היי צריכה עזרה

דקל 80

New member
היי צריכה עזרה

אינני לסבית אך שאלתי בנושא הורות משותפת אשמח לעיצה : אמורהלעבור הפריה עם בחור שהיכרתי לצורך ההפריה , הוא המגדיר עצמו כתורם זרע, ללא שום מחויבות כספית או כל מחויבות אחרת, לי זה מאוד מתאים, מחפשת יישות אבהית ולא דמות. מעבר להסכם הקובנצינאלי שחותם עם נוטריון כל זוג שלא נשוי, ברצוני לייצור הסכם נוסף עם הפרטים הנל.
החשש שלי שהבחור אחרי הלידה יכול להתחרט ואז אמצא עצמי חלילה איתו בבתי משפט נאבקת על היקר לי מכל עם גבר זר לחלוטין רק מעצם היותו אבא, יש מישהו שיכול להמליץ לי איך לנסח נכון וברור?
 
אין שום דרך לבצע את מה שאת רוצה

בישראל, אין פונקציה כזו של "תורם זרע ידוע". הוא בהחלט יכול להתחרט אחרי הלידה ולהחליט שהוא מעוניין להיות אב פעיל. אם הוא ילחם עמך בבית משפט יש גם סיכוי שהוא יזכה בביקורים וכולי (וגם יצטרך לשאת בנטל הכלכלי)
ממליצה לך להתייעץ עם עו"ד (ולא רק נוטריון) שמתמחה בתחום, כדי להבין את ההשלכות.

הורות משותפת יכולה להיות דבר נפלא, למי שמעוניין בכך. אם את לא מעוניינת בכך, לא נראה לי שקיים ניסוח שיש לו תוקף בארץ, שיכול לתת לך את מה שאת רוצה.
 


 
כמו שכבר ענו לך: בישראל אין אפשרות לאדם

לוותר על חובותיו וזכויותיו ההוריות. המשמעות היא שבכל שלב הגבר יוכל לתבוע אבהות פעילה, כולל מפגשים סדירים עם הילדים, והאישה בכל שלב יכולה לתבוע מזונות מהגבר. אין אפשרות להשתחרר מהחובות והזכויות ההוריות גם לא בעזרת חוזה משפטי והדבר תלוי ברצונן החופשי של שני ההורים ששותפים ליצירת הילד.
 

ninii

New member
מסכימה עם כולן ומוסיפה

לא רק הוא יוכל להתחרט- גם את תוכלי להתחרט ולדרוש מזונות בשם הילד- וגם לקבל. כל מה שתחתמו לפני הלידה בנוגע לילד, אינו רלוונטי.
 
למעלה