ימי משיח..
מאתר פורטל נכי צהל..

רוקי50

New member
ימי משיח..
מאתר פורטל נכי צהל..

הוקמה שדולה לנכי צה"ל בכנסת
השדולה למען נכי צה"ל בראשות ח"כ ענת ברקו
בשורה משמחת - יש "אור בקצה המנהרה", כמעט 70 שנה לאחר קום המדינה הוקמה בכנסת ישראל השדולה למען נכי צה"ל בראשות ח"כ ענת ברקו וביוזמתו של יו"ר מחוז תל אביב והמרכז בארגון נכי צה"ל עו"ד עידן קלימן. לשדולה הצטרפו עד כה עשרות חברי כנסת מכל קצוות הקשת הפוליטית.
השקת השדולה בכנסת ישראל

באירוע חגיגי שנערך בכנסת ב- 10 ביולי 2017 הגיע עו"ד עידן קלימן - יושב ראש מחוז תל אביב והמרכז מלווה במאות נכי צה"ל שתומכים בו ובמאבקו העיקש כנגד תיקון חוק הנכים שמקודם שלדברי עו"ד קלימן, לכאורה יפגע פגיעה אנושה בזכויות ובהטבות הניתנות לנכי צה"ל, אם יעבור בצורתו הנוכחית, ללא השינויים הנדרשים.

שדולת נכי צה'ל בכנסת

במהלך אירוע השקת השדולה הוקרן סרטון ברכה ששלח ראש הממשלה מר בנימין נתניהו בו הוא חיזק את ידיהם של העוסקים במלאכה והבטיח לעזור לח"כ ענת ברקו בפעילותה בשדולה וכמו כן הגיעו לברך שרת התרבות והספורט, מירי רגב וסגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן. כמו כן, במהלך האירוע הגיעו חברי כנסת רבים מכל הקשת הפוליטית, לברך על היוזמה והבטיחו להיות פעילים לטובת נכי צה"ל.

בטקס נכחו גם כל ראשי מחוזות ארגון נכי צה"ל – נעים עזר, אורן אקרמן, רפי כהן-צמח ודני בן אבו שבירך בשמו של יו"ר הארגון, חיים בר שנעדר מהטקס.

מהי שדולה בכנסת ?
על פי אתר הכנסת "...שדולה בכנסת היא קבוצה של חברי הכנסת המבקשים לגייס תמיכה, בקרב עמיתיהם ובקרב בעלי תפקידים בממשל, למען פרט או קבוצה של פרטים או נגד אחרים, או למען מדיניות אחת או נגד אחרות. בדרך כלל פעילותה של שדולה של חברי הכנסת מתמקדת בנושא מסוים ולא בקשת רחבה של נושאים. הכנסת אינה מתערבת בפעילותן של השדולות..."

למה זה טוב ?
הקמת השדולה למען נכי צה"ל בכנסת הוא הישג מכובד וחשוב של עו"ד עידן קלימן שנאבק לילות כימים, פוקד את ועדות הכנסת השונות והכל למען ציבור נכי צה"ל ושמירה על הזכויות. השדולה הינה קבוצה של ח"כ איתם אפשר להיפגש ולגייס אותם בעד חקיקה חיובית למען נכי צה"ל וכן, נגד החלטות שמנסה משרד הביטחון לקדם, כאמור, לכאורה יפגעו פגיעה קשה בזכויות והטבות להם זכאים נכי צה"ל ללא קשר לגובה אחוזי נכותם.

נאומים של חברים
במעמד טקס ההשקה נערכה הרצאה בנושא פוסט טראומה ע"י ד"ר גדי לובין, לאחריו סיפר שבוי מלחמת יום הכיפורים, אמנון שרון, את שעבר בשבי ודרכי ההתמודדות שלו כיום עם הטראומה שחווה. כמו כן, נאמו מספר חברים נכי צה"ל שריגשו מאוד את חברי הכנסת הרבים שנכחו במקום. חבר מועצת תל אביב בארגון נכי צה"ל מר עובי בן-חיים בירך על הקמת השדולה ושיתף בפציעתו ופעילותו למען נכי צה"ל.

