה אין עדיין יכולת לרכוש 5 מכוניות ,עדיין מדובר בישוב שתושביו מגיעים מרקע סוציו-אקונומי גבוה. מודיעין אגב ,מדורגת בדירוג 8 מתוך 10 בסולם הסוציו-אקונומי .עכשיו נותר רק לתאר היכן ממוקמת רעות המבוססת ממנה. כל הדירות ברעות הינן צמודות קרקע ,כפי שציין רמי ושוויין נאמד במאות אלפי $ כ"א. לא פחות. הדבר מציב את רעות במקום טוב למעלה. לא מנהטן ,אבל בהחלט ממוקמת הרבה מעל הממוצע הישראלי. במקום שכזה ,מטבע הדברים, רמת התח"צ פחותה ממקומות עירוניים צפופים .אין הדבר אומר שאיני סבור שמגיע לרעות תח"צ טובה ,אלא שפשוט ישנה מציאות שלא ניתן להתעלם ממנה.גם אני מכיר מקומות המשוועים לתח"צ טוב. במקומות אלה מדובר בצרכים קיומיים של אוכלוסייה קשת יום ולא בסתם דרישה לשיפור השירות התחצ"י. האם מקומות אלה אכן זוכים לשירות התחצ"י ההכרחי ? התשובה מיותרת.
 

בועז ל

New member
מוטצא=מוצא.

בכלל לא חסר טעם .
אני דווקא מוטצא טעם רב באבחנותיו של רמי , אף שהן נאמרות בנחרצות .הגדרת רעות כישוב כפרי או עירוני אינה מורידה או מעלה מעצם העניין. זאת, למרות שהגדרת הישוב הינה כישוב קהילתי (כך לפחות במקור ). ברגע שאוכל גם אני להיכנס לבריכת השחיה של רעות כאחד האדם אדע שמדובר בישוב עירוני פר אקסלנס. בינתיים זה לא כך. זה נאמר ב
כמובן. לעצם העניין -לא ניתן להתעלם מהיותה של רעות מעין פרבר יוקרתי של מודיעין. רמת החיים בישוב גבוהה- גבוהה מאוד.אז גם אם לכל משפחה אין עדיין יכולת לרכוש 5 מכוניות ,עדיין מדובר בישוב שתושביו מגיעים מרקע סוציו-אקונומי גבוה. מודיעין אגב ,מדורגת בדירוג 8 מתוך 10 בסולם הסוציו-אקונומי .עכשיו נותר רק לתאר היכן ממוקמת רעות המבוססת ממנה. כל הדירות ברעות הינן צמודות קרקע ,כפי שציין רמי ושוויין נאמד במאות אלפי $ כ"א. לא פחות. הדבר מציב את רעות במקום טוב למעלה. לא מנהטן ,אבל בהחלט ממוקמת הרבה מעל הממוצע הישראלי. במקום שכזה ,מטבע הדברים, רמת התח"צ פחותה ממקומות עירוניים צפופים .אין הדבר אומר שאיני סבור שמגיע לרעות תח"צ טובה ,אלא שפשוט ישנה מציאות שלא ניתן להתעלם ממנה.גם אני מכיר מקומות המשוועים לתח"צ טוב. במקומות אלה מדובר בצרכים קיומיים של אוכלוסייה קשת יום ולא בסתם דרישה לשיפור השירות התחצ"י. האם מקומות אלה אכן זוכים לשירות התחצ"י ההכרחי ? התשובה מיותרת.
מוטצא=מוצא.
 

connex

Active member
תעשה השוואות בין קונקס ומרגלית לגבי הקו

עם תדירות מדהימה...
והמון ידע לגבי השעות בהן הוא אמור לעבור במכבים-רעות. אחרי זה לא מבינים למה אנשים לא עוזבים את הרכב שלהם. יש מעט אנשים שחונים במודיעין ולוקחים ממנה אוטובוס, אבל באמת שאפשר לספור אותם על שתי כפות ידיים מקסימום.
תעשה השוואות בין קונקס ומרגלית לגבי הקו
קונקס אמנם הורידה את התדירות מחצי שעה ל45 דקות אבל הרחיבה את שעות הפעילות. בנוסף תושבי לוד מרוויחים גם קו נוסף לראשל"צ שיכול להוות אלטרנטיבה ל247 המייגע
 

Roobie

New member
קו 4 למכבים-רעות שופר מבחינת המסלול

תעשה השוואות בין קונקס ומרגלית לגבי הקו
קונקס אמנם הורידה את התדירות מחצי שעה ל45 דקות אבל הרחיבה את שעות הפעילות. בנוסף תושבי לוד מרוויחים גם קו נוסף לראשל"צ שיכול להוות אלטרנטיבה ל247 המייגע
קו 4 למכבים-רעות שופר מבחינת המסלול
קשה לי להסביר למי שלא מכיר את מודיעין מה ההבדל במסלול, אבל לפחות עכשיו עשוי לקחת פחות מחצי שעה מעיריית מודיעין לרעות. נראה שזמן הנסיעה יתקצר בלפחות 10 דקות.
 

