שאלתם עצמכם לאן נעלמתי?

k e r e n m

New member
את האדם הכי טיפש במדינה כנראה

טוב אולי לא הכי אבל בהחלט טיפשה .בחרת להיות צודקת ולא חכמה.בחרת בכתם של רישום פלילי שיופיע בתיקך עד שימחק אם בכלל.וכל זאת למה? כי עשו לך עוול ודפקו לך דו"ח שלא הגיע לך ומה שוויו? לא 1000 ש"ח אלא 100 רחמנא ליצלן.שורה תחתונה בעבור טיפשותך/טימטומך/האגו הענק שלך, זכית לחוויה מזעזעת (צעקות,השפלות,אזיקים) שאת הבאת על עצמך.מקווה בשבילך שבפעם הבאה לא "תיקלעי" למאסר קצת יותר ממושך.בעיני את רחוקה מלהיות גיבורה
 

isaacl

New member
אני לא מכאן

אינני מן הפורום הזה, ואולי כדאי שאתחיל להשתתף בו, אבל כולי הערצה אלייך. ההתנהגות שלך משיבה לי את גאוותי כאזרח במדינת ישראל. אם מערכת המשפט אינה שווה, אם הרשות המבצעת והרשות המחוקקת כולן קורסות, לפחות יש לנו אזרחים שכמוך. אני מלמד פילוסופיה של המשפט, ואת המעשים שלך אזכור תמיד ואלמד ותם לתלמידי.
 

k e r e n m

New member
צודק

בואו כולנו ניכנס לכלא ונדפוק לעצמנו את החיים למה? כי המדינה שלנו חרא של מדינה,כי הרשות המחוקקת והמבצעת "קורסות" ולא הוגנת ופוגעות באזרחיה.וחלילה לנו לבחור באלטרנטיבות אחרות כמו הפעלת שיקול הדעת או שמא אמצעים אחרים.
אני דווקא הייתי מצפה ממך שכמרצה תוקיע מעשים מטופשים כאלה שמחנכים להפעלת שיקול דעת מעוות וחמום מוח,ותלמד באילו כלים משפטיים אפשר לנקוט. ולא תעביר את המסר שעדיף לשבת בכלא ולא משנה כמה אנו צודקים-כי זו לא הדרך.אחרת באמת שאין עתיד למדינה שלנו אם מרצים לפילוסופיה של המשפט יתנו את הדוגמא הנ"ל כדוגמא לגיטימית.. נ.ב בהנחה שאכן אתה מרצה כלשהו..
 

la DVD

New member
טיפשה

כל זה ועכשיו יש לך רישום פלילי. כל הכבוד. שלא לדבר על הסיכון שבהתנהלות עם גורמים בירוקרטיים במיוחד בבתי כלא. המערכת כמו שטיפלה בך יפה יכלה גם בקלות לעשות לך נזק בלתי הפיך (אללה יודע מה) שהיית צריכה להתמודד איתו במשך כל החיים שלך. לא משחקים עם כאילה דברים גם לא כדי לצאת צודקים או מגניבים.
 

k e r e n m

New member
לדעתי

במקרה של אישה בת 60 פלוס אין לה הרבה מה להפסיד,הפנסיה שלה בטוחה,היא לא צריכה להגיש קו"ח עם כתם של ר"פ.אבל יש צעירים שכל חייהם לפניהם שעלולים לקבל השראה מהסיפור הלא חכם הזה ולהרוס את חייהם,כדי לצאת "גיבורים".מי שרוצה לשנות ולמחות שיזיז את העכוז שלו מול הטלויזיה ויארגן מחאה שתוביל לשינוי.אבל זו הצרה במדינה שלנו שלאף אחד לא איכפת וכל אחד לעצמו,זו הסיבה שהמדינה נראית כמו שהיא נראית.
 

צללית2006

New member
כאן קובע העיקרון, ואם לא הבנת זאת..

לא הבנת דבר. לגברת הנ"ל שחוותה את המאסר, אני מצדיעה לך ומעריצה אותך על אומץ ליבך ועל ההליכה אחר עקרונותיך, ללא משוא פנים וללא צביעות. כל הכבוד !!
 

סימבה50

New member
למה להצדיע? למה לא לחקות?

חני גם את במקום חניה מוסדר בלי תו חניה. קבלי דו"ח. לכי למשפט. שבי בכלא. אחר כך תצדיעי. מחליאים אותי כל "המצדיעים" למיניהם שמעודדים אחרים אבל בעצמם, לא יעברו את החויה שהם מצדיעים לה.
 

צללית2006

New member
הפוסל במומו פוסל ....

לך "תתחלא" במקום אחר. מנין לך איך אני נוהגת, כשאני מקבלת דו"ח ?
 

סימבה50

New member
כשאת מקבלת דו"ח את משלמת כל כך מהר

שאפילו הפקח שנתן לך את הדו"ח טרם הספיק למסור אותו לממונה עליו בעיריה. זה בלי להיכנס לתופעת השילשולים שעדיף אסתטית, לדלג עליה.
 