לקראת סוף האירוע, נשא דברים גם עו"ד עידן קלימן, אשר הודה לח"כ ענת ברקו וכן לחברי הכנסת שלא היססו להצטרף לשדולה. לדבריו מטרת השדולה ממוקדת והוא בטוח שהשדולה תפעל במרץ לתקן את העוולות הדורשות תיקון, כמו גם לייצוג הולם של ציבור פצועי מערכות ישראל לדורותיהם.

"... מה שעיניכם רואות כאן, זוהי למעשה ההיסטוריה הביטחונית של מדינת ישראל. כיום חיים בישראל כ – 56,000 נכי צה"ל, זהו המחיר שיש לשלם עבור הביטחון של המדינה, עבור הקמת המדינה והשמירה על קיומה..."

"... אין לי ספק בדבר הקשר האמיץ שיש בין מרבית חברי הכנסת בישראל לבין פצועי מערכות ישראל. ראו כיצד ביום אחד, הוקמה אחת השדולות הגדולות בכנסת - יש בינינו ברית דמים – הברית שבין עם ישראל לבין לוחמיה מגינייה של המדינה שנפצעו בעת שירותם הצבאי."

"ברית דמים זאת מתורגמת הלכה למעשה במתן זכויות סוציאליות ובדאגה למעטפת שיקומית ורפואית לחיילים ואנשי כוחות הביטחון שנפצעו במערכה הבלתי נגמרת, אך גם בלתי מתפשרת... לצערי, בעשור האחרון, היישום בפועל של המעטפת הטיפולית נפגם קשות. תהליכים בירוקרטיים מתישים, נטישת רופאים את אגף השיקום, קצבאות שאינן תואמות את יוקר המחיה, עיכובים מיותרים בהחזר זכאויות ויותר מידי החלטות מערכתיות שנובעות משיקולי תקציב ולא משיקולי שיקום על כל המשתמע מכך. אם לא היו בעיות אלו ורבות אחרות, לא היה צורך בהקמת השדולה, אבל אותי לימדו שההבנה כי משהו השתבש, זאת ההתחלה לתיקון הנדרש."

"נכי צה״ל הם הדוגמא המוחשית לעם שמוכן להקריב הכל למען המדינה. נכי צה״ל הם חלק מהמסר לאויבנו על הנחישות שיש לעם שלנו לעמוד משמר על עצמאותנו, יהיה המחיר אשר יהיה. מסיבות אלו ורבות אחרות עליכם לראות בנכי צה״ל כנכס לחברה בישראל ולא עול"

להלן עיקרי הדברים של ח"כ ברקו במהלך אירוע הקמת השדולה:
זכיתי לכנס את המפגש הראשון של השדולה בראשותי למען נכי צה"ל. זוהי חובתנו לשמוע את אשר על ליבם ולסייע להם ככל הניתן לקידום הנושא.
מטרת השדולה לקדם חקיקה למען נכי צה"ל, לתת להם במה ראויה להביע את דעתם, להילחם על-מנת לשפר את תנאיהם ולהוקיר תודה למי שנפגעו בזמן הגנה על המדינה.

אנחנו לא משאירים פצועים בשטח.

חלה עלינו חובה מוסרית לסייע לאלו שנפגעו בגופם ובנפשם למען המדינה.

כשנקראתי לדגל לשרת את המדינה כחברת כנסת לאחר 25 שנים בשירות הצבאי, שמתי לי למטרה לפעול לטובת המשרתים בצבא: בחובה, בקבע ובמילואים. בזמן השירות ולאחר השחרור.

לפני כשבוע ביקר במדינתנו ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי. הוא שיבח והילל את הצלחתנו בטכנולוגיה, בביטחון, בבריאות ועוד. הגיע הזמן שבכל הנוגע לטיפול בנכי צה"ל ובנפגעי פעולות האיבה, גם נהיה אור לגויים.

