בקשת סיוע

ראשית, התגובה יותר מפנטסטית, תודה

ניסיתי את כל הדרכים, הבעיה שאלכס כרמל נפטר. לגבי היסטוריה של הטמפלרים אין בעיה יש המון חומר, הבעיה המרכזית לצרכי הדרכה והעברת מידע למטיילים באופן מעניין היא תרגום הכתובות החרוטות שאת רובן כבר פתרתם במהירות מרשימה ביותר ועל כך תודתי, הבעיה השניה היא לספר על מי שגר בבתים הללו ומשום מה לא מצאתי עדיין בשום מקום. מכל מקום המטרה היא טובת הכלל ואשתדל להשלים את העבודה ושכולם ירויחו מזה.
 
שכחתי שלט אחד ודוקא באיטלקית

על קיר ביתו של שומאכר נמצא שלט חלוד של חברת טריאסט שהחבר שלי ליאונארדו ג'ובאני החבלן האיטלקי (אני גימלאי של המשטרה ומראשוני החבלנים בארץ) אמר לי בזמנו על שלט דומה ברחוב בוסטרוס ביפו שאביו עובד בחברה הזו שקיימת עד היום (!!!) אבל נראה לי שמדובר בחברה לביטוח כללי, ולי הוא אמר שמדובר בחברה להובלות בין לאומית למטען כללי. מה נכון?
 

Eldad S

New member
מה שכתוב בשלט באיטלקית

זה "ביטוחים כלליים, טריאסטה".
 
זה גם מה שאני חשבתי

מסתבר שחברת טריאסט עסקה בימים ההם בהובלות כשהיא מבטחת אותן לפי דברי ג'ובאני.
 

friend9

New member
חברת הביטוח "אסיקורציוני ג'נרלי"

הידועה בקיצור כ"ג'נרלי" ידועה לנו מבניין ג'נרלי בירושלים עם פסל האריה בראשו. לא מצאתי תמונה מירושלים, ואסתפק בבניין ההנהלה הראשית בוונציה.
 

friend9

New member
והשלט על הבית בחיפה

הוא בגדר אזהרה לפורצים. בלי להרבות במילים השלט אומר: בית זה מבוטח אצל חברת ג'נרלי. אם תגרמו נזק כלשהו, לא תיתבעו בידי בעל הבית, אלא בידי החברה האדירה שיש לה עורכי הדין הטובים בעולם. חפשו בית אחר!
 
לסיכום: אני מסיר בפניכם את הכובע

קבלתי תשובות במהירות בלתי רגילה, וגם כאשר מדובר בגרמנית גותית שהיא קשה ביותר אבל עמדתם בה בהצלחה, וגם כשהיו שתי כתובות די מטושטשות. לגבי 4-5 אני מבין שבגלל כבל החשמל קשה להבין מה כתוב, אבל לא יכולתי להיכנס לחצר כי היא נעולה. ושוב, תודה רבה לכל מי שסייע, באמת עזרתם לי לקדם את מערך ההדרכה.
 
למעלה