ק. מזרע 20.5 מ"צ 55% בשעה 05:30

askaba

New member
ק. מזרע 20.5 מ"צ 55% בשעה 05:30

הלחץ 1005.8. בהיר ללא רוח.
 

יובל 42

New member
ברזיל והקורונה

מאמר בעיתון ידיעות אחרונות https://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-5734288,00.html שימו לב במיוחד למשפט הבא. רשויות הבריאות עושות הכל על מנת לבלום את קצב ההדבקה: הן הורו להקדים חגים מהמשך השנה לימים הקרובים ויצרו "חופשת חירום" מיוחדת במטרה להשאיר אנשים בבית. אך מבט אחד ברחובות מעיד שזה לא עובד: המונים ממשיכים להסתובב ולהתקהל במרחב הציבורי. מוכיח לדעתי שמזג האוויר עוזר למי שעוזר לעצמו (ישראל, אוסטרליה, יוון) איפה שהעם מטומטם והנשיא אידיוט מזג האוויר לבדו לא יושיע. אגב, גם שם במקום הראוי את הליצן הקרוי יורם לס שמשום מה יש לו כמה מעריצים והוא מקבל יותר מידי זמן מסך בשביל אידיוט כמוהו. (אתמול אינטימי עם רפי רשף) אם הוא היום מנכ"ל משרד הבריאות אנחנו סופרים 10,000 מתים לפחות.
 

נתנאל531

Well-known member
היום חזוי להיות היום האחרון לגל החום

במישור החוף חזויה הקלה משמעותית היום בהשוואה לימים האחרונים, לא עוד 40 מעלות ב־12 בצהרים... גם בהר ובמזרח צפוי יום קל יותר, ואפילו בבקעה לא חזויה טמפרטורה מעל 44 מעלות... &nbsp בעיקר בזכות בריזה משמעותית יותר, מתחילה מוקדם יותר ונכנסת עמוק לפנים הארץ. מבחינת עומס חום הטמפרטורה הגבוהה תתחלף בלחות גבוהה יותר, עדיין תורגש הקלה. מחר ובשבת כבר בכיוון של חזרה לשגרה &nbsp
 

shlomobar

New member
מפות יציבות בסביבת שיא המערכת

בצפון אי היציבות מגיעה למפלס 500 מ"ב, כנראה יהיו סופות רעמים מקומיות. במרכז אי היציבות מגיעה רק עד סביבת מפלס 600 מ"ב, בד"כ לא מספיק לסופות רעמים בתנאי הטמפרטורה שישררו, אבל אפשריים סופות רעמים בודדות. בדרום אי היציבות מגיעה עד סביבת מפלס 700 מ"ב, מספיק לגשם.
 

הפרבולה

New member
הבוקר GFS מיתן מאד את המערכת

לפי המפה ספק אם יהיו סופות רעמים אפילו בצפון הארץ, האפיק הצפין לצפון לבנון, גם צפו כמות המשקעים פחת .
 
כולם נגררו אחרי איסי

חבל קיותי שאחרי שבוע חם כזה נקבל איזה פינאלה יפה בצורת גשם נחמד
 
אכן, בעיר תחתית בחיפה הקלה משמעותית , בריזה חזקה

ונעימה יחסית, הטמפרטורה סביב 26 מעלות .
 

supercellstorm

New member
אסור לשכוח- אנחנו במאי... אנשים בארץ התרגלו לטוב אחרי שנתיים

גשומות.
צריך להעלות כאן את ממוצעי מאי למקומות בארץ בכדי להבין שכל גשם, שהוא יותר מטפטוף, שישראל מקבלת בחודש זה זה בונוס. בעיקרון הממוצעים נעים בין כ מילימטר אחד באילת לכ - 11 במירון. ברוב המקומות כ 3 עד 4 מ"מ כשיש שנים יבשות לחלוטין כמובן ויש גשומות . אבל- די ב- 6 מ"מ מרחבי כדי שהחודש יחשב כגשום כך שכאשר יורדים , כמו במערכת הקודמת החודש, בין 20 ל 40 מ"מ מרחבית, מדובר במשהו חריג. נכון שהיתה התמתנות אבל רק המערכת הזאת יכולה להניב את הכמות החודשית הרגילה בתחנות הצפון...אלא אם יהיו עוד התמתנויות.
 

refael2222

New member
נכון ניר סתיו גם התראיין בנושא אצל רזי ברקאי

בן השאר ביקש לצנן את האופוריה מהשנתיים האחרונות ודיבר על החורפים השחונים במיוחד בצפון שקדמו לשנתיים האחרונות.
 
למעלה