לא נהיה תמימים לחשוב כי נוכל להחזיר הגלגל לאחור. לא נוכל לרפא, אבל אנו חייבים לעשות הכל על-מנת להקל ולסייע ברוח ובחומר וכך אני פועלת גם למען נכי ונכות צה״ל.

נאחל בהצלחה
הקמת השדולה למען נכי צה"ל היא צעד הכרחי בהתחשב בהליכי החקיקה שמנסה אגף השיקום של משרד הביטחון בשיתוף יו"ר ארגון נכי צה"ל להעביר בכנסת במסגרת תזכיר חוק הנכים. מכאן אנו מחזקים את ידיו של עו"ד עידן קלימן ומאחלים לו הצלחה בשמירה האיתנה על זכויותיהם של נכי צה"ל.
 

4rin13

New member
כל הכבוד ל עו"ד עידן קלימן

לא פלא שחיים בר לא הופיע ,עידן כל הזמן דואג לנכים ,ועושה הרבה !
תודה לעידן שחשב על הקמת השדולה מקווה שתהיה לעזר...
 

רוקי50

New member
אולי יש מתעניינים.........

[logo]

יכולות עולם הרפואה הולכות ומתקדמות, אבל זמינות שירותי הרופאים המומחים רק מתמעטת ומטופלים עלולים להמתין לתורים במשך חודשים ארוכים.
דחייה של אבחון היא מחדל רפואי שיש להעלותו לדיון ציבורי ופרלמנטרי מידי.
כדי שאוכל לפעול לשינוי בנושא זה, אני צריך אתכם.
השלב הראשון בתכנית העבודה שלנו הוא לאסוף סיפורים אמיתיים על מקרי עיכוב וקביעת תורים לרופא מומחה למועד רחוק.

לחצו כאן כדי לחלוק איתנו את הסיפור שלכם.

לוח זמנים ותכנית עבודה?
בשלב ראשון, אשלח למנהלי קופות החולים מכתב מקדים.
בשלב השני, איזום סדרה של דיונים בוועדת העבודה, הרווחה, והבריאות של הכנסת, בהם תוצגנה חלק מהפניות, יחד עם אנשי משרד הבריאות, ההסתדרות הרפואית ומנהלי הקופות.
שלב איסוף העדויות יסתיים ביום ראשון 1.9.17.
נושאים שידונו בוועדה:
הסיבה לתורים הארוכים, עדכון והעלאת דמי השתתפות הקופות ברפואה יועצת פרטית, כיצד מצמצמים את התורים הארוכים ומהן ההשלכות המעשיות של המצב היום.

אשמח אם תשתפו אותי במקרה הפרטי שלכם.
אדגיש כי במאבק זה אין הכוונה לטפל במקרים באופן נקודתי, אלא לאסוף מידע שיעזור לטפל בתופעה לרווחת כלל הציבור.
תודה על שיתוף הפעולה.
שלכם,
ח"כ מאיר כהן.


שתף בפייסבוק שלח לחבר הצטרף אלינו הסר אותי
 
עד שהשדולה הזו

תנסה לעשות משהו, אם בכלל תעשה, הכנסת תתפזר ויהיו בחירות ונחזור להתחלה וחוזר חלילה...

אנחנו כבר מכירים את הסרטים האלה וזה בול אותו תסריט ואותו דיבוב אבל השחקנים עושים עלינו קופה ומחלפים כל שנתיים שלוש...
 

