חברים ככה נראה WRF עד לתחילת יוני

חברים ככה נראה WRF עד לתחילת יוני


פשוט הזוי, לאור העובדה שהוא גם קלע לא רע בזמן האחרון.בכללי אין זכר לקיץ, עד להודעה חדשה אנחנו עם אי יציבות מאוד מעניינת.

 

שי אגם

New member
אתה מודע לזה שזו הפרת זכויות יוצרים, כן?!

דע לך שפעם הבאה שאתה מוציא החוצה תכנים שמועלים בקבוצת הפייסבוק הסגורה ״מינהלת מזג האוויר״ ומפרסם אותם במקום אחר - נגיש נגדך תביעה כנגד הפרת זכויות יוצרים. כאמור לא ביקשת רשות ממי שעמל קשה כדי להשיג את המפה הזו ויצר אותה ואפילו לא נתת קרדיט.
פעם הבאה שזה קורה אתה תעוף ותיחסם מקבוצת הפייסבוק.
ראה הוזהרת.
 
חוץ מצחי גם ככה אין בה כלו

שבאמת תורם ומשקיע ואני נהנה לקרוא את הסקירות שלו, בטח שלא אתה. שי אתה איש נאלח ותתכונן לשיימינג רציני, ההודעה מצולמת ואני אדאג לעשות לזה סוף.
 

צחי פלג

New member
אם אתה חבר בקבוצה, אז אתה לא תחת השם דניאל סופר.

אין חבר בשם הזה בקבוצה. אז או שאתה פיקטיבי פה, או פיקטיבי בקבוצה. כך או כך, לא יאה ולא נאה שאתה משתמש בחומרים מהקבוצה ומשתף אותם ללא קרדיט מוצא. אנחנו עובדים מאוד קשה מאחורי הקלעים, כדי לשפר ולחדש והמינימום הנדרש הוא תודה. בשרשור פה זה wrf, אתמול שיתפת את המכם בצילום מסך ללא הלוגו של השמ"ט וללא הלוגו של האפליקציה ובלי לתת קרדיט. זה גם שקוף מאוד, שאתה מצטט אותי בתגובות שלך פה. מה שאני כותב בקבוצה (לדוגמא עניין הסינופטיקה הקייצית), אתה מעביר הנה בגירסא שלך כאילו אתה זה שראית וניתחת. לא אכנס איתך עכשיו לזכויות יוצרים וכל העניין, אבל אם אתה נהנה לקרוא ולהחכים כדבריך מהמפות ואו מהכתוב שלי או של ברנע או יניב ריז בקבוצה ומעוניין לשתף, תתן קרדיט ואל תיקח אותו לעצמך. באמת חבל יהיה לחפש מי אתה שם ולחסום. אני כן רוצה שאנשים יהנו מתוכן איכותי ויחכימו, אבל יש גבול לחוצפה.
לתשומת ליבך.
 

נתנאל531

Well-known member
לא כדאי לקחת יצירה שאינה שלכם ולייחס אותה לעצמכם

המכ"ם הוא יצירה של השמ"ט, המפות הם של גוגל, החלק שנוסף הוא החיבור בין השניים. נראה שמימד היצירה פה קטן, ושים לב שעמל / השקעה אינו שווה ערך ליצירה, וזכויות יוצרים חלות על יצירה ולא על עמל
 

נתנאל531

Well-known member
הצפי של WRF הגס די דומה

ביומיים הקרובים סכנת שטפונות במקומות המועדים

 
למעלה