רמאים גנבים...........

רוקי50

New member
רמאים גנבים...........

אישום: הציגו עצמם כמסייעים לנכי צה"ל והונו את משרד הביטחון במיליונים
כתב אישום הוגש נגד בני זוג ואישה נוספת בגין הונאת משרד הביטחון במשך עשור בסכום המוערך בכ-10 מיליון שקלים. לפי כתב האישום, השלושה הציגו עצמם כמלווים של נכה צה"ל שזכאי לסיוע משרד הביטחון אף שבפועל כמעט ולא טיפלו בו - ושלשלו את הכספים לכיסם
רועי ינובסקיפורסם: 05.10.16 , 15:15

הונאה ללא בושה: היחידה הכלכלית בפרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ד') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שמואל אבלס, נועה אבלס רביב ושגית קלפהולץ, בגין הונאת משרד הביטחון וחברות כוח אדם תוך שהם מציגים עצמם כמלווים של נכי צה"ל. סכום ההונאה הכולל נאמד בכ-10 מיליון שקלים למשך יותר מעשור. בין היתר טוענים בפרקליטות כי בפועל התברר שהועסק עובד זר שהתגורר בביתו של אחד הנכים, בעוד הכספים שהתקבלו מהמדינה היו עבור ליווי צמוד של 24 שעות ביממה.

מכתב האישום עולה כי א"ל, נכה צה"ל המשותק בארבעת גפיו, היה זכאי לסיוע של משרד הביטחון. אגף השיקום של משרד הביטחון מעניק לו זכאות לליווי 24 שעות ביממה, שאפשר שיתחלק בין מלווים שונים. במועדים הרלוונטיים לכתב האישום התגוררו בני הזוג שמואל ונועה אבלס יחד עם בני משפחתם בביתו של א"ל.

לפי כתב האישום, קלפהולץ היא אשתו של י"ק, נכה צה"ל בעצמו וחבר של א"ל. משנת 2002 עבדה האישה כמלווה של בעלה דרך חברת ORS. החברות "נתיב 2" ו-ORS הן חברות כוח אדם, המספקות עובדים בתחום הליווי והסיעוד, ואגף השיקום במשרד הביטחון משתמש בשירותיהן של החברות להעסקת מלווים עבור נכי צה"ל.

משנת 1984 ועד ליוני 2016, אבלס הציג עצמו כמלווה של א"ל במשרה מלאה וקיבל שכר מלא אף שבפועל עבד כמלווה שלו שעות בודדות בחודש. בנוסף, הוא מואשם כי היה למנהל התיק של א"ל וטען כי הנכה מלווה 24 שעות ביממה על-ידי מלווים ישראלים המתחלפים במשמרות בטיפולו. למעשה, אותם מלווים ישראליים - המלווים הפיקטיביים - לא טיפלו בא"ל בהיקף שעליו דיווח אבלס.

בפועל, במשך שנים, טופל א"ל על ידי עובד זר ששהה עמו והתגורר בביתו, וא"ל לווה על ידי מלווה אחר במשך כחצי יום בשבוע, כשהעובד הזר היה בחופשה. אבלס מואשם כי דאג שמשרד הביטחון ישלם שכר מלא למלווים הישראליים הפיקטיביים, שכר שאותו דאג לקבל בעצמו באמצעות פעולות מרמה שונות.

במסגרת מצג השווא, אבלס ערך בפועל את דו"חות דיווחי השעות הכוזבים של שגית קלפהולץ ויתר המלווים הישראליים הפיקטיביים, על מנת להציג מצג שווא מתקבל על הדעת שבו אין חפיפה בין שעות הליווי ולא נוצר עודף שעות ליווי מעבר למכסה המוקצה לא"ל. כך עשתה גם שגית קלפהולץ, ביחס לדו"חות של נועה אבלס.

במסגרת מצגי השווא, החזיק שמואל אבלס בביתו תעודות מחלה וחותמות מזויפות של רופאים וזייף באמצעותם אישורי מחלה שתמורתם הוא קיבל ימי מחלה מהחברות. שמואל אבלס קיבל משכורות מבלי שדיווח על כך לרשויות מס הכנסה ולמעשה דיווח דיווח שקרי לרשויות המס, במטרה להקטין את חיובו במס הכנסה, בשנים 2015-2005.

בכתב האישום שהגישה הפרקליטות, באמצעות עו"ד נועה ברח"ד, נכתב כי השלושה ביצעו עבירות של הלבנת הון בכך שהכספים שקיבלו כמשכורת הופקדו בחשבונות בנק כדי להסתיר אותם או להסוות את מקורם.
מצאתם ט
 

anivgad

New member
רוקי50 ששומר על רוצחיי וגונביי חיילים פצועים מתלונן על גנבים

עוד יפה נפש עלוב
 

רוקי50

New member


 
למעלה