רוקי50

New member
לראשונה: האסיפה הכללית לא אישרה את הדוחות הכספיים של ארגון

אתה נמצא ב: פורטל נכי צה"ל > חדשות > הודעות חשובות > לראשונה: האסיפה הכללית לא אישרה את הדוחות הכספיים של ארגון נכי צהל

לראשונה: האסיפה הכללית לא אישרה את הדוחות הכספיים של ארגון נכי צהל
בתום ישיבה סוערת החליטה ההנהלה המורחבת של ארגון נכי צה"ל שלא לאשר את הדו"חות הכספיים ל-2016, בשל חשש כי אלה "אינם משקפים את מצב הארגון" ■ מהארגון נמסר: "חברים בחרו להצביע נגד כאקט מחאה פוליטי"
מאת: טלי חרותי-סובר | דה מרקר (The Marker)
לראשונה בתולדות ארגון נכי צה"ל לא אושרו הדו"חות הכספיים שהציגה הנהלת הארגון בפני הוועידה הארצית, שהיא ההנהלה המורחבת, הכוללת 91 חברים. המשמעות היא כי בשלב זה, עד שלא יתוקנו ויעברו שוב בוועידה, הדו"חות לא יכולים להיות מוגשים לאישור רשם העמותות, וזה לא יוכל להעניק להם אישור ניהול תקין, שיאפשר את קבלת התרומות לארגון, בסך מליוני שקלים בשנה.
במקביל, לא ברור אם משרד הביטחון יוכל להעביר לארגון את התמיכה השנתית עבור בתי הלוחם, בסך 25-20 מליון שקל בכל שנה.
[לא אושרו הדוחות הכספיים של ארגון נכי צהל]
בעוד שבשנים קודמות הצביעה הוועידה הארצית אוטומטית בעד אישור הדו"חות, הרי שבשבוע שעבר, בתום ישיבה סוערת והצבעה חשאית, הסתבר כי מרבית חברי הוועד הארצי אינם מקבלים אותם.
בראש הנהלת הארגון עומד היו"ר, חיים בר, והמנכ"ל, חיים רונן. יו"ר מחוז ת"א והמרכז, עידן קלימן, המהווה אופוזיציה חריפה להנהלה, שלח לחברי המחוז מכתב הסבר, ובו כתב כך:
"אני מבקש להודות לאילן אגוזי, עו"ד ורו"ח אבי פרץ, רו"ח רמי מידן ועו"ד מיכאל קירשנבאום, שנתנו התייחסותם המפורטת והממוסמכת לדו"חות הכספיים ביום הוועידה – באמת שקשה להבין כיצד ניתן היה, לאחר דבריהם הרהוטים שבהם הציגו את צבר הכשלים, להצביע בעד דו"חות אלו. לטענת החברים, מדובר בכשלים מהותיים, בדיווחים חסרים ולקויים, בהסתרת מידע מכוונת, באי נכונות למסור מסמכים ובתשובות לעגניות וחוצפניות שמוטחות בנבחרי הציבור שלנו, שעושים עבודתם נאמנה ובהתנדבות.
"לטענת חברינו בוועדת הכספים ובוועד הארצי, הדו"חות הכספיים אינם משקפים את מצבו הקשה של הארגון, הדו"חות כוללים סכומים לא מבוארים של מיליוני שקלים תחת הגדרה "שונות", וכן סכומים של מיליונים שהוציא הארגון והקרן עבור הוצאות אגודת הידידים ללא פירוט כלל.
"לטענת החברים, נדרש דו"ח מיוחד לגבי החריגות הכספיות והתוספות לתקציב המקורי של בריכות השחייה, חריגות שעומדות בסעיפים מסוימים על מאות אחוזים ומיליוני שקלים, וכן תשלומי מיליונים ללא פירוט של כמויות ומחירים. כזכור, מדובר בפרויקט שנסתיים בהוצאה כספית דמיונית של 39 מיליון שקל ובסדר גודל של כ-15 מיליון שקל 'תוספות' לקבלן בלבד. לטענת החברים, לא בוצעה התייחסות לסכנה שבהפעלת בית לוחם חדש, בהוצאה נוספת של לפחות 20 מיליון שקל לשנה (כמו ירושלים וחיפה) ללא מקורות כספיים, הוצאה שתחמיר את מצבו הרעוע ממילא של הארגון".
במהלך הישיבה עלו טענות נוספות. גדי גביש, חבר מועצת מחוז חיפה וחבר וועדת הספורט של הארגון, מתח ביקורת באומרו כי אין בביאורים לדו"ח כל התייחסות להוצאות על ספורטאים שאימץ הארגון, שכלל אינם נכי צה"ל, וכשבפועל ההוצאה מסתכמת במאות אלפי שקלים בשנה. גביש אף הביע חשש שההוצאה הוסתרה במתכוון, מכיוון שאין בארגון החלטה מוסדרת לאמץ ספורטאים מצטיינים שאינם נכי צה"ל. הוא הביע פליאה על כך שלא מופיע בביאור לדו"ח כל ביטוי לתרומה של ארגון נכי צה"ל להתאחדות ספורט נכים, בסך מאה אלף שקל לקראת אולימפיאדת ריו.
בתום הישיבה נמסר לחברי הוועידה הארצית כי ועדת הכספים תתכנס שוב לדון בדו"חות, המבוקרים על ידי פירמת רואי החשבון קסלמן וקסלמן. בדרך כלל מאפשר רשם העמותות להגיש את הדו"חות הסופיים עד אוקטובר.
מארגון נכי צה"ל נמסר: "הדו"חות הכספיים של הארגון אושרו בכל מוסדות העמותה, ובכלל זה בוועדת הכספים, בוועדת הביקורת ובוועד הארצי (דירקטוריון העמותה) והובאו בפני הוועידה הארצית לאישור סופי. על אף שהדו"חות מעידים על יתרות כספיות ניכרות, וזכו לחוות דעת נקייה ללא כל הסתייגות ממשרד רואי החשבון החיצוני, בחרו חברים שונים להצביע נגד הדו"חות, לדבריהם, כאקט מחאה פוליטי.
"הארגון פועל על פי תקנונו ועל פי חוק העמותות, ובהתאם יובאו הדו"חות, לאחר קבלת התייחסות חברי הוועידה הארצית לתיקונים נדרשים לטעמם בדוח"ות, לדיון ולאישור מחודשים במוסדות העמותה השונים, ויוגשו לרשם העמותות במסגרת המועדים המאושרים לצורך קבלת אישור ניהול תקין לשנת 2018. רשם העמותות עודכן כמובן בדברים. ארגון נכי צה"ל ימשיך בעשייתו הברוכה, הייחודית והערכית עבור שיקומם ורווחתם של חבריו".
 

