יצא סיכום ינואר המדהים

לפי השמ,ט ב 10 לינואר נרשמה טמפרטורה של מינוס

חצי מעלה בירושלים...(טמפ מינימום) אבל השלג שירד כל כך היה יבש ונערם בצורה כזאת דרמאטית, שנראה כמו מינוס 2.. אפילו ירד במקומות שגובהם פחות מ600 מ. יכול להיות שזה קרה רק במינוס חצי מעלה??
 

רונן 1414

New member
846 מ"מ עונתי ? לא הגיוני בכלל...


אני מדדתי רק 746 מ"מ עונתי....
 

ofiry26

New member
הכל יכול להיות הגיוני בארצינו הקטנה

שיש המון שברי ענן לא לשכוח את אוקטובר מה שהיה לנו ונובמבר ודצמבר בכמויות המד שלי לא משקר מאמינים לי כמה לא פה אבל מאמינים לי כמה חזאים זה לא שגוי בדוק
 

gal oz

New member
תעשה לי טובה, אתה לא שם לב למה שמודדות התחנות

הסמוכות אלייך או מדידות פרטיות אמינות הרבה יותר??
ואל תנסה לבלבל לי תמוח עם שברי ענן, זה לא הגיוני נקודה!
 

ofiry26

New member
דרך אגב יש הבדל בכמויות של איזורים מסוימים

בנתניה שמקום ליד ירד יותר גשם ולידך פחות תלוי אםה גושי החזק בול עלייך לגמרי או טיפה פחות לכן זה הגיוני וזה לא שגוי אם אתה מודד 633 אתה כמו הרצליה זהה לכמות חדרה לידנו עשתה 746 מובילה מעל 100 עלינו לכן אנחנו גם מעל הרצליה בדוק ויש לי מד איכותי ומעולה רק בינואר עשינו מעל 300 מדדת תחשוב כמה ירד באוקטובר דצמבר נובמבר בכמויות שהיו לנו כולל המערכת שהייתה באוקטובר היפה שלה בומים
 

itziky

New member
הוא לא משתמש בסימני פיסוק

אז בעצם הוא התכוון שירדו 8.46 מ"מ
 

barnea1

New member
תפסיק כבר לחרטט

אין הבדלים כאלה בתוך העיר ואף תחנת מדידה באזור השרון ובכלל ברוב הארץ (למעט הרי הצפון והכרמל) לא מדדה יותר מ-800 מ"מ העונה.

אני מדדתי 633 מ"מ עד כה כאשר בתחנה אחרת (לפי דיווח של חבר פה בפורום) במרחק של כמה ק"מ דרומה ממני נמדדה כמות דומה. כם באזורים מזרחיים יותר נמדדו כמויות של בין 580 ל-650 מ"מ, ורק בחדרה נמדדו מעל 700 מ"מ (וגם זה ע"פ תחנה של חובב ולא של השמ"ט, לפי נתוני נמל חדרה הרבה פחות מזה).

בקיצור - המד שלך לא מאופס או מדוייק, או שהמיקום שלו מתחת למרזב, או שאתה משקר וממציא נתונים (למה לעזאזל שאלת אותי כל 5 דקות במהלך המערכת האחרונה כמה העונתי אצלי? קצת מסגיר אותך...), אחד מהשלושה.

והערה אחרונה - קצת סימני פיסוק וכתיבה נכונה לא יזיקו להודעות שלך. אי אפשר לקרוא מה אתה כותב בשום מצב, אני צריך לקחת נשימה ארוכה לפני שאני קורא את ההודעות שלך.
 

gal oz

New member


לא משנה איך תהפוך את זה, זה פשוט מדידה לא הגיונית ושגויה לחלוטין!
גם משהו לא מסתדר לי עם המדידה הפרטית מחדרה, אבל זה אולי עוד הגיוני לעומת המדידה שלו.

יש כאן סילוף נתונים עצוב..
 

רונן 1414

New member
לגבי המדידה שלי, אני בטוח שהיא הגיונית


אני קצת לא אוהב את הקטע הזה שחושבים ככה וככה
 

ofiry26

New member
ברנע לא ידוע מה אתה חושב ולא מעניו מה אחרים

על הכמות שלי היא נכונה אתה אני לא גרים באותו איזור ויש הבדל בין דרום נתניה למרכז נתניה וצפון נתניה זה לא הרצליה שיש על כול הרוחב של נתניה ארוך מאוד והכמות שלי נכונה באוקטובר היה פעמיים מצב שירד גשם חזק מאוד וכבד שעה ומשהו במרכז נתניה ודרום נתניה לא היה כלום וירד כמות מגוש בעוצמה אדומה כתומה ואצלי מאז זה מחשב לכן אני לא טועה במדידות רואים בבירור תירוק בנתניה בצמחים וכל מה שהיה השנה הרבה יותר ניראה מ633 והמד שלי זה מד מעולה איכותי ואיו מרזב וכלום אני אמרתי את שלי לא תאמיו לי בעיה שלך לי יש מספק שמאמינים לי ולא אכפת לי זה הכמות שלי ואם אתה מודד 633 זה לא הגיוני כי אתה כמו בהרצליה בכמות ואנחנו עברנו אותם בהמון קיצר לילה טוב גמרתי לענות ולהגיב על זה לא מענין אותי 2. שאלתי אותך כדי לדעת מסקרן
 
אזור תל אביב "נדפק" השנה בכל הפרמטרים

ואם ניקח את השנה שעברה ונוציא את האירוע של נובמבר שהיה בצפון תל אביב בלבד, הרי שיש שוב שנה גרועה לגוש דן. (והשנה, למרות שמעל הממוצע פה, אזור גוש דן הוא הנמוך ביותר גם ביחס לממוצעעד עכשיו, וגם ביחס לעונתי).
 
למעלה