אוקיי- מסתבר שהקורונה לא מתה בשרב האימתני

supercellstorm

New member
אוקיי- מסתבר שהקורונה לא מתה בשרב האימתני

שהיה בארץ . טוב ועכשיו ברצינות- נדמה לי שבאמת להוריד כמויות נדבקים בארץ צריך לנעול את רוב האנשים בבתים. יש מדינות שאולי ניתן לחיות עם הקורונה אבל כנראה בבלאגן הישראלי זה קשה מאוד... אין ספק שהטעות הקריטית הייתה המשך הטיסות לארץ לפני כשלושה חודשים-מה שיצר מסת חולים שמספקת לנגיף אופציות רבות מאוד. אז לקח יותר משבועיים אבל הוירוס יודע איך לשרוד -LIFE FINDS A WAY למי שמכיר.
 

נהע1

New member
אכן בלגאן ישראלי. פתחו תחת תנאים שעפו מהחלון

בגימנסיה העברית בירושלים לומדים תלמידים מכל רחבי העיר וההתפרצות שם מעידה על אפשרות של התפשטות בכל העיר. בעדכון מאומתים - תכנית כבקשתך. בנקים,קניונים, מרפאות, מרכולים, אוטובוסים, בתי"ס - מה תבקשו. מכיוון שהמידע חלקי - יתכן שיש אחד שמשוטט בין כל המקומות האלה אבל מקרה הגמנסיה מצביע אחרת.
 

itay334

New member
אתה מתעלם מהעובדות!

בצפון קוריאה מתחיל הקיץ ולכן אין שם תחלואה!
 
היום בקושי חולים, גם ביחס למספר הבדיקות
צריך לראות עוד יומיים לראות אם יש עלייה חוץ מבגימנסיה
 
נראה לי אף אחד לא יודע מה משפיע

חום כנראה לא משפיע על הנגיף ף ככה שאין סיבה לתלות תקווה בקיץ. צריך לקוות שימצאו חיסון ומהר אחרת לא תיהיה ברירה נחזור כנראה לסגר בשבוע או שבוע הבא
 

refael2222

New member
נראה שבנובמבר עם התחלת וירוסי החורף תהיה היסטריה

כל שיעול חום או צמרמורת יכניס אנשים ללחץ
 
אתה צוחק?. שבוע שעבר

ואני מכיר אישית מישהי שעבדה במקום מסוים השתעלה קצת. המנהלת שלה שלחה אותה הביתה ישירות להביא אישור בכתב של רופא שאין וכו. וכבר כתבתי בלי משמעת עצמית של אנשים זה לא יעזור. מצד שני כמה אתה יכול להחזיק אנשים בבית עם ילדים סגורים באותו מקום. ונקוה שגם העולם יתחשבן עם סין על הדבר הזה( הישראלים בטח שלא יחרימו רק יראו מבצע זול באתרים שלהם וימישכו לפרנס אותם)
 

ניוטראל

Active member
לא מתה? החיו אותה!!!

מצטופפים במקומות סגורים! עם מזגנים שעובדים...
 

יובל 42

New member
עזוב אותם. אנשי הגל השני פתחו שמפניות

חודש+ הם כוססים ציפורניים והעקומה מסרבת להתרומם. עד שיש להם מיני התפרצות (שרובה ככולה באה ממקום אחד ויחד) אתה משבית להם שמחה? תן להם לחגוג.
 

refael2222

New member
חחח היחידי שמסכים אתך במדינה הוא יורם לס


אבל העיקר הרבה בריאות
 

יובל 42

New member
חחחח רק בשרשור הזה יש שניים שמסכימים איתי


כנראה השמפניה סובבה לך את הראש. תחכה שזה יעבור ותחזור לדבר איתי. אגב, אין שום קשר בין דעותיי לבין הפרופסור המטורלל אבל לצערי יש אלפים רבים שמסכימים עם דעותיו בעיקר כאלה שמעדיפים שהמדינה תישרף רק שלא יסגרו להם שוב את העסק לחודשיים.
 