4rin13

New member
תודה לך רוקי

נו סוף סוף מגלים מה הולך בעמותה
ומי צריך ילך הביתה
 
אח שלי, דיבורים כמו חול ואין מה לאכול...

את כל המילים האלה שמענו בעבר גם מראשי ממשלות כולל רבין "הגדול" מעל דוכן הכנסת.

וכה אמר שר הסירחון דאז מעל דוכן הכנסת:
..."משום שגם אני חש מועקה גדולה עקב המצב הלא תקין בכל מה שקשור, במיוחד בשנה האחרונה, בטיפול בנכי צה"ל ובמשפחת השכול: הורים ואלמנות של חיילים שנפלו בשירות צה"ל."....

ובהמשך הוא דיקלם\הקריא את מה שעוזריו אמרו לו להגיד...

http://knesset.gov.il/tql/knesset_new/knesset11/HTML_27_03_2012_05-59-19-PM/19860108@[email protected]

זה מה שהוא שר הביטחון וראש הממשלה רבין "הגדול" בעצמו אמר...
אבל מה הוא עשה ומה קרה מאז ?!?!...

ואם מרבין "הגדול" (שהיה גם רמטכ"ל) הם עשו מריונטה.
אז עם ליברמן הם משחקים רולטה
ומאיתנו הם ימשיכו לעשות מופלטה...

אני בהחלט מחזק את עידן קליימן וגם הצבעתי עבורו אבל...

"אל תבטחו בנדיבים בבן אדם שאין לו תשועה"
"עזרי מאת יהוה עושה שמים וארץ".


אשרי המאמין...


ויום נפלא לכולנו.
 

רוקי50

New member
אז זהוא שגם משם אין עזרה,אין פקס,טלפון,מברק?נאדה,גורנישט


 
למעלה