שבוע טוב.במפות אין זכר לחזרת החורף.האמנם?

ariecohen34

New member
שבוע טוב.במפות אין זכר לחזרת החורף.האמנם?

כל המודלים נראה לי שללא יוצא מן הכלל מספרים לנו היום שהאפיקים נשארים במערב היבשת.רק אתמול בערב הם היו אופטימיים וביטלו תרחיש זה,וגם אז זה היה תמוה מכיוון שיום לפני,שוב השאירו אותם במערב.סלט?אכן כך.כעת לתחזית.אין התכחשות לימים היבשים שלפנינו(מערכת גשם כפי הנראה לפני סוף החודש אך לא היא העניין),אין גם התכחשות לקיפול הלא נעים של אפיקים יפהפיים מערבה.יחד עם כל זה אין גם התכחשות ל3 חודשים קסומים מבורכים ופוריים שליוו אותנו ואנו מחפשים את החודש הרביעי ל"פינאלה"של החורף או כמעט פינאלה.

התרחיש עליו ביססנו את התחזית למערכת שלג בתחום שתגיעה עד 10.2 מובנה היה כולו על יכולת מוגבלת של האפיקים שנמצאים במרכז ים התיכון או מעט מערבה באזור דרום איטליה לייצר בטן מערבית יותרלזמן ארוך.ברגע שבטן שכזו נוצרת אז האפיק נשאר מעל מרכז ודרום אירופה ומתחדש שם עקב הבטן המערבית וללא תזוזה מזרחה.

ביססנו תחזית זו על נקודת ההנחה שהתחדשות כזו לא תחזיק מעמד יותר משבועיים מאחר ואנו נכנסים לחודש בעל הפוטנציאל החזק ביותר למערכות קרות אצלינו.מה גם שתרחיש כזה היה מייבש גם את מזרח אירופה וזה באמת כבר"מוגזם".

על כן לא הכחשנו יובש מסויים ונקבנו בתאריך מקסימלי של עד 10.2 לירידת אפיק אלינו.

על פי ניתוחים שלנו האפיק לא יתחדש יותר מפעמיים מעל איטליה ועל כן בפעם השלישית צפוי להתמזרח.

כאן המודלים חולקים על דעתנו הענייה.לדעת המודלים (וזה כבר משתקף בתחזיות חודשיות ששמענו גם מאנשי מקצוע רשמיים)חודש פברואר צפוי להיות יבש.אני לא חושב כך והזכרתי אתמול שצפוי להיות ממוצע לפחות.הסיבה היא,האפיק לא יתחדש יותר מפעמיים כפי שהזכרתי קודם.הצפי שנשארנו איתו הוא אותו צפי,דהיינו מערכת שלג קרה מאוד עוד בשליש א של פברואר.זה נשמע הזוי,מופרח ולא מיושב עם המודלים אךהצפי שלי הוא שאזור לחץ נמוך צפוי כל או רוב הזמן במזרח היבשת ומעלינו,וברגע הראשון בו האפיק ינוע לאזורנו יהיה מי שיקלוט אותו מפאת העובדה שהלחץ לא צפוי לעלות בצורה ניכרת גם בהיעדר מערכות,ועוד לפני תום שליש א נוכל לראות את האפיק החזק מתיישב על אותו אזור לחץ נמוך ונוחת עלינו ומשפיע על האזור כולו.קשה להאמין בתנאים אלו לתרחיש הזה אך אם לא הייתי מודע לקיום התרחיש לא הייתי מפרסמו.
 

יובל 42

New member
זה לא שלו. העתיק מילה במילה הודעה של הליצן מרשמלו


מפורום וואלה.

ובכך חטא פעמיים. גם הביא דברים של ליצן (שעד לפני כמה ימים טען בתוקף למגה מערכת מושלגת בשליש האחרון של ינואר
) וגם לא סיפר לנו מה המקור ויצר רושם שזו תחזית שלו.
 

lovelyfor211

New member
מרשמלו ליצן ?להגיד שהחורף ניגמר עכשיו זה לא ליצנות על פי גפס

 

סילון91

New member
אתה בן אדם שלוח רסן פשוט. אין לך בעיה לקטול ולהשמיץ כל אדם

ללא סיבה מוצדקת
 

AnarchistPhilosopher

Well-known member
הבעיה שלי הייתה במשפט הבא לא משנה לי של מי זה:

"מה גם שתרחיש כזה היה מייבש גם את מזרח אירופה וזה באמת כבר"מוגזם""
&nbsp
ממתי מזג האוויר מתנהג לפי רצון של מישהו?
&nbsp
אם זה היה כך אני הייתי רוצה את הטמפרטורות של היום כל השנה בישראל.
זה למה ייעצתי ללכת למכשף/מיסטיקן, למרות שזה בגלל ששמעתי שהפועל ת"א מתייעצת עם אחד כזה... מנסים פסיכולוגים, עכשיו מיסטיקנים...
מה עם פיזיקאים ומתמטיקאים?!
או שלא צריך את השכל בשביל לכבוש גולים? רק מזל... :->
&nbsp
 
למעלה