הועידה ה-94 של ארגון נכי צהל חוקית או לא?

רוקי50

New member
הועידה ה-94 של ארגון נכי צהל חוקית או לא?

הועידה ה-94 של ארגון נכי צהל : חוקית או לא?
אלון דהן: "..הפארסה שהתרחשה בבאר שבע..."
ד"ר אלון דהן הינו חבר ועדת הכספים וחבר מועצה בארגון נכי צה"ל. בימים אלו התפרסם מכתב גלוי של דר' אלון דהן המופנה אל שמעון מלול יו"ר הועד הארצי של ארגון נכי צה"ל. מכתב קריאה חובה לכל חבר בארגון ....

מכתב פתוח למר שמעון מלול, יו"ר הועד והוועידה הארצית
מכובדי,
לאור הפארסה שהתרחשה בבאר שבע, ולנוכח מעמדתך ותפקידך, מצאתי לנכון, לאחר מחשבה רבה, לפנות אליך בדברים הבאים.

כידוע לך, הינך עומד בראש הועד והועידה של ארגון נכי צה"ל, אשר אמורים לפעול עפ"י תקנון הארגון ועפ"י לשון החוק, בעיקר חוק העמותות תש"ם. כיו"ר הפורומים המכובדים האלה, ודאי יודע אתה כי מחויבותך נתונה בראש ובראשונה, לקיום ההליכים עליהם הנך מופקד, תוך שמירה על סעיפי התקנון הרלוונטיים ועל לשון החוק הנזכר.

בנוסף, אבקש להזכירך, כי במקרה בו נגרעה זכות מוקנית, תקנונות ואו חוקית, מחבר או מקבוצת חברים, גם אם אלו משתייכים לאופוזיציה,
הנך מחוייב להגן עליהם ועל זכויותיהם, ולשמור מכל משמר שלא יהפוך הארגון שלנו לחוכא ואיטלולא בחסות פרשנויות משפטיות מפוקפקות, ובחסות מבקר ארגון שלא מבצע את מלאכתו נאמנה.

מעמדך עצמאי, ואסור שיפגע מעמדך זה. מחוייבותך היא קודם כל לארגון, לחבריו, לסדרי הדין הקבועים בחוק ולתקנון, ורק אחר כך לחבריך בקואליציה. הארגון, כידוע לך, שייך לכל חבריו - קואליציה ואופוזיציה כאחד, ולכולנו יש זכויות מוקנות ומוגדרות שאתה מחוייב לשמור ולהגן עליהן מתוקף תפקידך ומעמדך.

בפועל, זה לא מה שקרה לצערי. כידוע לך, אנחנו, חברי וחברות המחנה האחראי, המתבונן בעיניים כלות על חיסול הארגון המפואר שלנו, בידי אנשים חסרי אחריות, ביקשנו ישבת ועידה ארצית שלא מן המניין, כדי לדון בשורה של נושאים, המצדיקים כינוסה של ועידה כזו.

אי לכך, ביקשו נציגינו בוועד הארצי ה-18, לכנס ועידה כזו, בקשה אשר עלתה להצבעה ונתקבלה.

לבקשת ראשי הארגון, הוחלט לקיים את שתי הישיבות בסמיכות, כדי לחסוך כסף וטורח ציבור, בקשה שנציגינו נענו לה ברצון טוב, בתום לב ומבלי להעלות על הדעת שמדובר כאן בפח, שטמנו ראשי הארגון לכולנו.

למען הסר ספק, הדגיש שמעון נבון את הדברים בצורה שאינה משתמעת לשני פנים: "יש לכנס ועידה ארצית שלא מן המניין ולא יחד עם הועידה הארצית השנתית", וכך הוסכם!

עפ"י התקנון של ארגון נכי צהל: "(15.7) ועידה ארצית יכול שתכונס בכל עת שהיא במהלך פרק הזמן שבין שתי ועידות ארציות שנתיות, במועד שיקבע על ידי הועד הארצי בישיבתו. ועידה ארצית שכונסה כאמור תיקרא "ועידה ארצית יוצאת מן הכלל".

