הסכמה על יישום ועדת גורן.מהעתון...

רוקי50

New member
ההסכם..........

יום שלישי, י"ג תמוז התשע"ו
19.07.2016
הסכמה על יישום מסקנות ועדת גורן
על פי הסיכום, כל נכה צה"ל שיוכר לאחר החלטת הממשלה בנושא הוועדה יקבל את אותן ההטבות הקיימות כיום. כמו כן לא יחול שינוי בקריטריונים לזכאות לרכב רפואי או בתגמולי אלמנות נכי צה"ל
אור הלר | 1/01/2013 [Contact author]
הדפס
שלח לחבר
A+A-גודל
שתף ב-
שתף ב-
(צילום: מתוך אתר ארגון נכי צה"ל)
מנכ"ל משרד רה"מ הראל לוקר, מנכ"ל משרד הביטחון אודי שני ויו"ר ארגון נכי צה"ל חיים בר הגיעו להסכמה על אופן יישום מסקנות ועדת גורן.
על פי הסיכום, הקריטריונים לקבלת זכאות לפי חוק הנכים וחקיקת השיקום ייקבעו על ידי הממשלה והכנסת, כאשר ארגון נכי צה"ל יכבד את ההחלטה שתתקבל. כל נכי צה"ל שיוכרו לאחר כניסת החקיקה החדשה לתוקף יהיו זכאים לאותן הטבות להן זכאים נכי צה"ל המוכרים כיום.
כמו כן לא יחול שינוי בקריטריונים למימוש זכאות לרכב רפואי או בזכאותן לתגמולים של אלמנות נכי צה"ל בדרגת 50 אחוז ומעלה עקב פעילות מבצעית. ההסכם ייכנס לתוקפו לאחר אישורו בממשלה בשבועות הקרובים.
כזכור, ועדת גורן הוקמה בנובמבר 2009 על ידי ממשלת ישראל ובחסות ראש הממשלה נתניהו, שר האוצר שטייניץ ושר הביטחון ברק. מסקנותיה התייחסו לשינויים בחוק לגבי הזכאות של נכי צה"ל ועדכון הוראות אגף השיקום.
 

רוקי50

New member
המשך.מתחת לאף:האם מסקנות ועדת גורן עומדות להתקבל במלואם????

[פורטל נכי צהל][התנתק]
התנתק
[דף אישי]
דף אישי
[צור קשר]
צור קשר
[הגדלת טקסט]
[הקטנת טקסט]
נכי צה"ל
פורום נכי צה"ל
הנחות והטבות
פינת הייעוץ
בלוגים
לוח מודעות
טפסים להורדה
עורכי דין
צור קשר
[איילון נאמנים]
••••••••
[איילון נאמנים] [R-cure medic] [אפוסתרפיה] [כמיטק] [כפתור] [חופשה בחול] [פורטל נכי צהל - הבית החם של כל נכי צהל] [אופני ידים - חוף מציצים תל אביב]
קבלת עזרה בלחיצת כפתור אחת יכולה לסייע לנו - נכי צה"ל, להתמודד טוב יותר עם הנכות והפציעה שמלווה אותנו 24 שעות ביממה
לשירותך, נכה צה"ל
[ייעוץ משפטי] ייעוץ משפטי
[ייעוץ ביטוחי] ייעוץ ביטוחי
[רכב רפואי] רכב רפואי
[איתור זכויות] איתור זכויות
[עזרים לנכים] עזרים לנכים
[נציגי הארגון] נציגי הארגון
[אפוסתרפיה] אפוסתרפיה
[כמיטק] כמיטק
אתה נמצא ב: פורטל נכי צה"ל > חדשות > הודעות חשובות > מתחת לאף: האם מסקנות ועדת גורן עומדות להתקבל במלואם?

