תגידו - רק להורים שלי כבר לא איכפת מהבחירות

קלופסן

New member
תגידו - רק להורים שלי כבר לא איכפת מהבחירות

למועצה?! התייאשו כבר לגמרי ממה שקורה ביישוב הזה..ואין להם בעיה שאריה שמם יקבל קדנציה נוספת סתם כי אין להם כוח להכיר את שאר המתמודדים... גם ההורים שלכם ככה? באמת אין מישהו יותר טוב משמם?
 
ההורים שלי איבדו עניין אחרי שנפתלי רז פרש...

בכלל נראה לי שהבחירות בירושלים יותר חשובות מבחינתינו. חבל שלאנשים אין אומץ לשנות את כתובת המגורים לירושלים ולהצביע שם.. (זה בטח עבירה על החוק...) בכל מקרה נראה לי שהשנה הרבה מתמודדים מופיעים ונעלמים פתאום ברגע האחרון (כמו נפתלי...אבל הכוונה בעיקר לירושלים) ויהיה בלגאן רציני כי לאנשים לא פשוט לבחור ולא ברור מי המועמדים המובילים שאחד מהם כדאי לחזק...בקיצור..מי נגד מי.. אולי זה שיש כמה מועמדים חרדים בירושלים יחליש כל אחד מהם ויהיה לניר ברקת סיכוי? אבל האמת שהוא נראה לי קצת טיפוס מטריד..
 

קלופסן

New member
נפתלי רז מוזר. אבל אני לא מכיר אותו אישית

ואכן נדמה לי שזאת עבירה על החוק להצביע במקום שאתה לא באמת גר בו. אבל מי בודק?
 

פאםפאם55

New member
אבא שלי בעד שמם ואמא שלי מתלבטת בין שמם לבין

יורם שמעון שהמליצו לה עליו אבל היא לא ממש מכירה אותו... אני לא יודעת אם באמת יש כאלה הבדלים בין כולם
 

taroboy

New member
אין לי מושג בכלל מי המעומדים

אני רק מקווה שלא יבחרו בדתיים,אותם כן הספקתי לראות..בגלל כל השלטים שלהם בקרבת המרכז בקסטל. מה שכן,כבר הספקתי לאבד אמון במעוצה הזו,שכמובן לא עושה כלום. חוץ מלקחת לי את הכלבה שישבה מחוץ לשער בבית שלי ובגלל שלא היה לה רצועה.והם עוד דורשים 1000 ש"ח כדי להחזיר אותה-וגם זה לא בטוח כי בטח הכלביה הזו כבר עשתה ממנה ליפסטיק. מה שכן,בבחירות לירושלים אני הרבה יותר מבין,ותכלס הרבה יותר אכפת לי.
 

66יסט

New member
לא נראה לי שיש מועמדים דתיים לראשות המועצה

אולי רק למועצה עצמה או איך שזה לא נקרא..חברי מועצה בקיצור
 

קלופסן

New member
בהתחלה התלהבתי שיש את "צעירי מבשרת" אבל הם

לא מתמודדים על ראש המועצה וגם נראה לי שהמטרה היחידה שלהם זה דיור לזוגות צעירים...ולא ממש תיכוניסטים..
 

Yael Dark Spell

New member
ההורים שלי בהחלט איבדו עניין..

וזה חבל, אבל מה שעוד יותר חבל זה שקשה להרגיש את הפעולות של ראש המועצה. "אריה שמם עושה"? מה בדיוק? רובם המוחלט של התושבים לא עובדים במבשרת, וכתוצאה מכך שאף אחד מאיתנו לא ממש מכיר את המצע של המתמודדים אף אחד מאיתנו גם לא הולך לבחור. חבל שהמתמודדים לא באים להרצות בתיכון ובחטיבה. דרך התלמידים שהיו מדווחים להורים מה קורה פה בישוב אולי כל אחד מאיתנו היה קצת יותר מעורב.
 
בשביל להתעדכן ולדעת מה קורה יש את המקומונים

באינטרנט ואת זמן מבשרת... וחילקו בדואר כל מיני הודעות ופרסומים.. זה בלי קשר לזה שהמתמודדים כנראה לא שמים על הנוער וכן היו צריכים לבוא (לא יודע אם הזמינו אותם) בכל מקרה ההורים שלי טוענים שהמקומונים לא אובייקטיביים ולא רציניים. ככה זה ביישוב קטן... קשה לדעת מה באמת קורה. ועיתונים ארציים בכלל לא מתעניינים במבשרת
 
למעלה