ויה דולורוזה בתביעה ל PTSD

moneytime7

New member
ויה דולורוזה בתביעה ל PTSD

בראשית פנייתי אציין כי בפורום המתחרה לא מתייחסים אליי כי חשוב יותר איזה רכב חדש יצא לענייני אני נכה 20% גפיים תחתונות והגשתי תביעה לפני שלוש שנים על ארוע בשירות שקרה שנה קודם שעל פי בדיקת פסכיאטרים אני סובל מPTSD הפנו אותי לפני שנה וחצי לפסיכאטר כדי שיבדוק את הקשר הנסיבתי והוא משך את הטיפול שנה וחצי עכשיו הודיע כי אני צריך לקבל תשובה על ההחלטה ולפתע פתאום החליטושוב לשלוח אותי לחוות דעת אצל פסיכאטר אחר אני כבר מיואש ולא מבין למה ההתנהלות היא כזו הרי לא תבעתי על ארוע מיום כיפור ואשמח לשמוע התייחסות של חברים בעלי ניסיון תודה לכולם
 

Ofer Lev

New member
קח הרבה אוויר ומעט ממה שאני מכיר

היתרון היחידי של הסעיף שלך,הוא שהוא אין עליו חוק התישנות.
איני מכיר את הנושא שלך,אבל במידה ואתה בטוח ויש בידך חוות דעת של רופא בכיר,נא לא לוותר,ובמידה ואין לך עו"ד,חפש אחד אמין ועם ניסיון בתחום.
מהמעט שאני זוכר יש זמן מקסימלי לתשובה.
בכל מקרה קח את כל התהליך אליך,לא לחכות,אלא ליזום.
שיהיה בהצלחה

 
תביעה על פוסט טראומה

קודם כל הפורום הזה הוא הפורום הנחמד והוא "ה"פורום של נכי צה"ל, וכל האנשים כאן מנסים לעזור אחד לשני, יש גם כאלה שמפרסמיפ שטויות, אבל כל אחד והכאב שלו... לעניינך. תביעה על פוסט טראומה זה עניין מסובך ואתה הולך לעבור שבעה מדורי גהנום. אולי עשרה. זה באמת לוקח כל כך הרבה זמן. אצלי עברו כבר חמש שנים מאז שהגשתי חוות דעת מומחה פסיכיאטריה מטעמי. כל מה שעשו בחמש השנים האלה זה להפנות אותי למבחנים פסיכודיאגנוסטיים, שגם את התוצאות שלהם עדיין לא שלחו לי, למרות שעברה כבר שנה וחצי... אם מי שעברת אצלו הערכה הוא ד"ר משה בירגר הידו לשמצה, אז תוסיף עוד כמה חודשים. הוא יתעלם ממה שאתה אומר, יתעלם מזה שהוא צריך לשלוח את ההערכה שלו למשרד הבטחון ויתעלם מכל דבר אפשרי, הוא לא נותן לעובדות לבלבל אותו, בקיצור כוכב ידוע. מי השני שמשרד הבטחון שלח אותך אליו? אם זה תביעה ראשונה שלך בנושא הזה אתה זכאי לטיפולים במחלה נושא התביעה, זאת אומרת לטיפולים נפשיים, וכדאי לך לבקש אותם ולהיות בטיפול. אם הגשת ערעור או עיון חוזר, אתה לא זכאי לטיפולים בגין הפגימה הנבדקת. כדאי לך להיות בטיפול בתחנה לבריאות הנפש בעיר שלך. תבקש שם שיחות שבועיות. זה גם יכול להשפיע לטובה בבדיקת התביעה. משרד הבטחון מושך את התביעות מהסוג הזה מכייוון שיש סיכוי שהתובע יפסיק את הטיפולים, או שמצבו ישתפר, או שהוא יתייאשש והם יצטרכו לשלם פחות. אל תתיאש. תלך לטיפולים, זה אחד הדברים החשובים. תיידע כל הזמן את רופא המשפחה שלך במצב הנפשי שלך, זה גם חשוב מאוד. אל תשכח לקחת תרופות לשינה וכו'. אם יש לך עוד שאלות או הערות לגבי מה שכתבתי, אתה יכול לפנות אליי בהודעה פרטית. עלה והצלח.
 
תביעה בגין פוסט טראומה

אם החליטו לשלוח אותך שוב למומחה זה לפעמים לא דבר רע כל כך. היה מומחה אחד שנפטר בשם יאנקו יוליין , ולקוחות רבים שלי שנבדקו על ידו נשלחו שוב לבדיקה. שנית לא ציינתה מה שם המומחה אצלו הייתה בראשונה ומה שם המומחה החדש. חשוב לי להדגיש כי בחודש יולי האחרון התחלף היועץ הרפואי הבכיר באגף השיקום ושליחה שלך לחוות דעת נוספת יכולה רק להועיל. היתי מציע שתדבר עם קצין תגמולים וזאת במטרה לברר מדוע אתה צריך להישלח למומחה חדש , וכשתדע את שם המומחה החדש דבר איתי אני אומר לך מה לעשות.
שיהיה יום טוב
 

moneytime7

New member
הבהרות נוספות

ראשית אני חייב לומר ההתייחסות פה לכותבים היא ברמה גבוההמאוד ביחס לכל פורום מבחינת התייחסות ורמת ההתייחסות אז תודה לגבי תביעתי אני כבר עוד מעט 3 שנים מהגשת התביעה ואין עוד כלום אחרי שנה וחצי שחיפשו פאקים בעברי ולא מצאו שלחו אותי לבירגר שהחזיק אצו את החומר יותר משנה וחצי ואז כשהייתי אמור לקבל תשובה סוף סוף החליטו לשלוח אותי בימים אלה לפסכיאטר אהוד רוזיצקי אני עדיין בשיחות עם פסיכולוגית מטעמי דרך קופת חולים אבל עדיין עולה כסף פשוט אצלה שלוש שנים אז היא מכירה אותי ולכן נשאר אצלה אני ממן את התרופות מכיסי והשאלה היא אם אוכר אוכל לקבל החזר על ההוצאות הכספיות בשנים האחרונות כי משרד הביטחון לא הציא או פנה אליי בעזרה או סיוע תודה לעונים
 
תקשיב בחור יקר

ראשית , היה טוב אילו היית מבקש להוציא אישור טיפול רפואי.
שנית , העובדה שאתה צריך ללכת לפסיכאטר אחר , יכולה להוות בשבילך הזדמנות למקצה שיפורים. לאמור אם החסרת חומר מסויים או , אם יש מה להוסיף להבנה של הפסיכאטר החדש , יכול להיות שעכשיו זה הזמן לעשות מקצה שיפורים. תעשה לעצמך טובה , תתיעץ עם עורך דין , אתה גם מוזמן להתייעץ איתי אני אבדוק עבורך את החומר ואומר לך אם יש בכלל מה לעשות או להוסיף. יכול להיות שבמצבך שווה לדחות את הפגישה עם הפסיכאטר ולהגיש עיון נוסף .
 

mazliah11

New member
שאלה

היי עו"ד גיא
מתוך סקרנות ועניין מי היועץ הרפואי הבכיר שהתחלף באגף שיקום ?
מי אמור להחליפו ומה שמו באם ידוע לך.
תודה .
 
למעלה