בקרוב אני אגיד מה אני גורם לכם והכל לפי החוק פה

anivgad

New member
בקרוב אני אגיד מה אני גורם לכם והכל לפי החוק פה

 

רוקי50

New member
בית הלוחם בירושלים: אין כניסה לאלמנות צה"ל מעל גיל 65.

[פורטל מקומי מקבוצת ידיעות אחרונות- חדשות, פנאי ובידור - mynet]

חדשות ▪ נדלן ▪ רכילות ▪ ספורט ▪ בילוי ופנאי ▪ אצל פיני במטבח

מגבלת גיל

[לא מוכנים לקבל אותן. אילוסטרציה צילום: Shutterstock]
לא מוכנים לקבל אותן. אילוסטרציה צילום: Shutterstock

לדוגמא: הובלות, איטום
לדוגמא: תל אביב, חיפה





בית הלוחם בירושלים: אין כניסה לאלמנות צה"ל מעל גיל 65
כמה אלמנות צה"ל בירושלים הופתעו לגלות כי אינן יכולות להירשם לבתי הלוחם של ארגון נכי צה"ל בגלל גילן. בית הלוחם: "נקבעו מגבלות לרישום כדי לא לפגוע במרקם השיקומי"
נופר רומי
פורסם: 21.07.16, 13:19
[שתפו בטוויטר] [שתפו בפייסבוק]
שתף
בית הלוחם אינו מקבל אלמנות צה"ל מעל גיל 65 - כך עולה ממספר עדויות שהגיעו ל-mynet מצד אלמנות שפנו למקום במטרה להירשם לבריכה או לחדר הכושר נאמר במפורש כי המקום נמנע מלקבל מי שעבר את גיל 65 ומבקש להירשם לראשונה. יש לציין כי אלמנות צה"ל שנרשמו לפני הגיל האמור ממשיכות בפעילות רגילה ואינן מוגבלות בשום צורה, גם נכי צה"ל וכל מי שזכאי להימנות על חברי בית הלוחם.

"לפני כחודשיים החלטתי להגיע לבית הלוחם ולהירשם לפעילות", מספרת השבוע מרים תורן (69), אלמנת צה"ל. "הייתי המומה כשאמרו לי שלנוכח גילי הם אינם מוכנים לקבל אותי, למרות שאני אלמנת צה"ל והבאתי את כל האישורים הנדרשים. זה מזעזע".

עוד בירושלים:
האישום: החביא 'זרגים' בגופו בשווי מיליון שקל
הנשים דורשות מצילה בבריכה במקום מציל

["לשכול אין גיל". ארכיון (צילום: רויטרס)]
"לשכול אין גיל". ארכיון (צילום: רויטרס)

צ', אלמנת צה"ל נוספת שביקשה להירשם דרך הטלפון קיבלה את אותה תשובה - היא אינה יכולה למשש את זכאותה להיות חברה בבית הלוחם. "לשכול אין
גיל, זה לא שהפסקתי פתאום להיות אלמנה", היא אומרת בזעם. "ניסיתי להבין אם זו מגבלה זמנית לנוכח עומס קיים או שירשמו אותי ברשימת המתנה, אבל הבנתי שזה משהו קבוע ומי שדיברה איתי הייתה נבוכה בעצמה. אמרתי לה שזו קביעה פוגעת ומשהו לא ראוי".

מבית הלוחם נמסר בתגובה: "בתי הלוחם משמשים בראש ובראשונה מרכזי שיקום, ספורט, תרבות וחברה לנכי צה"ל ולבני משפחותיהם. לאור שותפות הגורל, מצאנו לנכון להעניק גם לאוכלוסיות נוספות, ביניהן משפחות שכולות ונפגעי פעולות איבה, אפשרות לקחת חלק בפעילויות שאנו מציעים ולעשות שימוש במתקני הארגון.

"עם זאת, ועל מנת שלא לפגוע במרקם השיקומי, נקבעו קריטריונים ומגבלות לרישום לאוכלוסיות שאינן נמנות עם נכי צה"ל. בכל הנוגע לאלמנות צה"ל סוכם עם ארגון אלמנות ויתומי צה"ל וארגון 'יד לבנים', כי גיל אלמנות צה"ל בעת הרישום לבתי הלוחם יפחת מ-65 שנה. אנו רואים חשיבות לאומית בשיקום פצועי צה"ל ובמקביל, נמשיך ככל שניתן לתרום ולהעניק גם לאוכלוסיות נוספות".
 
עזוב אותך אח שלנו, אתה סתם מברבר

שאולי פעם תספר.
יעני "דיבורים כמו חול ואין מה לאכול".

אז או שתכתוב את הסיפור שלך אם אתה רוצה או שתעזוב אותנו בשקת
אתה עושה לנו פרומו בלי סוף, בהתחלה היינו במתח ועכשיו עבר לנו.

אחי המכוער היה אומר: "איפ יו וונט שוט, שוט, דונט טוק".

https://www.youtube.com/watch?v=DZXlhSgq7us

 

anivgad

New member
ראינו אך מהפחד שלך ושל חברך בהנהלת אנ צ והתוצאה המחרידה שגרמ

שגרמתם בשיימינג שעשיתם אתה אישית וחברך לאותם נכי צה ל במיוחד לאותו נכה שהיתאבד והפרות הסודיות הרפואית של עשרות נכי צה ל כדי להשתיקם כמו השיימינג שעשיתם לנכה בשם אבנר בן צבי ומישפחתו וגם לי כמובן וזו הסיבה שפורום נכיי צה"ל בוואינט נימחק כדיי להסתיר ראיות על פשעים חמורים שנעשו ע"י הנהלת אירגון נכיי צה"ל ואחרים כנגד חיילים פצועים כולל גרימת מוות מישפטיי חברים גניבת רכוש של נכי צה ל לא מתפקדים וגם רצח אני עומד מאחוריי האשמות אלו עם הוכחות ואני מקבל את מה שאתם עושים לי ככבוד גדול מקוון שקציני מילואים בכירים ובכירים במשהב"ט רועדים מפחד ממה שיש לי נגדם וממה שעשו לי לכן מנעו ממני להגיע לבית המישפט ולכן אותם שוטרים ניסו להפליל אותי בתוך תחנת משטרת תל אביב שמי יפהר צחי עורכי דין קוראים את מה שאני כותב שוטרים קוראים וכולם שותקים ויש סיבה לשתיקה הפחדץ בנוסף נימנע ממני להעיד במישפט של הנכה שהצית את מרק פורן יו"ר מחוז ת"א באנא"צ ואים היתי מעיד הוא לא היה מקבל מאסר עולם עקב עדותי את זה אני אומר לעורכיי דינו אמת דיברתי
 
למעלה