אם עכשיו זה היה קורה בבית כנסת

ולא בגימנסיה סביר להניח שהתקשורת היתה עושה הסתה שלמה כנגד ציבור הדתי חרדי אבל כשזה נפל במטוס החילוני במקום להאשים את ההנהלה והתלמידים מרשמים את משרד החינוך( למרות שגם לו יש חלק בזה שפתחממוקדם מדי)
 

נתנאל531

Well-known member
לא קשה לנחש

ששילוב של לימודים בכיתה ממוזגת ודחוסה במהלך גל חום קיצוני, ובלי מסכות כי 'זה לא נעים וקשה ללמוד כך', יקל על התפרצות מקומית, ואותו כנ"ל על ישיבות צוות בחדר מורים. נראה שהטעות הייתה לאשר לימודים ללא מסכה בסביבה ממוזגת (=ללא איוורור מספיק), במקום לבטל אותם זמנית או לכל הפחות לבטל אותם באזורים 'צהובים' מבחינת נגיעות. מה שאנחנו רואים כעת זה כנראה תוצאה ישירה של גל החום הקיצוני של השבוע שעבר, ובעקבות התמתנות מזג האוויר, כנראה שנראה נסיגה מחודשת בהדבקות. &nbsp קצת מוזר ומשעשע שהקורונה מחזירה אותנו לתפיסות רפואיות של לפני עידן האנטיביוטיקה והרפואה המודרנית, אך נראה שלא נס ליחם - לאוויר צר ואור שמש יש יתרון בריאותי מובהק בהשוואה לסביבה לחה-טחובה-חשוכה של פעם, וכנראה שגם בהשוואה לסביבה ממוזגת של היום. לכל הפחות בקשר להתפתחות מחלות דרכי נשימה. אגב, מעניין יהיה להשוות את התנאים הסביבתיים בכיתות השונות בגימנסניה, האם יש הבדל בכמות הנדבקים בין כיתות שבהם יותר / פחות אור שמש ישירה? כמובן אור שמש בפועל, תוך נטרול שימוש בתריסים / ציליות וכו'
 

refael2222

New member
אין מחקרים עדכנים שתומכים בקשר בין הקורונה לטמפרטורות

הסכמה גורפת בין כל המדענים שאין שום קשר . זה מזכיר לי שזוכה פרס נובל דן שכטמן קיבל פרס נובל אחרי עשרות שנים של התכחשות לעבודתו מפחד מה יגיד המדען ליינוס פולינג
 

נתנאל531

Well-known member
מחלות דרכי נשימה מדוכאות משמעותית בקיץ

זו עובדה שידועה כבר אלפי שנים. הסיבה לכך לא לגמרי ברורה, אבל העובדה ידועה, ומסתבר שגם הקורונה לא שונה משאר חברותיה. אפשר להסכים שזה לא רק עניין של טמפרטורה, מסתבר שזה שילוב של כמה גורמים: קרינה גבוהה, איוורור, נטייה להסתובב בחוץ ופחות בבתים בקיץ, וגם טמפרטורה גבוהה משפיעה מעט. &nbsp יש לשים לב לכך שריבוי בדיקות PCR במקומות הנכונים (=בסביבה הקרובה של חולים ידועים) יוביל לזיהוי נשאים רבים, אבל יתכן שחלקם הגדול כלל לא יפתח סימפטומים, ואף לא יהיו מדבקים (אולי גם לא יפתחו נוגדנים, לצערם), ואלו שכן, יסבלו מהמחלה בצורה קלה יותר. לזיהוי מדויק יותר של חומרת מחלה נכון יותר יהיה להסתכל על החולים הקשים (=מתים, מונשמים, מצב קשה), ובשדה הזה הנתונים חיוביים מאוד בימים האחרונים. מיעוט נפטרים יחסי בימים האחרונים, ושפל במספר החולים הקשים, בתקווה שתמשיך המגמה.
 

יובל 42

New member
תהיה חזק נתנאל.

לא פשוט עם החבר'ה האלה. תיכף רפול יעבור איתך לפסים אישיים.
 

refael2222

New member
נכון

ואל תכנע להסתה של עו"ד שגם טוען שאני שיכור.כי למה שאני אאעשה זאת? תמיד שמרתי על דיון ענייני.
 
למעלה