תקנון הפורום

תקנון הפורום

כולנו אנשים בוגרים, אך כדי לשמור על תרבות דיון ואווירה נעימה בפורום רציתי לנסח כמה כללי יסוד שיאפשרו לכולם להרגיש רצויים ובבית. לכל שני אנשים יש עשר דעות שונות, ואת כולן ראוי ורצוי להביע, וכל עוד נשמור על הכללים אין סיבה שדעה אחת תבוא על חשבון השנייה.

ובכן:
הפורום נועד לדיונים בנושאים הקשורים לקהילת הלהט"ב בדגש על הבאת ילדים לעולם וגידולם, מגע עם הסביבה, המשפחה, מערכת החינוך, שירותי הרפואה וכן הלאה. הפורום הוא גם מסגרת לדיון בכל נושא נוסף שנועד לשרת ולסייע להורים שהם לסביות, הומואים, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים.
יש לשמור על תרבות דיון ונימוס כנהוג ברשת. אנחנו כותבים ולא מדברים, ולכן רצוי להקפיד על סימני פיסוק ופסקאות קריאות. שימוש בתווים חוזרים, סימני קריאה רבים והדגשות בכתב כמוהם כצעקות במציאות ויש להשתדל להימנע מהן.
אין לכתוב הודעות בוטות או כאלו שמכילות קללות, איומים, השמצות, עלבונות, גסויות, תקיפות אישיות של משתמשים או זלזול בהם. אנחנו דנים כאן על דעות ולא לגופם של אנשים. מידע נוסף לגבי כתיבת הודעות ניתן למצוא בתקנון תפוז.
כתיבת אותה הודעה מספר גדול של פעמים היא ספאמינג. הודעות כאלו יימחקו, הכותבים יוזהרו ואף ייחסמו מכתיבה בפורום.
יש להתייחס בכבוד הראוי לדבריו של משתמש ולשמור על דיוקם אם משתמשים בהם בהודעות המשך. אין לצטט אדם בדברים שלא אמר. אם מצטטים מישהו רצוי לצרף לינק להודעתו המקורית כדי לשמור על השיחה בגבולות המציאות ולא ההמצאה.
זקוקים לעזרה במחקר, סרט או עבודה על קהילת הלהט"ב? נשמח אם תשרשרו את בקשת העזרה ללוח המודעות. אם אין אחד כזה בעמוד הראשון תוכלו לפתוח בעצמכם.
אין לפרסם לינקים שמטרתם להזיק - וירוסים מכל סוג שהוא.
על פי תקנון תפוז אין לפרסם פרסומות כלשהן בפורום.
כתיבת הודעות פוגעניות, מקוממות ועוינות בפורומים ברשת כמנהג נקראת שלהוב (Flaming). הדבר מעכיר את האווירה בפורום ויש להימנע ממנו. מידע נוסף בנושא שלהוב.
הפורום אינו שייך לאף אחד והוא סך מגוון הדעות של משתתפיו. לכל אחד ואחת מאתנו דעות שונות לגבי דברים שונים ויש להימנע מלהשתמש בביטויים שמטרתם לגרום לאחר לחשוב שישנה דעה אחת מותרת בפורום כמו "הפורום חושב ש..." או "הפורום החליט".
מחיקת וחסימת הודעות נתונה לשיקול דעתם הבלעדי של מנהלי הפורום. דיונים בנושא מחיקות לא יתקיימו על גבי הפורום, אלא במסרים בלבד. ניתן בכל עת לפנות להנהלת הפורומים או לפורום משוב אם סבורים שנעשתה מחיקה לא מוצדקת.

אנא שמרו על הכללים. ניתן ליצור איתי קשר במסרים בכל עת לגבי נושאים נוספים שאתם חושבים שיועילו לאווירה בפורום.

סיוון
 

ענתי91

New member
הורות משותפת

שלום רב,
אני בת 35 סטרייטית רווקה ושוקלת לעשות ילד עם חבר טוב שלי שהוא גיי, החבר הטוב שלי לא מתגורר בארץ אלה בחו"ל ורוצה להיות שותף כמה שרק אפשר בגידול הילד למרות שהוא לא גר בארץ.
רציתי לקבל ,לשמוע דעות , בעד, נגד, אולי מישהו/י עבר/ה תהליך דומה .
תודה רבה
נתי
 
למעלה