בוקר טוב ליום שישי

seelinewoman

New member
בוקר טוב ליום שישי


כבר ראיתם את תיעוד האונס במצלמות האבטחה באבן גבירול?
זה מה שתקשורת יכולה לעשות, השאלה היא רק אם יקומו לו מחקים
או שהצילומים ירתיעו את התוקפים הבאים.
מה שניכר פה במיוחד זה האלימות לשמה, אלימות לא הכרחית
גם אם המטרה שלו הייתה אונס, ואני מדברת במיוחד על הבעיטה.
תרשו לי לנחש שהאיש חובב פורנו ואלימות מהסוג הקשה ביותר.
אני לא מאלה שחושבים שאין קשר בין סרטי אלימות ופורנו אלים
לבין המציאות, משום שהצעירים של היום הולכים ומתנתקים מקשר
אנושי שמחייב אותם למתינות ולאיפוק ולהתחשבות בזולת.
כשכל מה שיש להם זה רק מסכים דו ממדיים, גם אנשים נתפסים ככאלה.
 
לא ראיתי קודם, נורא

מה אני אומר לך, הייתי אומר שהוא מטורף אילולא הייתי חושש להפחית בכך את אשמתו.
 

seelinewoman

New member
טייק אווי לעזה

אני לא מצליחה להבין את זה.
טייק אוווי מאל עריש לעזה של KFC.
כלומר, אני כן מבינה את החשק לאוכל טעים.
אני לא מבינה למה זה יוצא ביזארי כל כך.
יש טייק אווי, יש כסף למי שמזמין, יש מי שמספק,
ויש תקשורת שמדווחת ולא מבינה שבזאת היא
מפריכה מיתוס על מצוקה ומצור.
או שכאן האנדרסטייטמנט קובע?
 

seelinewoman

New member
ככה, בין הספונז'ה לאקונומיקה

שעושה את פעולתה אני ממהרת לענות לך
שזהו העידן החדש שאנחנו חיים בו כעת.
ויפה שעה אחת קודם.
 

seelinewoman

New member
הזעזוע מלפיד-אין עתיד

אני לא שותפה לשמחה לאיד למצביעי לפיד. מצביעי לפיד מזועזעים אבל הם אינם חזירים, או נהנתנים, או מושחתים,
אלא אנשים עובדים וחולמים ורואים אופק לעצמם ולמדינה שבה הם חיים. כשהצביעו למישהו שאמר להם שהוא כמוהם ומשלהם,
הם לא האמינו שמישהו יכול לקחת את האכפתיות שלהם ולבעוט בה בבוטות כמו שעשו אנשי "יש עתיד".
אני עצובה על כך שרוב המצביעים בכלל לא האמינו שאפשר וצריך לשבור את השיטה מהיסוד אם רק מיישמים את המעבר
ממחאת רחוב להצבעה אפקטיבית באמת. אי אפשר לשנות שיטה אם משחקים לפי הכללים שהגו בעלי האינטרסים הכבדים
שחנקו אותנו בתוכה. אם לא יבינו את זה כולם - אין עתיד לאף אחד מאתנו.
 
דוקא - או מה משותף לנזירות ולבו ג'קסון?

מתוך הפודקאסט המשובח, פריקונומיקס.

שמעתם פעם את הביטוי באנגלית "cutting off your nose to spite your face"
מילולית לחתוך את האף כדי להרגיז את הפנים. משמעות הביטוי באנגלית היא לגרום לעצמך נזק רק כדי לפגוע באחר, לעשות "דוקא".

מקור הביטוי הוא כנראה מאנגלי של המאה התשיעית, מנזר עמד בפני התקפת ברברים.
הנזירות חששו מאונס ודאי בידי הברברים, דבר שמעבר לחויה הלא מלבבת, משמעותו התאולוגית לנזירות קשה במיוחד.
אחת הנזירות, בשם אבבה, החליטה לעשות מעשה, היא לקחה סכין והשחיתה את פניה, חתכה לעצמה את האף ואת השפתיים כדי לגרום לברבים להירתע ממנה. שאר הנזירות הלכו בעקבותיה וגם הן השחיתו את פניהן.

כשהברברים הגיעו למחרת, הן ראו נזירות מלאות בדם עם פנים מושחתים ובאמת לא אנסו אותן.
הסוף הטוב היה שהברברים רק העלו את המנזר באש, הנזירות נשרפו חיות ואבבה הפכה לקדושה.

הפודקאסט הזה עוסק ב"דוקא", הוא מצביע על כך שאנשים לכאורה אינם תמיד הגיוניים, לפעמים הם יפגעו בעצמם על מנת לגרום נזק גדול יותר לאחרים.

http://goo.gl/Vy1Ah
 

seelinewoman

New member


ברשותך, אשמור את זה למחר.
אני מתה מרעב כעת.
אבל אני מסכימה.
אישית, פגעתי בעצמי לא מעט כדי להכעיס אחרים.
טמטום איך שלא מסתכלים על זה,
אבל עד שאתה לא יודע טוב יותר אתה לא עושה טוב יותר.
 
ביידיש זה נשמע יותר יפה.

מיר איין אויג די צוויי.
"לי עין ולך שתיים".הכוונה לעקור.

צ'י
 
למעלה