מתחת לאף: האם מסקנות ועדת גורן עומדות להתקבל במלואם?
אישור דוח גורן והחרגת תקציב השיקום - כך זה קרה
הבטיחו שזכויות נכי צה"ל לא תפגענה (אז הבטיחו), אמרו שמסקנות ועדת גורן נקברו (אז אמרו), אבל במבחן המציאות הדברים נראים אחרת ומתחת לאף לא ברור האם מסקנות ועדת גורן עומדות להתקבל במלואם, אולם נראה כי תוספת גזרות כואבות נוספות כמו הוצאת תקציב השיקום ממשרד הביטחון, ויתור על הצמדות, תוספות וזכויות - עומדות בפתח.
ב- 20 ליולי תתכנס הוועידה הארצית ה- 94 של ארגון נכי צה"ל ושם יפול הפור. מחוזות תל אביב וירושלים בראשות עו"ד עידן קלימן ונעים עזר מתנגדות נחרצות ליישום תזכיר חוק הנכים, מסקנות ועדת גורן והחרגת התקציב.
“מלחמת הורדות הידיים” החלה, השאלה מי ינצח, תל אביב וירושלים שמצהירים על כוונתם להאבק למען עתידם של נכי צה"ל או הקואלוציה שהרכיב יושב ראש הארגון שלכאורה תומכים בתזכיר חוק הנכים וטוענים כי זכויות הנכים לא יפגעו.
במאמר הבא תמצאו איך זה קרה, ואל תגידו שלא אמרנו לכם....
החשיפה...
החשיפה של פרוטוקול סיכום דיון מפגישה אישית בין מנכ"ל משרד הביטחון מר דן הראל לבין יושב ראש ארגון נכי צה"ל מר חיים בר משנת 2014. (מצורף המסמך לרבות ההבלטות כפי שפורסם בפייסבוק) בו לכאורה מצוטט חיים בר כמי שמוכן לוותר על זכויות נכים בתמורה לתקציב תמיכות מאגף השיקום התפרסמה כאן בפורטל במאמר מכה קשה: אין מי שיגן על נכי צה"ל, כמו גם במאמר בעיתון דה מרקר : האם זכויות נכי צה"ל ייפגעו בקרוב?
עיון מעמיק במסמך העלה ברשתות החברתיות דיון ערכי מעמיק וחשף לכאורה את המשמעות הכלכלית.
הקפאת הגביה
בסמיכות זמנים לחשיפת פרוטוקול הדיון, ולאחר פרסומים ושמועות ברשתות החברתיות לפיהם לכאורה ארגון נכי צה"ל הודיע כי לא יאשר את תזכיר חוק הנכים. פרסם בתגובה משרד הביטחון הודעה לנכי צה"ל לפיה בכוונותו להקפיא את גביית דמי החבר עבור ארגון נכי צה"ל.
לטענת משרד הביטחון דו"ח מבקר המדינה קבע כי אין סמכות חוקית לגביית הכספים ועד שלא תהא חקיקה מסודרת שאמורה להיכלל בתזכיר חוק הנכים גביית דמי החבר, תשלומי ההלוואות תופסקנה לאלתר.
כתבה מפורטת בנושא פורסמה בעיתון דה מרקר תחת הכותרת : מכה לארגון נכי צה"ל : ייפסקו הניכויים האוטומטיים מתוך התגמול.
מיליון למטה המאבק
בתגובה להודעה על הקפאת הגביה, הודיע לכאורה ארגון נכי צה"ל על הקמת מטה מאבק, פירסם מודעות ענק בעיתונים בגנות משרד הביטחון (דוגמה), וטען כי משרד הביטחון פוגע בזכויות הנכים. יו"ר הארגון בר אף טען במכתב למנכ"ל משהב"ט, כי הוא "נסחט באיומים" ע"י משרד הביטחון (לעיון במכתב לחצו כאן) . ועל פי פרסומים בעיתון דה מרקר " ארגון נכי צה"ל יוציא מיליון שקל על קמפיין תקשורתי נגד משרד הביטחון" (ראה כתבה)
ימים מעטים אח"כ, ולאחר שמשהב"ט הודיע כי יחדש את הניכויים האוטומטים – הודיע במפתיע יו"ר הארגון, ואחריו יו"ר מחוזות - אקרמן אורן, דני בן אבו ורפי כהן צמח, כי הם תומכים בתזכיר החוק, כמות שהוא, ומדובר לכאורה באותו תזכיר שאין בו שינוי מהותי, לגביו פרסמו כאמור בעיתונות: פגימה מידית בעשרות אלפי נכי צה"ל, שלילת זכויות הניתנות עשרות שנים, התנהלות ביריונית וחד צדדית, כמו גם ניסיון לסחיטת הארגון היציג להסכים לכל האמור
מבחן המציאות ...
במבחן המציאות לכאורה רב הנסתר על הגלוי ומהשתלשלות הדברים ניתן להבין את הדברים הבאים :
א. ארגון נכי צה"ל תומך לכאורה בתזכיר חוק הנכים וזאת בניגוד לדעתם של מחוזות תל אביב וירושלים בראשות עו"ד עידן קלימן ונעים עזר, כמו גם עורכי דין ונכים שערכו מסמך מסודר שחושף לכאורה את הצדדים הבעייתים בתזכיר חוק הנכים (ראו מאמר: כרוניקה של פגיעה בזכויות - האם מפקירים את נכי צהל)
ב. מטה המאבק שהקים ארגון נכי צה"ל לכאורה נדם
ג. גביית דמי החבר הופסקה לחודש אחד בלבד וחודשה על ידי משרד הביטחון
ד. ב- 16 במאי 2016 - פונים מחוזות תל אביב וירושלים במכתב חמור אשר מופנה ליו"ר הארגון בו הם מפנים לכאורה אצבע מאשימה על התנהלותו : "...בהתנהלות זו לכאורה, הפרת אמונים לציבור אותו הנך אמור לייצג, ועל כן להתחייבויותיך אין כל תוקף מוסרי וחוקי.." (לחצו כאן - לצפיה במכתב)
ה. ביום 17 ליולי 2016 נערך דיון בוועדה המשותפת לתקציב הביטחון בכנסת על יישם מסקנות ועדת גורן והפרדת תקציב אגף שיקום נכים. (לעיון בהזמנה לחצו כאן)
ו. ביום 20 ליולי תתכנס הוועידה הארצית ה- 94 של ארגון נכי צה"ל ושם על פי הזימון יעמדו כ- 12 נושאים להכרעת חברי המועצה הנבחרים של חמשת המחוזות, ביניהם גם לכאורה (ציטוט) "...התנהלותו הערכית והציבורית של יו"ר הארגון מר חיים בר..." (לחצו כאן לצפות בזימון)
עידכון יבוא לאחר הוועידה הארצית ....


[הדפס עמוד] [שלח לחבר]
תגובות באתר: (4)
הוספת תגובה / חוות דעת:
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר
תגובות / חוות דעת
שם: דודו
תאריך: 19/07/2016 13:07
כותרת: זכויות נכי משה"ב
תגובה: עד היום שילמנו על השיבצורים ,ציוד טרמי ועוד לבנינו החיילים משה"ב ראה כי זה טוב והחליט עכשיו שנממן גם את הפציעות השם ישמור של בנינו נכי משה"ב.
מה ניגמר ,עד מתי רשעים יעלוזו האם לכל אחד יש מחיר .......... ולא חשוב את מ הוא מיצג ?, הכל פוליטיקה בגרוש? בושה בושה בושה.
שם: אריה
תאריך: 19/07/2016 12:42
כותרת: התנהלות מבישה של יו"ר הארגון וחלק מהמחוזות
תגובה: יש לפטר לאלתר ולשקול תביעה משפטית על הפרת אמונים לכלל נכי צהל. לעשות בחירות באופן מיידי
שם: מוכהיר
תאריך: 19/07/2016 12:24
כותרת: אוי ואבוי. לאן הגענו?!
תגובה:
שם: מני
תאריך: 19/07/2016 11:55
כותרת: זכויות נכי צהל
תגובה: אני לא מבין למה לא מגישים בג"ץ נגד משרד הבטחון ..הרי במדינתנו נכי צהל הם בתחתית ההטבות והזכויות המגיעות לנכים המוסרים את גופם ונפשם למען המדינה.
1
 
שים לב:

" על פי הסיכום, הקריטריונים לקבלת זכאות לפי חוק הנכים וחקיקת השיקום ייקבעו על ידי הממשלה והכנסת, כאשר ארגון נכי צה"ל יכבד את ההחלטה שתתקבל. "

במילים אחרות: הארגון מסכים מראש לכל מה שיחליטו אגף השיקור ושודדי האוצר ומפקיר את הנכים לחסדיהם...
והסוף מראש כבר ידוע
הרי השנור-קל כבר תקוע.


 
חיים בר ושות' משתינים על כולנו מהמקפצה

בעידוד בגיבוי ובהנחית אגף השיקור ושודדי האוצר.
חיים בר ושות' ימשיכו לשדוד את הנכים ולנהוג בארגון כבשלהם כמו הפמיליה בסיציליה
עעעעעעעעעעעד שהנכים המטומטמים יעלו על הבסטיליה.

מעניין למה מחוזות תל אביב וירושלים עושים "קולות של שטיח" ולא מתארגנים להפגנה רבתית ?!





 
למעלה