יו"ר הועידה הארצית יכנס את הועידה הארצית היוצאת מן הכלל בהודעה של לפחות 21 יום מראש. ועידה ארצית יוצאת מן הכלל תכונס במקרים הבאים:

(15.7.1) בהחלטת הועד הארצי ברוב רגיל של הנוכחים בישיבה אשר על סדר יומה נכלל הנושא.

(15.7.2) לפי דרישה בכתב של ועדת הביקורת.

(15.7.3) לפי דרישה בכתב של לפחות 20 מחברי הועידה הארצית.

(15.7.4) לפי דרישה בכתב של לפחות 10% מחברי העמותה.

(15.8) במצורף לזימון ישלח אף סדר היום של הועידה כפי שיקבע על ידי הועד הארצי.

(15.9) חברי הועידה הארצית יהיו רשאים להציע נושאים והצעות החלטה לישיבת הועידה הארצית, בהודעה בכתב שתישלח ליו"ר הועידה הארצית לפחות 20 ימים לפני המועד שנקבע לכינוס אותה ועידה.

במקרה של ועידה ארצית יוצאת מן הכלל יעמוד המועד האמור בתקנה זו על 15 ימים לפני המועד שנקבע לכינוס אותה ועידה.

(15.10) יו"ר הועידה הארצית ירכז את הצעות חברי הועידה ויפיק סדר יום סופי ומעודכן שישלח לחברי הועידה לא יאוחר מ - 14 ימים טרם למועד כינוס הועידה, בצירוף כל החומר הרלוונטי לאותם הנושאים. במקרה ולא התקבלו הצעות, יוותר סדר היום שנשלח על כנו, ובמועד זה ישלח החומר הרלוונטי בלבד.

במקרה של ועידה ארצית יוצאת מן הכלל יעמוד המועד האמור בתקנה זו על 12 ימים לפני המועד שנקבע לכינוס אותה ועידה.

לצערי הרב, על אף לשון התקנון, אתה החלטת, ואני מניח שזו לא היתה עמדתך האישית, להוציא זימון לישיבה אחת בלבד ובו קביעת סדר יום קבוע לצד עוד שניים שלושה סעיפי משנה. בכך בוטלה למעשה בקשה חוקית שבוצעה עפ"י כללי התקנון והחוק ובכך הפרו ראשי הארגון את התקנון של הארגון ועברו על לשון חוק העמותות תש"ם, פרק ד סימן א, סעיף 20(ב), ולא בפעם הראשונה.

ברגע שמעשה הרמייה הזה יצא לפועל, לצערי הרב חבריך הכשילו אותך בדבר עבירה. הפכת שותף מדעת או שלא מדעת, למעשה שלא עולה בקנה אחד עם לשון החוק ועם לשון התקנון, ובכך עירערת לחלוטין את סמכויות הועד הארצי, בראשו אתה עומד ועל יישום החלטותיו אתה אמון.

לאור האמור, קיבלת מיו"ר מחוז תל אביב מכתב, בו בין היתר הוזכרה לך דרישתנו לישיבת ועידה שלא מן המניין, כמו הוזכר לך שעמדנו בתנאי סעיף 15.7.3 לתקנון, וכן שהזימון שהוצאת לא תואם את דרישת התקנון בעניין וכאן אוסיף שהוא לא עולה גם בקנה אחד עם לשון חוק העמותות, אותו הפרתם ברגל גסה כנ"ל. עכ"פ, בסעיף 8 לאותו מכתב ארוך נאמרו הדברים הבאים:

8. בהזדמנות זאת אני מבקש להדגיש ולהעלות פירוט הנושאים בוועידה הארצית שלא מן המניין , וועידה בעלת קדימות ראשונית:

א. חברי הוועידה מתבקשים לדון בנושאים העיקריים והחיוניים בהם נכשל היו"ר ולקבל ההחלטות המתחייבות לצורך מניעת פגיעה נוספת בארגון ובחבריו ולתיקון ושיקום הפגיעות החמורות בארגון ובחבריו שנגרמו על ידי היו"ר כדלקמן:

א(1) תזכיר חוק הנכים – הצגת הפגיעה בנכים, דיון במשמעויות ובהשלכות וקבלת החלטות לגבי המשך הטיפול בנושא.

