שאלתם עצמכם לאן נעלמתי?

anakinskywalker

New member
כל הכבוד לך../images/Emo24.gif

הגישה שלי היא שהחוק הוא (כמעט) תמיד מעל הכל, אבל הסיפור שלך הוא ממש קפקאי.... מצדיע לך מכל הלב
 
סיפור מעניין אבל האמת היא ש

לא, באמת לא שאלתי את עצמי לאן נעלמת. :) צר לי. והסיפור עצמו, איך לומר נשמע ממש לא טוב. ממש מגילת אסתר. חג שמח
 

daniel771

New member
או שאת קמצנית או שמשעמם לך בחיים

למה לעבור את כל המסכת ההשפלה והגועל הזה? אומרים על תהיה צודק תהיה חכם.
 

1במיה

New member
אם כבר אומרים אל... כל הכבוד לך אני

בחיים לא הייתי בוחרת בכלא - WOW
 

newfolder

New member
או ש....

את/ה פשוט לא הבנת כלום. אם את/ה לא מבין/ה מותר לשאול, זה לא בושה.
 

ophler

New member
|כבוד|

בערך פעם ראשונה שאני פה אבל זה סיפור מאלף (גם עם עצוב במקצת) ומשעשע ביותר.
 
פששששש חזקה!!!!!!!!1

אהבתי אהבתי ליתר דיוק לא אהבתי אם ככה ניראת מערכת המשפט שלנו לפחות בכלא היה לך נורמלי... כל הכבוד.
 

fishy16

New member
שני צדדים למטבע

מצד אחד- כל הכבוד לך שעמדת על העקרונות שלך גם במחיר של רישום פלילי. מצד שני- את לא יכולה עכשיו לבוא ולבקש שימחקו לך את הרישום הזה, כי הייתה לך האופציה להמנע ממנו. אתה לא יכולה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. אומנם לפי הסיפור שלך אכן נעשה לך עוול גדול ובכלל לא היית אמורה לקבל דו"ח, אך בסופו של דבר קיבלת ובחרת שלטפל בו בצורה "פלילית". במקרים האלה צריך לצאת חכם ולא לצאת צודק.
 

libertya

New member
שמעתי את הסיפור הזה אתמול

מישהי שהייתה אצלי בעבודה(מסעדה) סיפרה את הסיפור של חברתה. ואני בתור מלצרית חטטנית עמדתי די קרוב אז שמעתי את הסיפור. הזדעזעתי מגסות הרוח של השופט והפקחית. יהיה בסדר.
 
מלכה אמיתית

אני בטוחה שזו היא חוויה מכוננת בחייך מפה אפשר רק לצמוח ואם כושר כתיבה כמו שלך נראה לי שזה הזמן אומץ כבר יש לך פשוט לכתוב
 

GMN

New member
ובכן

הסיפור הזה יכל להיות מאוד נכון או צודק בסיטואציה שונה. במקרה הנ"ל את פשוט עשית שטות, בלי שום קשר למחיר הקנס הנמוך. ראשית, ברור לכולם שהיה מקום לספק במשפט. זאת אומרת, לא בטוח שאת באמת חפה מפשע. יכול להיות שדבריה של השוטרת לא הובנו כראוי או שהיא פשוט ענתה על השאלה שלך, כמו שכתבת. לכן לבוא ולהגיד - "אני מעדיפה להאסר מאשר לשלם קנס לא מוצדק", יהיה טפשי למדי משום שחפותך לא ודאית. שנית, ברור שאת אישה עם עקרונות. את אומרת שאת לא מוכנה לשלם על משהו שלא עשית. האם יומיים מאסר אינם תשלום? מבחינתך (ומבחינת רב המגיבים כאן) יצאת "גבר גבר" כשבחרת לא לשלם. אני אשיתי רואה בזה בחירה לא חכמה במיוחד שגוררת רישום פללי מיותר שהוא תשלום הרבה יותר גבוה מ100 ש"ח על עבירת חניה. אם באמת היית הולכת עד הסוף עם העקרונות, היית מערערת ומשקיעה את כל המאמצים והזמן במשפט המתמשך. (אגב, אם היית זוכה בסופו של דבר, כנראה שאת הוצאות המשפט היו מחזירים לך.) בהצלחה בהמשך דרכך, לא מאחל לך לעבור את זה שוב.
 
