הבריטי המעודכן נראה נחמד. בשעות הקרובות הדגש עדיין יותר

הבריטי המעודכן נראה נחמד. בשעות הקרובות הדגש עדיין יותר

על צפון הארץ. הרוחות בעלות נטייה דרומה במפלסים הנמוכים והבינוניים. צפויות סו"ר וברד. המודל מזהה מעבר של קו התכנסות יפה מתי שהוא בשעות הקרובות.
האמת, זה נראה היטב בלוויין.
הזרימות אט אט נעשות מערביות (מכיוון 250-270), אך הפרשי הטמפ' טיפל'ה יורדים, כך שצפויות סופות רעמים, אך הן תהפוכנה להיות בודדות (מוזמנים לארח להן לחברה), בעיקר במרכז. הרום הגבוהה במרכז כבר מתחיל להתייבש.
מחר בבוקר הרבה לחות בשכבות הנמוכות והבינוניות. ברום הגבוה אין שיתוף פעולה תרמאלי במרכז; בצפון עדיין יש. מה שאומר שבצפון סו"ר יחידות, במרכז סיכוי נמוך מאוד (אינדקס של 23 מעלות בלבד, בצפון 26 מעלות). רוח מכיוון 240-260 בשכבות הבינוניות והנמוכות, כך שאין יתרון מובהק לצפון.
מחר בצהריים ובער מצב די דומה.
מעניין מדוע EC מעביר את הדגש למשקעים לאיזור המרכז ממחר בצהריים. ע"פ הבריטי אין יתרון מובהק לאף איזור.
 
והלווין מאשר את הערכת המודל: אחרי הקו המאסיבי הזה, שנראה

שיסתיים בשעה וחצי הקרובות - אויר קר יותר ועננות שטוחה הרבה יותר (אבל עדיין ממטירה)
 
בקיצור עדין נחכה ליורה, השאלה האם רואים אותו באופק?

לצערי נראה שגם את דצמבר נסיים ללא משקעים, פשוט מערכת אחת הגרועות ביותר שחוויתי נכנסת בכבוד וביושר ביחד עם פורים 2010 ואוקטובר 2009 , נפילה גדולה כמבן של גפס איסי וWRF לפה שחזו לפחות 30 מ"מ, כרגע אני בספק אם נראה יותר מגשם קל
 
אגב חזרתי ממרדף עד הרצליה והיה חוויה עם מבול וס"ר וברד

חזרתי לסופות חול והאבק
 
לא מאמין שיהיה משהו מדיד בתקופה הזו

לפחות נשבור שיאים שלילים אגב באתר שיש לו תחזיות ארוכות טווח הוא לא צופה פה משהו עד אמצע פבראור , בינתים עד עכשיו קלע בול גם לאוקטובר גם לנובמבר וגם לתחילת דצמבר(וזה מתחילת אוקטובר זייה את זה,)לפחות נהנתי מהמרדף להרצליה
 
תגיד אתה רציני??

על איזה אזור אתה מדבר?
כי בחיפה החל מיום חמישי בבוקר כמעט ולא פוסק הגשם, זה החל ביום חמישי בערך ב4:00 בבוקר עם סערת ברקים, ומאז ועד כתיבת מילים אלו זה ממשיך בגלים גלים.
אז על איזה יורה אתה מדבר?
 

oneman2

New member
מדרום לת"א הגשם התחיל רק הבוקר

והביא לכמה מ"מ בודדים
 
למעלה