סביב אמצע החודש בערך שוב המערכות יחזרו אלינו ונקבל הרבה גשם

snow23231

New member
סביב אמצע החודש בערך שוב המערכות יחזרו אלינו ונקבל הרבה גשם

חיזוי שלגים בישראל - snowil

ערב טוב לכולם. כרגע היובש ימשיך עד אמצע החודש בערך עם ימים חמים יחסית לחודש. סביב אמצע החודש בערך שוב המערכות יחזרו אלינו ונקבל הרבה גשם יחסית. לקראת סופו של החודש ייתכן מערכת קרה שאולי תביא את השלג לפסגת הר החרמון. החורף הזה נקבל הרבה גלי חום וקור כמו שכתבנו בתחזית העונתית. זה אומרת ''מערכות קיצוניות'' (כולל גלי קור), לצד פרקי יובש וחום. בין המעברים תיתכן הפסקה מרובה.
בקיצור חורף גשום מעל הממוצע נקבל בסופו של דבר, ומתי שיגיעו ''המערכות הקיצוניות'' נקבל כמויות גדולות של גשם בפרק זמן קצר יחסית. שיהיה שבוע טוב לכולם, ותמשיכו לעקוב בדף לגבי המערכת הבאה סביב אמצע החודש שעשויה להיות מעניינת במיוחד!!

 
לפי ג'פס אין כלום עד כ20 לחודש

כמבן שזה טווח רחוק אבל כשמדובר בחיזוי יובש"קל" יותר להם לזהות את זה. מקוה שיהיה שינוי בשליש האחרון. אחרת. בחוף אפשר להתחיל לקפל ציוד. מה שמוזר שכמעט כל המודלים נתנו נובמבר ממוצע פלוס .
 

refael22

Member
יש משהו בזה. לגבי תחנת יגור מצאתי שיש קשר בין נובמבר שחון

באחוז גבוה מאוד נובמבר שהסתיים מתחת ל20 ממ עונת גשמים היתה מתחת לממוצע ובחלק מהעונות שחונה קיצונית
 
בדכ חורפים גשומים בחוף היו

לפחות עם נובמבר סביר מינוס פלוס . אבל יבשים מאוד בדכ הסתיימו עם בצורת. עיין ערך נובמבר 2010. שהיה קטסטרופה עם אפס ממ וארבעה ימי ערפל כבדים. אגב יש סיכוי לשידור חוזר השבוע לפחות מבחינת החום והסכוי לערפילים. מאוד נקוה שנקבל משו בחצי השני של נובמבר
 

נהע1

New member
מזכרון - אוקטובר גשום הולך סטטיסטית עם חורף שחון (כ- 70% ).

 

guprnds

Active member
ברגע שרשמת "תחזית עונתית"

איבדת את כל הקרדיט שעשוי היית לקבל מאנשים רציניים.
 
למעלה