כל הכבוד לך אבל מה יצא לך מזה

אמנם כל הכבוד לך על האידאלים שלך, ועל נכונות ההקרבה אבל נשאלת השאלה מה יצא לך מזה? אמנם את מרגישה שדפקת את המדינה(שהוציאה יותר על מאסרך מאשר ה-100 שקלים שהיתה יכולה לקבל), אולם המדינה היא גוף ערטילאי. את לא ממש מעניינת אותה. אמנם לא יצאת מן המאסר עם משקעים, אבל יכלו כאלה להגרם לך. מעבר לך זכית לאות קלון של "פושעת", כמי שיש לה רישום פלילי, ועכשיו יש לך עבודה לעשות,והיא למחוק את הרישום. האם לא יותר עדיף היה לשלם את הקנס תחת מחאה, במטבעות של עשר אגורות?
 

admin123

New member
כולכם גיבורים

אבל נראה אתכם גיבורים גדולים עושים מעשה דומה!!! כולם מעדיפים את החיים הקלים על פני התמודדות מול "איתני החוק" ,כולל אותי כנראה. לדעתי עשית מעשה אמיץ, אך זו טיפה בים, הרי באמת לא לימדת אף אחד לקח והדבר היחיד שיצא לך מזה זו החוויה,המפוקפקת של שהייה בכלא.ועוד כלא נשים (זה כמו בסרטים?). בכל מקרה נראה לי שזה סיפור לעיתון ולא למקומון ככה אולי יותר אנשים יחשפו לאבסורד. כל הכבוד לך
 
רוב מהומה על מאומה

הגעת לבית המשפט והשןפט לא האמין לך והעדיף את גירסת הצד שכנגד. ביג דיל!!! ממש זאן ד'ארק. כמוך, יש אלף בשקל בכל יום, שהשופט מאמין לצד השני. לרובם אין את הפריבילגיה לפדות את עצמם במאה ש"ח. הם הולכים לכלא מאונס. את החלטת להיות "קדושה מעונה". אלי זה לא מדבר ואני בכלל לא מתפעל ממך. אולי מתרגמים לא מרויחים 10 ש"ח נטו ליומיים ולכן כלכלית השתלם לך להיכנס לכלא. אבל אם מתרגמים כן מרויחים 50 ש"ח נטו ליום, אז המעשה שלך באמת פאתטי. ניצחת את המערכת? קדחת. מחר בבוקר אם זה יקרה לך שנית, ירשיעו אותך שוב ואז תחטפי שבוע מאסר כדי להוכיח לך ולנו שהמערכת ניצחה. אז אם המערכת ניצחה, את הפסדת. שבוע טוב ותשתדלי לא לחנות במקומות אסורים. אין לי כח לקרוא שוב את עלילותייך, בסאגא הבאה כשתחני במקום אסור.
 
לאיודעת להגיד לך

כל הכבוד או את לא נורמלית ,, יש מצבים בחיים שצריך להתעקש על עקרונות אבל ראבק 100 ש"ח ? חוצ מיזה שזה כרגיל מציג את הרשויות ככאלה שמעסיקות את הכי "מפגרים" ,,בפקחים שלא יודעים בדיוק להבחין בין תמרור של חנית נכים,ובין תו של נכים,,לבין כחול לבן. ואת מערכת הצדק שלנו כבאמת הכי מטופשות בעולם ,כי מי פוסק כזר דין כזה ,על קנס מצטבר של 100שח,+ריביות? בלי להזהיר מראש שצריך לקחת עו"ד ,, יש לך כאן מעבר לסקופ.. יש לך כאן קייס לתבוע את רפובליקת בננות ,ולהוציא סכום שישתוה לעוגמת נפש .. אבל בחייך ,, 100 שח ,, לעומת מאסר . לא נורמלי .. אבל גם כל הכבוד ..
 

yosar

New member
גם הטובים עדיין בחזקת סדום ועמורה

בסד אם אראה אדם שעומד למות מרעב וכל זאת כי הוא מסרב לקנות אוכל אף על פי שיש לו כסף אזי אקנה לו וגם בלי לשאול אותו!!! ז,א שאישה זאת שישבה במעצר בתנאים של פושעת מן המניין וזאת על שום פשע ובלה בלה בלה..... ,אפילו אם אישה זאת מסרבת לקבלת סיוע כספי כיוון שהיא לא זקוקה לו וכן בלה בלה בלה.... היה צריך לאמר לה שמוותרים לה ובמקביל לשלם עבורה ואותו אדם שהיה עושה זאת או אותם מספר אנשים למן הסתם וכן מאידך שלא למן הסתם שכרם מבורא עולם היה מגיע וחבל שלי לא יצא להכיר מקרה זה בלכאורה כי אם בדיעבד בלבד!!! הפושעים הגדולים ביותר בסיפור זה הם השופטים או השופט כמו רובם לצערנו הרב!!! מדינת סדום ועמורה !!!הפשעים הקטנים ביותר כאן הם כל שוטרי הליווי למינהם כולל אלו שעשו מגבית עבורה ,כי הם היו צריכים לשלם בלי לשאול את הגברת!!!!!!!כי יש דברים כמו זה למשל שהם יוצאים מכושר שפיטה והתגובה עליהם כמו שהגברת הגיבה היתה לא פרופורציונאלית!!! בכל מקרה יש איזון מריבונו של עולם בעולם זה על אף הכל ואף על הכול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תודה יוסף.
 
למעלה