צללית2006

New member
עברת את כל גבולות הטפשות והטמטום.

סע לשלום. המפתחות בפנים. אה... ותזהר לא לחטוף דו"ח. מה שמשעשע כאן זו העובדה שישנם אנשים, שממש משוכנעים שהם יודעים מי יושב מאחורי המקלדת, כמה הוא מחרבן, באיזו צורה, מתי ולמה.
 

בינבא

New member
מי שלא מבין למה להיות צודק,

מצבו באמת עגום. המדינה נראית ככה כי כולם מנסים להיות חכמים. הלוואי שעוד יעשו כמוך, יקבלי כיסוי תקשורתי, ואולי משהו ישתנה במערכת המשפט שלנו! לפי רוח הלחימה, חשבתי שאת בת 30. אני כן חושב שהעמדת את עצמך במצבים מסוכנים יותר ממה שזה נשמע.
 

מיי 5

New member
לא הבנתי..

אם החוב שלך הגיע אחרי שנתיים וחדשיים ל-100 שקלים, כמה זה היה בהתחלה?
 

EYTAN155

New member
כל הכבוד

מעריץ ומוקיר את מעשך. ולכל המגיבים שאינם מבינים עיקרון מהו ייטב אם ידומו .
 

פאי10

New member
לזו שמנסה להיות צודקת...

אני לא מבינה אותך,למה את מנסה להיות צודקת את הרי יודעת ששום דבר במדינה הזאת לא מתנהל כראוי אז למה לנסות לשנות ולהכנס למאבקים מיותרים????
 
מאסר אכן עדיף על פני תשלום קנס.

יש הרבה אנשים ש-100 שקל שהם הרויחו בזיעת אפיהם זה לא דבר של מה בכך (מאמץ של יותר מחצי יום עבודה). והרבה פעמים הקנסות מגיעים לסכומים יותר גבוהים ללא הצדקה. אכן עדיף ללכת למעצר ולעלות לבירוקרטיה כפליים.
 

BananaOdium

New member
אני לא בטוחה שכדאי להתעסק עם הבירו

בירוקרטיה. בסה"כ, 100 שקל זה בערך קצת פחות מיום עבודה של משכורת מינימום. אני מניחה שזאת שהחנתה את רכבה עם הכרטיס האלקטרוני "איזי פארק", מקבלת משכורת שהיא קצת יותר ממינימום. לדעתי עדיף לקבל על עצמך את הקנס של ה100 שקלים, כיוון שלהכנס לכלא (גם אם זה יומיים) נכנס לתיק פלילי, ולעבר פלילי, ולא הייתי רוצה שדבר כזה יופיע אצלי. אפילו הכותבת הצהירה כי היא מנסה לעתור בבקשה שימחקו לה את העניין הזה מהתיק הפלילי. בקיצור, המקרה יכל להגמר בגרוע יותר, אבל עם זאת הוא יכל להגמר בהרבה פחות אנרכיות.
 
תיק פלילי זה לא דבר רע

תיק פלילי משמעותו שיש לפחד ממך ולא להתעסק איתך ולרמות אותך.
 
יש את הסיפור הזה גם ב../images/Emo44.gif

עוד מעט בהעולם הבוקר בערוץ 2. לדעתי אגב,סתם עשית טעות בגל עיקרון מיותר ומלחמה שלא ניתן לנצח בה
 
אני בהלם

אם הסיפור שלך אמיתי אז חבל שלא למדת שבחיים, ובמיוחד במדינה כמו שלנו- עדיף להיות חכמה מאשר צודקת...... ולא, רק שתדעי שבקשה למחיקה את יכולה להגיש- אבל הסיכוי שימחקו לך (עכשיו) הוא קטן. במקרה הטוב תצטרכי לחכות מספר שנים לתקופת ההתיישנות (וגם אז המחיקה לא תהיה לגמרי אלא יישאר רישום ברישומי המשטרה הפניימים) ובמקרה הרע לא יסכימו למחוק לך ותתקעי עם הרישום המפגר הזה עד סוף ימי חייך. אז.. זה באמת היה שווה? להיות אזוק באזיקים? לשבת ולתת לאיזה שוטר ושוטרת תת רמה לצעוק עליך? לעבור בדיקה גופנית חודרנית ופוגענית (ותחסכי את זה ממני, הבדיקה הזו רחוקה שנות אור מלהיות נעימה או נסבלת)? לישון לילה בנווה תרצה? סתם סיפור מפגר בעיני, הרבה יותר מקומם אותי לקרוא אל אישה טיפשה מלאת גאווה מאשר על אי הצדק במערכת המשפט. הרבה יותר מקומם... נ.ב. אני מאוד מקווה שזה לא באמת סיפור אמיתי. אם כן, עצוב, מאוד עצוב...
 
למעלה