שאלתם עצמכם לאן נעלמתי?

Fanja

New member
זו ברירה נפוצה, לא רק בענייני חניות

ועכשיו אני גם יודעת איך את נשמעת .....
נשמע שעמיקם די נהנה מן הסיפור
 

פלטרון

New member
ההנחה היא שהעני עבר על החוק

כלומר, זה לא שמענישים את העני.. כמו שמחייבים אותו לכבד את החוק כמו כולם - העשיר, העני, וכל מה שבאמצע. אם הוא לא מכבד את החוק, שישלם. ואם הוא גם לא מכבד את החוק וגם לא משלם - אז שייאסר. אם כי - אני מבין גם את הנקודה שאתם מנסים להעביר. שאדם "עשיר" ואדם עני לא יזכו לאותו יחס, משום שאחד יכול להרשות לעצמו והאחר לא. דרך אגב - עוד הערה. אני במקום העני הייתי אוסף פחיות יומיים ומוצא מעל 100 ש"ח. עדיף על פני להתעסק עם המערכת יומיים.
 

Layman

New member
ככל שאני מוסיף להרהר בזה,

אני מוצא ש... !The System Suckes, ומתעוררים בי יצרים אנרכיסטיים... על כל פנים, תעדכי אותנו לגבי מחיקת הרישום הפלילי. ובהצלחה עם הדף החדש.
 

Milochka1

New member
כל הכבוד! ../images/Emo2.gif../images/Emo88.gif

מזדהה איתך מאוד מכיוון שעברתי לפני קצת יותר משנתיים סיפור דומה להחריד. רק שאני נכננעתי כאשר עובדי ההוצאה לפועל ניסו להתפרץ לביתי תוך כדי איומים וכתוצאה מכך כמעט ילדתי לידה מוקדמת בחודש הריון שמיני. בסוף שילמתי להם סכום משולש מהקנס המקורי רק שיעזבו אותי בשקט. באותו רגע טובתו של הבן שלי הייתה יותר חשובה מכל עקרונותי. אך עדיין, גם במצב אחר,אני ממש לא בטוחה שהייתי מסוגלת ללכת כמוך עד הסוף, ולכן אני מצדיעה לך!
 

Apellai

New member
אני מקבלת המון תגובות כמו שלך.

ממש המון. אם אפשר היה לעשות עם זה משהו...
 

Milochka1

New member
אני מכירה המון מקרים מסוג זה ואחר

-אבא שלי שנשפט וכמעט נכנס לכלא על תקיפת שוטר (שמעולם לא קרתה. אבל לך תוכיח שאין לך אחות) -ידיד שלי, דובר אנגלית בלבד, שנעצר ונשפט על על עברה כאשר הוא אינו מבין מילה ממה שנאמר סביבו ואינו מודע לזכותו לדרוש מתרגם ולא לחתום על מסמכים שאת משמעותם אינו מבין. -חמי שקיבל קנס על כך שביצע פניה לא בסמוך למדרכה (כאשר בפניה עצמה סמוך למדרכה עומד רכב משטרה חונה. איפה ההגיון הבריא? אין). ועוד ועוד ועוד.... אחרי המקרה של הרופא שקיבל 5 שנות מאסר על כך שהעז להגן על עצמו בזמן שתקפו אותו בריונים (כאשר אנסים, פדופילים ורוצחים מקבלים שנה-שנתיים בפנים או כמה חודשי עבודות שירות) - אני כבר מאמינה להכל.
 

fire snake

New member
הי, Apellai

את יכולה לאסוף את התגובות, או קישורים או משו? מתאים לי לבלוג החדש שלי לסאטירה בדיונית... כמובן אם אקבל את רשותך לעבד מזה רשימה. מאוד התפעלתי מסיפורך. ולדעתי תשומת הלב שמשכת אל האבסורדיות של המערכת הוא שירות טוב לציבור ששווה את ההשקעה. גם ההרפתקאה נחמדה, לא?
 

Y. Welis

New member
האשמה היא לא רק בהוצל"פ, אלא בחוק

שפשוט מעודד עורכי-דין לעסוק (ולעשוק) חייבים, עם ריביות מצטברות וריבית-דריבית נשכנית, שאינה שונה בהרבה מהלוואה מטיפוסים פליליים בשוק האפור. לעיתים הם גם מדלגים על מכתבי אזהרה ובכלל פועלים על סף החוק (בעיקר אם התובעים הם בנקים), וכמובן כל סכום שהם משיגים מעבר לסכום התביעה המקורי, נכנס לכיסם הפרטי. חשוב על כן להתמקח איתם תמיד, ולהציע להם סכום מיידי במזומן בתמורה להקטנת החוב. הצלחתי להוריד 10 עד 20 אחוזים בהתמקחויות כאלה. תאוות הבצע שלהם תמיד תגבר על 'טובת הלקוח' התובע.
 

hazelnut

New member
כל הכבוד אפלאי. קורים כל-כך הרבה

דברים בעולם (לא רק בארצנו הנהדרת, האמיני לי) שממש מרתיחים את הדם. אבל, לרובנו אין את הכוחות לעמוד על שלנו ובמקום זה אנו אוכלים את עצמנו מבפנים. וליבי-ליבי איתך, מילושקה
כמה דברים כאלה גם אני עברתי (במישורים אחרים, אין לי רכב), וגם לי לא נותר אלא להתקדם עם חיי, כי המחיר לעמוד על שלי היה עולה לי *אישית* הרבה הרבה הרבה יותר
יישר כוח
 

Eldad S

New member
הבוקר יש לי רעיון, מה דעתכ/ם?

כדאי שנעלה את הסיפור לראש הכותרות בתפוז, וכמה שיותר גולשים יראו אותו?
 

Apellai

New member
לי אין התנגדות, להיפך, שמה שיותר

אנשים יראו את זה
 

Apellai

New member
...ובינתיים הרחבתי קצת. אז אם תרצה

אתה יכול לקחת את הגרסה המורחבת שאני שולחת לך לאי-מייל
 
למעלה