א(2) תקציב הארגון ומצבו הפיננסי והכלכלי – הצגת נתוני 5 השנים האחרונות בדגש על התהליך הגירעוני המתמשך ושחיקת הרזרבות הפיננסיות, דיון
במשמעויות ובהשלכות וקבלת החלטות לגבי הדרך לשיקום פיננסי של הארגון, בין השאר – צמצום משכורות הבכירים וצמצום השתתפות הנכים במימון הוצאות התקורה הארגוניות.

א(3) הקפאת פרויקט בית הלוחם באשדוד - כל עוד לא נעצר התהליך הגרעוני ולא התקיימו התנאים הכלכליים והתפעוליים שיאפשרו הקמת בית לוחם לשפלה ללא שיפגע בפעילות ובמתן שירותים למרבית חברי הארגון.

א(4) לאור הכשלים בניהול הארגון בתחומים החיוניים לחברי הארגון ולעצם קיומו כאמור לעיל, כולם פרי התנהלותו של יו"ר הארגון אנו קוראים לחברי הוועידה הארצית להביע אי אמון ביו"ר הארגון.

מכובדי,
אתה ודאי יודע שההגדה של פסח דיברה בארבעה בנים: אחד חכם, אחד רשע, אחד תם ואחד שאינו יודע לשאול. אני מוסיף את הבן החמישי ברשותך - הבן שאינו יודע לקרוא.

כתוב שחור על גבי לבן, בקשה להעלאת נושאים, מבעוד מועד ובעמידה על כל סעיפי התקנון הרלוונטיים ובעמידה על לשון חוק העמותות, ואדוני במקום לציית לחוק ולתקנון אליהם אתה מחוייב, החלטת לבצע זממם של המושכים בחוטים.

בכך חיסלת סופית את עצמאות מעמדך, והפכת את תפקיד יו"ר הועד והועידה לסוג של מריונטה. שלא להוסיף על כך את הפגיעה הקשה במעמד החברים, בתקנון ובחוקי המדינה בה אנו חיים ואותה שירתנו.

חבריך כמובן הבינו את העניין, והחליטו להביא אותך להוציא זימון חדש. אבל כשם שאמרו חז"ל, 'אין בית מדרש בלא חידוש' כך אין מצב, שזימון חדש לא יוליד נכלוליות חדשה בבית מדרשם של המושכים בחוטים.

הזימון "המעודכן" יצא במייל בתאריך 6 ביולי (בניגוד לתאריך המצוין על גבי הזימון עצמו), מהגב' שרון בן לבן, מזכירתו של מר חיים בר יו"ר הארגון, ובראשו הערה גדולה באותיות אדומות בזו הלשון: "בישיבת הועד הארצי מספר 18 נקבע כי תתקיים ועידה ארצית אחת שעל סדר יומה כל הנושאים שאושרו בוועד הארצי הנ"ל, לרבות הנושא שבגינו נתבקש כינוס ועידה ארצית יוצאת מן הכלל.

לאור בקשת חברים לשינוי החלטה זו והפרדת הועידה הארצית היוצאת מן הכלל מהוועידה הארצית השנתית, תכונס ביום 20.7.2016, טרם למועד פתיחת הוועידה, ישיבת ועד ארצי מס' 20, אשר על סדר יומה בין היתר, החלטה לפיצול הועידה הארצית ופיצול הנושאים שעל סדר היום בהתאמה, והכל כקבוע בתקנון". מדהים, פשוט מדהים.

תרבות השקר נשתרשה כל כך, עד כי בלתי אפשרי למצוא שורה אחת עם דבר אמת במסמך ההזוי הזה. שקר א, שורה א - בישיבת הועד הארצי מספר 18, נקבע כי יתקיימו שתי ועידות נפרדות ולא ישיבה אחת! וזאת כמובא לעיל בלשון הפרוטוקול והסטנוגרמה של אותה ישיבה. שקר ב בשורה שנייה - ההודעה מתייחסת לסדר יום שנקבע כביכול, בישיבת הועד הארצי ה-18, שקר נוסף שכן בישיבה האמורה נקבע הסדר יום רק לישיבה שמן המניין.