Roobie

New member
../images/Emo51.gif על התשובה

תשובה

בבוקר ובלילה האוטובוס יוצא מהולמס פלייס, ואכן עוצר בעמק החולה, בדיוק כמו המסלול של מרגלית. אבל בכל שעות הצהריים והערב האוטובוסים יוצאים ישר מהמסוף מול העירייה, ולא עוברים כלל בעמק החולה. לגבי החזרה - מהתחנה המרכזית האוטובוסים עושים בתוך מודיעין את אותו המסלול ומורידים במודיעין גם בעמק החולה, ואילו האוטובוסים ממסוף 2000 מסיימים ברובם במסוף קונקס ליד העירייה. לגבי התחנה המרכזית - ממה שהבנתי, תהיה תחנה של קו 100 של קונקס בתוך מבנה התחנה עצמו (אם כי אני לא בטוח בכך), ובכל אופן, האוטובוס יעצור גם ברחוב לוינסקי מחוץ לבניין התחנה. יש לציין כי בניגוד לכך, קו 111 שיחליף את קו 100 בשעות הערב (זהו קו שיוצא ממסוף 2000 בארלוזורוב ועובר בתחנה המרכזית בדרכו למודיעין), יעצור רק מחוץ לתחנה, ברחוב לוינסקי.
על התשובה
 

אוהד11

New member
מספור הקווים ופיזורם נראה משונה בחלקו

מודיעין - קונקס

קו 1 - קו סיבובי- מהעיריה / מסוף תחבורה קונקס- חזרה לעיריה / מסוף תחבורה קונקס . קו 2 - קו מעגלי - ממסוף תחבורה קונקס ל- רח' לוי פינת יצחק רבין . קו 4 - קו סיבובי מהעיריה דרך מכבים רעות חזרה לעיריה . קו 5 - ממסוף תחבורה קונקס למודיעין ישפרו סנטר . קו 7 - ממסוף תחבורה קונקס - עיריה ל- חשמונאים . ( 5 פעמים ביום לכל כיוון ) קו 9 - ממסוף תחבורה קונקס - עיריה ל-מבוא חורון ( 3 פעמים ביום ) קו 15 - מרעות מכבים ( שדרות המכבים / ישראל פלד ) - לרכבת מודיעין (בשתי הכיונים יש בשעות מקבילות ב- 8:15 וב - 9:15) קו 100 - ממודיעין ( גם עיריה וגם מבריכת השחייה לת.מ תל אביב [ רשום גם לוינסקי 108 וגם ת.מ הקוים יעצרו בפנים או בחוץ
] ) וחזרה כמובן . קו 101 - ממודיעין מסוף תחבורה קונקס - תל אביב מסוף סבידור . קו 102 (
) - ממודיעין לאונברסיטת תל אביב מסוף קלצ'קין ( ממודיעין ב- 06:40 חזרה ב 15:15 זהו ) קו 103 - ממודיעין עמק זבולון/פינת לשם וגם מיצחק רבין ( נסיעה אחת ) למסוף 2000 בתל אביב . קו 104 - מבריכת השחיה במודיעין לת.מ תל אביב ( פעם אחת ב 8:45 בבוקר ) קו 105 - ממודיעין בריכת השחיה למסוף 2000 תל אביב . קו 110 - ממודיעין לירושלים ת.מ ( השאלה היא בתוך התחנה או מחוצה לה
) קו 111 - ממסוף קונקס מודיעין למסוף 2000 ויש גם חזרה
לבריכת השחיה ( לבריכת השחייה רק מתל אביב למודיעין ) קו 112 - תל אביב מסוף 2000 - מודיעין ( קו אקספרס
) קו 120 - ממודיעין לירושלים ת.מ ( וחזרה לבריכת השחיה רק בשעות הערב ) קו 150 - מודיעין לרמלה ת.מ . קו 152 - ממודיעין למסוף אבי האסירים בראשון ( לראשון 3 נסיעות ומראשון למודיעין 5 נסיעות ) קו 154 - מבריכת השחיה במודיעין למסוף אבי האסירים בראשון לציון .( 3 נסיעות ) קו 155 - מבריכת השחיה לרמלה ת.מ - וחזרה למסוף תחבורה קונקס . קו 200 - ממודיעין לפתח תקווה - בית החולים בלינסון . וחזרה . קו 202 - מבריכת השחיה במודיעין לבית החולים בלינסון בפתח תקווה . מה אתם אומרים על הקווים
כל הכבוד לקונקס על החידוש
בהצלחה לאנשי מודיעין
מספור הקווים ופיזורם נראה משונה בחלקו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה