דיווחי לילה

יש תחנה אחרת שמדדה 100 מ"מ במעלות אגב יניב למה אי אפשר

לשלוח מסר הוא כתוב שגיאה או לכתוב לפורום משוב
 

יניב ריז

New member
עין יעקב, אבל נראה לי שמזייפת.

אני אבדוק מחר מול הנהלת הפורמים לגבי מה ששאלת.
 

argamon

Member
לטורנדו, בינתיים אציע לך משהו

אני התכתבתי מספר פעמים בצ'ט של תפוז אנשים בפייסבוק והם השיבו לי.
> הכנס לפייסבוק והקלד בחיפוש את המילים תפוז אנשים
אני לא מצליח להעלות כאן קישור לדף.
 

alon1450

New member
פשוט מדהים

לא פחות ממטר שלג בחרמון ליומיים הקרובים. בנוסף למה שירד שם עד עכשיו.
ועוד המון המון גשם באגן הכנרת.
 

Uriel Lifshitz

New member
בזכרון יעקב מטחי גשם אדירים אחד אחרי השני

לא היה כאן כזה דבר מאז המערכת של חנוכה!
 

נתנאל531

Well-known member
לסיכום

על פי המפרטים, רום הקיפאון מחר בלילה עומד על: 1,100 בצפון הגולן, 1,200 בגליל העליון (הר מירון), 1,300 במרכז השומרון (שכם) ו־1,400 בגוש עציון (הכל בממוצע ובעיגול קל).
&nbsp
בצפון הגולן יש חלון זמן ארוך של 2-/12- ולמטה, אבל האינברסיה עומדת על מפלס 600 סביב חצות, ונמוך יותר בהמשך. להערכתי זה יכול לאפשר הערמות מגובה 800מ' ומעלה, ומטחי שלג שלא יערמו בגובה נמוך יותר, הכל בתנאי שאכן יהיו משקעים בחלון הזמן.
&nbsp
בגליל העליון יש נתוני אינברסיה פחות טובים, והצפי הוא לאינברסיה בגובה מפלס 600-650 עם ירידת רום הקפאון. מעריך שזה יאפשר הערמות מגובה 900מ', גם פה בתלות במשקעים אם ירדו בחלון הזמן.
&nbsp
לאזור שכם יש נתוני אינברסיה טובים יותר מאשר לגליל העליון בחלון הזמן של ליל מחר, והצפי הוא לאינברסיה סביב מפלס 550. מעריך אפשרות הערמות מגובה 850-900מ', שזה אומר פסגות הרי גריזים ועיבל, בתלות במשקעים אם ירדו.
&nbsp
לאזור גוש עציון יש בעיית אינברסיה רצינית, שמגיעה עד מפלס 600 ומטה. עם רום קפאון של 1,400, סיכוי נמוך להערמות בפסגות גוש עציון (סביב ה־1,000~). מצד שני, מפות המשקעים אופטימיות לאזור גוש עציון, מה שעשוי להוביל לקירור נוסף בעקבות עננות משקעים רציפה, כך שלמרות רום קפאון גבוה יחסית, יש סיכוי מסויים להערמות בפסגות גוש עציון (900-950מ').
&nbsp
הכל בערבון מוגבל ובתלות עיקרית במשקעים ובעננות מפותחת בחלון הזמן הרלוונטי למימוש הפוטנציאל, במידה ועננות מפותחת רציפה תתפתח דווקא באזור צפון ירושלים - רמאללה ולא באזור גוש עציון, יתכן שפסגות בנימין יולבנו ובגוש עציון יהיה סתם קר.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה