טיפים לנסיעה לחו"ל עם תינוקות?

טיפים לנסיעה לחו"ל עם תינוקות?

אנחנו טסות מחר בבוקר עם בת השמונה חודשים, לבודפשט, לשבוע.
נראה לי שארזנו כל מה שיכולנו לחשוב עליו, יש איזה מאסטים היסטריים? או טיפים לאיך להעביר טיסה בכיף, ואיך להיות שם?
 

Sunshine11

New member
אנחנו נסענו עם הנסיך לתאילנד בגיל 8 חודשים

אני משערת שאת כל המובן מאליו כמו אוכל (תמ"ל וגרברים במקרה שלנו), חיתולים וכיו"ב כבר ארזתן, אז לא נראה לי שיש לי המלצות מיוחדות, אלא אם יש לכן שאלות ספציפיות.
בנוסף לעגלה/טיולון מומלץ מאד מנשא שנוח לכן להסתובב איתו, הנסיך שלנו ממש אהב את המנשא ולפעמים יותר מאשר את הטיולון.
אני מאד ממליצה על מקום במטוס עם עריסה, מקווה שהזמנתן מראש. אם לא אז רוב הסיכויים שכבר הכל תפוס... בכל מקרה, בהנחה שיש לכן עריסה אז צריך להחזיק את התינוקת רק בהמראה ובנחיתה וזה מאד נוח שיש לה איפה להיות. כמובן שאם היא כבר עומדת תיזהרו שלא תיפול ותהיו עם 800 עיניים עליה

אז כל מה שנשאר זה לעשות חיים ולהתכונן לזה שאולי לא תשנו הרבה בלילה ולא תספיקו את כל מה שתכננתן, אבל תהיה לכן חוויה נהדרת
 
זה מרגיע :)

יש מנשא וגם מקום עם עריסה. אם כי אני בספק אם היא תסכים להיות שם יותר מדי זמן, היא הרבה יותר אוהבת להיות עלינו ולהסתכל מה קורה סביבה. היא עוד לא עומדת, ואני מקווה שלא תהיה יותר מדי מתוסכלת מזה שהיא לא יכולה לזחול.

האמת שהיא ילדה מאוד נוחה ואני מקווה שיהיה לה נחמד. אנחנו בטח נהנה, ולו רק מלהיות איתה ימים שלמים.

זה פשוט מלחיץ להבין את כמויות הציוד שצריך לארוז... כמות הציוד היא באופן ברור ביחס הפוך לגודל הנוסעת :).
 

כאן הם

New member
לעלות עם תינוק עייף

פשוט: לטיסה כזו קצרה, תפעילו את התינוקת לפני הטיסה שלא תישן ואז, כמו שקורה במכונית, תוך כמה שניות היא נרדמת למשך כל הטיסה.

כשטסתי עם הבן שלי כשהיה תינוק לישראל מארה"ב, טיסה ארוכה, בחרתי טיסת ליילה, והוא ישן 90% מהטיסה.

רענן
 
איך עברה הטיסה?

נשמח גם לשמוע חוויות וטיפים, כשתחזרו

בנתיים, תעשנה חיים!!!
 
הייתה מעולה

לא ראיתי את הטיפ של רענן, אבל הילדה אכן הייתה עייפה בלי שהתכוונו. כמה דקות לפני ההמראה היא נרדמה וישנה בהמראה עצמה ושעה וחצי לתוך הטיסה.

בניגוד למה שחשבתי לא הייתה עריסה בשבילה, אז היא ישנה עלינו. דווקא היה נוח מאוד לה וגם לנו בזמן השינה. כשהתעוררה נהנתה מאוד לעשות עיניים לכל מי שישב סביבנו, עד כדי כך שבסוף הטיסה ניגשו אלינו אלו שישבו מאחורה ואמרו כמה שהיא חמודה ואיך שהתנהגה למופת :).

ובחזית הטיול - אתמול היה קצת מבולגן, היא לא ישנה מספיק ולא אכלה מספיק וגם נראה לי שלא נתנו לה מספיק זמן לשחק. אז היום ננסה לתקן את העניין, ובינתיים היא מתגלגלת פה על השטיח ומקשקשת להנאתה.
 
למעלה