לפי התקנון סדר יום לישיבה שלא מן המניין נקבע ע"י החברים וניתן לגבשו ולקבעו עד 20 יום, מיום מועד הכינוס (תקנון הארגון, סעיף 15.9). לאור מכתבו של עו"ד עידן קלימן, (לעיל סעיף 8 במכתב), ניתן לראות בברור שעמדנו בדרישה תקנונית זו.

ההחלטה לאפשר ישיבת ועד ארצי ביום כינוס שתי הועידות, שתכליתה להחליט על פיצול הועידות כביכול והעברת נושאים קיימים מסדר היום שנקבע לוועידה הרגילה לוועידה שלא מן המניין, איננה חוקית ולא עומדת בדרישות התקנון או בדרישות חוק העמותות תש"ם, שכן אנחנו דרשנו מראש ישיבה נפרד
 

such10

New member
רבותי, חברי הועדה - (ארגון נכי צה"ל)

יותר מדי ישיבות, ועדות, ועדה ארצית, ועדה משנית...
אבל בתכלס - אין חדש תחת השמש!
הצגת הפגיעה בנכים נמשכת!!!!
המשך יום נעים והרבה בריאות לכולם
 
אהבתי את:

"תרבות השקר נשתרשה כל כך, עד כי בלתי אפשרי למצוא שורה אחת עם דבר אמת במסמך ההזוי הזה.".

וחיים בר שולח אותנו לקרוא את "האמת" שהוא מנסה למכור לנו...


ולדר דהן אומר, כשם שאמרו חז"ל, 'אין בית מדרש בלא חידוש'.
אז לא חידשת לנו כלום אנחנו יודעים כבר הרבה שנים בדיוק כמוך וכמו עידן קליימן שחיים בר משקר לכולנו, השאלה מה אתם עושים עם זה ולמה לא הופכים עולמות לפני שחיים את חיים ושות' יחסלו את הארגון סופית.

אגב, התמונה המצורפת רצה פה מ-2009 .

 

such10

New member
אני אומר לך ברווז, אני שמעתי את זה, את חיים והנעלים

אני נפלתי ברצפה...
אגב, צריך להחליף את התמונה! לבגדים חדשים!
 
היי such,

זוכר את הסכם הנעליים שהוא ניסה לשווק לנו כ"הישג" ו"ניצחון" מול משרד הביטחון ובמקביל שלח אותנו לקנות נעליים עם 25% הנחה שהוא "השיג" לנו בזמנו,
המויישה גרוייס.


אז הנה עוד תמונה מאותה תקופה.







 

such10

New member
זוכר, זוכר אחי... אני אכלתי אותה - את המספר שלי לנעלים

קשה להשיג...
 
בזמנו הייתה בעיה קשה

לחסרי רגל אחת ובעיה עוד יותר קשה לחסרי שתי רגליים.
אלה עם שתי רגליים קיבלו הנחה כפולה על שתי (זוג) נעליים.
אלה עם בלי רגל אחת הפסידו את ההנחה על הנעל השניה שנמכרה לחסר רגל הפוכה.
ואלה עם בלי שתי רגליים הפסידו את ההנחה בכלל על שתי הנעליים שהם לא היו צריכים ושאין להם מה לעשות איתם.
אז יצא שדווקא הנכים היותר קשים הפסידו את ההנחה שסידר לנו חיים והנכים הקלים הרוויחו אותה בענק והם חיים באושר ובעושר עד עצם היום הזה כמובן. ואם זה לא מובן אז התכוונתי לחיים ושות' כמובן, שחיים באושר ובעושר עם עמלה של 30% תוספת במשכורת שסידרו לעצמם וזאת מפקקת 25% הנחה על נעליים שמכרו לנו.

ועד עצם היום הזה אוכלים הנכים את הנעליים עם השרוכים.








 

such10

New member
חמשיר לשבת


לקראת סיום התיכון
חיים נעליים זכה
במקום הראשון (המויישה גרוייס)
כולם לו הריעו
אך הם לא הושיעו
כי התואר היה "כישלון"!
שבת שלום
 
למעלה