שרשור שאלות

זה יכול להיגמר ב


בפורומים מגבילים וכ'ו כבר מכריזים בגדול ששבוע הבא תחילת פברואר זה סוף סוף קורה ה"טאבו לשלג בירושלים ישבר" והגדילו אף לשלג ב....עדיף לא להגיד חברה אתם לא נורמלים סופית,זה עידכון לילה האמינות 0=מודל 1 חלש=רק עידכון 1 בינתיים אז על מה אתם בונים על התותים???? גפ"ס ובעצם כל המודלים השנה חלשים בחיזוי מעבר ל144 אז על מה אנו שוב גורמים לעצמינו לאכול את הלב???
 
פורומים מוגבלים, לא מגבילים

התחילו לפרסם שם תחזיות לרעידות אדמה ורב השרלטנים מבטיח תחזית חודשית אישית במייל לעונים נכונה על חידות. איזו התרגשות
 

forain

New member
שאלה: מה המערכת הצפויה היום בלילה

ראיתי במפת משקעים שהולך להיות גשם היום בלילה ומחר בבוקר בצפון מהסתכלות על מפות סינופטיות חזויות המצב הוא לא שקע קפריסאי קלאסי מישהו יכול להסביר בקצרה מה המצב הסינופטי שאמור להיות היום בלילה ומחר בבוקר ולמה הוא גורם לגשם ?
 
מצטרף לשאלה

אשמח לקרוא תחזית להלילה (לפי שעות) לאזור גוש דן. מתוכננת החלקה על רולרס (מעט גשם - ואפשר להחליק גם בלעדיהם
).
 

syoni

New member
תחזית לרביעי-שבת כולל

ברנע 1 -קדימה,האר את עייננו.
 

roee730

New member
תשובה

העננים אפורים ושחורים, בגלל שבשכבה בה הם נמצאים יש זיהום אוויר שמשפיע על הצבע שלהם. ככל שהעננים יהיו פחות כבדים, הם יהיו גבוהים יותר וכך גם הם יהיו לבנים, כי זיהום האוויר העיקרי הוא קרוב לפני הקרקע. לכן, ענני גשם הם אפורים (כי הם כבדים), וענני נוצה וכו' הם לבנים (כי הם קלים).
 

roee730

New member
הסבר

העננים שחורים בעקבות זיהום האוויר- חלקיקי הפיח, האבק וכו'.
 
ממש ממש ממש לא מדוייק. צבע העננים נקבע ע"פ

שבירת הקרניים בחלקיקי הקרח/מים שיש בענן. עובדה, שכאשר אנו מושפעים מזרמי סילון (בהם העננות בינונית-גבוהה) הרבה פעמים נראה עננים בצבע אפור או אפור כהה. אין לי כרגע זמן לפרט יותר. אולי יותר מאוחר.
 

ל נ ו ן

New member
פיסיקה פשוטה ביותר

ככל שהענן עבה יותר כך הוא חוסם יותר קרני אור ונראה (מהאדמה) כהה יותר. אם תטוס מעל העננים תראה שהם לבנים כי החלק העליון שלהם, מטבע הדברים, מחזיר הכי הרבה אור (הוא בפניו לשמש).
 
נכון ותוספת

המים בענן לא בולעים אור נראה בשום אורך גל, ולכן לענן אין צבע, הענן נראה לבן כתוצאה מפיזור של קרינת השמש או אפור אם הוא חוסם את קרינת השמש בדרכה אלינו.
 

Chizo Nation

New member
אם כבר עננים, אז לגבי השקיעה..

למה בשקיעה נראה שכל העננים כאילו "הולכים" לכיוון השמש השוקעת? ולגבי צבעים - מה עושה שקיעה צהובה או אדומה? תודה
 

ל נ ו ן

New member
השאלה הראשונה לא ברורה

לגבי השאלה השנייה, בזמן השקיעה (או הזריחה) המרחק שעל קרני האור לעבור באטמוספירה בטרם הן פוגעות בעיננו הוא הגדול ביותר. האפקט הנ״ל מסיח את צבעה של השמש לאיזורים ה״פחות״ אנרגטיים של הספקטרום הנראה וגורם לה להיראות אדמדמה יותר. זה, בשילוב העובדה ש(על פי רוב) האטמוספירה מזוהמת יותר בשעות בין הערביים (מה שחוסם את האור עוד יותר) גורם לשקיעות להיראות כך. גם בזריחה העניין עובד באותו האופן אך אז האוויר נקי יותר באופן יחסי וההסחה מגיעה (על פי רוב) לאיזורים הכתומים.
 
שאלה בבקשה דחוף, מההלם שכחתי !

מה מספר כיוון רוח לצפון לכיול תחנה מטאורולוגית!!! 90 ? פשוט שכחתי כי התחנה שלי נהרסה על ידי מחפרון שעובד ליד הבית!! והיום קניתי תחנת דיווויס חדשה ממטאוטק ואני עושה הכל במהירת כדי להתקין אותה, אוף איזה בלבול :))
 

hen7777

New member
שאלה לגביי המכם מעכשיו

המכם מציג עננים כמעט בכל הארץ. איך זה שלא יורד גשם? אני נמצא באזור שלפי המכם אמור להיות גשום מאוד-אבל כלום.... תודה
 
למעלה