טפטופים במערב הנגב,שפלת יהודה.תתכן הפתעה ביומיים הקרובים

quant1

New member
אתה שוב עושה פרצוף חמוץ בלי לתרום כלום, זה קבוע אצלך.

 

quant1

New member
ואתה שוב טועה. כרגע יש אלטוסים מעל הארץ וקוסמו חוזה גשם היום

חזיתי שסביר שירד גשם בזמן שכל המודלים אמרו שיהיה חם ויבש, והשמ"ט אמר שיהיה חם ויבש, ואנשים שכותבים פה בפורום אמרו שיהיה חם ויבש.

והנה, ברגע זה ממש, יש עננות בינונית מפותחת מעל חלק ניכר מהארץ, וקוסמו שינה את התחזית שלו והוא צופה שיהיו מקומות בהם ירד גשם היום.

כמו שכבר כתבתי לך בעבר, אני שמח לקבל ביקורת שאני יכל ללמוד ממנה, כי זו דרך מצוינת ללמוד. טורנדו ויובל העירו הערות שניתן ללמוד מהם, ולמדתי מהם. מצוין שעשו את זה.

אתה לעומת זאת באופן קבוע מחמיץ פנים בלי להוסיף שום תוכן שתורם. מה התועלת בזה?
ובפעמיים היחידות שבהן הוספת תוכן בתגובה להודעה שכתבתי, אז כתבת שטויות. כתבת שלפלומה טרופית שעברה מעלינו "אין קשר לסילון" - וזו שטות מוחלטת, והערת שה NAO לא תמיד מעיד על חסימה, בזמן שהמפות הראו תבנית חסימה קלאסית.

אז אם אתה רוצה להתחיל לתרום ידע, זה יהיה חיובי וזה יאפשר לאחרים ללמוד.
אבל כל עוד מה שאתה עושה זה רק להחמיץ פנים בלי לתרום כלום, וכשאתה כבר מנסה לתרום אז אתה טועה, אז עדיף להתעלם מההודעות שלך.
 
אדון נכבד !! אינני חייב לך דבר .

באם החלטתי להסתפק ב'אזהרת קישקוש' להודעותיך ; זו זכותי המלאה .

אמרת שירד גשם וטעית : היה זה ערפל . העננות הבינונית היום : לא הורידה גשם ( אולי עוד תוריד ) .

וכל זב חוטם יכול , לו ירצה , להתנבא בשפה כללית , כי מתי שהוא בימים הקרובים , ירד גשם, היכן שהוא . בניגוד לצפי אחר . אין בכך כל אינפורמציה @!
 

quant1

New member
אם זו זכותך להיות גם מתנשא וגם להחמיץ פנים בלי לתרום

אז זו זכותי להצביע על זה.
אתה לא האורקל, אתה מרבה לכתוב דברים שהם לא נכונים, ולכן אין שום תועלת לאף אחד ב"אזהרות" חסרות התוכן והמתנשאות שלך. התגובה המתנשאת שלך לא תרמה כלום פרט לאווירה שלילית בפורום.

בכל פעם שעניתי לך גם כתבתי, שאם תסביר ותוסיף מידע שיהיה אפשר ללמוד ממנו, מידע נכון ומדויק ולא שגוי, אז זה יהיה חיובי.

בנוגע לנושא המקורי של השרשור הזה והתחזית לסיכוי סביר לגשם - אני אכתוב פוסט נפרד על מזג האוויר היום לתועלת מי שרוצה לקבל את המידע אבל לא לספוג את האווירה שלילית שיוצרים חילופי הדברים איתך.
 

quant1

New member
היה מעניין היום:שקע בים,רוחות מז בגובה בינוני,אלטוקומולוסים

היום:
- (תמונה 1). בים, בערך מול חופי עזה, התפתח שקע קטן. הלחץ הברומטרי שנמדד בת"א הגיע עד לקצת מתחת ל 1010מ"ב, בהשוואה ללחץ של קצת מעל 1018מ"ב שנמדד לפני יומיים בת"א.
- גם התחילה התפתחות של עננות בינונית באזור השקע, אבל התזמון שכל זה קרה, בלילה, לא היה טוב עבור גשם אצלנו. בבוקר, הרוחות בגובה שבו הייתה העננות (בערך 3.5-4ק"מ) התחלפו לרוחות מזרחיות והעננות שהייתה מעל הים התפזרה.
- (תמונה 2) - בצהריים הייתה רוח צפונית חלשה בקרקע, ורוחות מזרחיות עד צפון-מזרחיות בגובה בינוני, והייתה התפתחות של עננות בינונית. אני ראיתי אלטוקומולוסים מעל ת"א, אבל vertical wind shear (איך זה נקרא בעברית?) קרע את העננים האלה ומנע התפתחות של ס"ר וגשם.

תצפית רום מבית דגן, אתמול בלילה והיום בצהריים:
http://weather.uwyo.edu/cgi-bin/sou...AR=2019&MONTH=11&FROM=0600&TO=0612&STNM=40179



 
למעלה