בקשת סיוע

friend9

New member
ובמקור

אנא ה' הושיעה נא, אנא ה' הצליחה נא (תהילים קי"ח, 25).
 

berlinale

New member
לא הצלחתי לקרוא, אבל

למטה כתוב "יוחנן 21.7" (חזון יוחנן, פרק כ"א פסוק 7): המנצח יירש הכל ואני אהיה-לו לאלהים והוא יהיה-לי לבן
 

friend9

New member
ובמקור

מזמור לדוד: ה', מי יגור באהלך, מי ישכון בהר קדשך? (תהילים, ט"ו 1)
 

berlinale

New member
הצלחתי!!!

שמך קדוש (או בתרגום לחלוטין מילולי: קדוש יהיה שמך). שברתי את הראש על חוט החשמל הזה (ואתם הדקדקנים, אל תגידו לי שאי אפשר לשבור ראש בגלל חוט חשמל!).
 
מה אומר, עשיתם לי את היום. רב תודות

אני ממש יודע להעריך את המאמץ ובעיקר את הרצון, ואני מחפש במה להשיב לכם כגמולכם (בפאן החיובי), אז ראיתם בחתימה שלי שאני מומחה לכרתים (אני נחשב בכרתים למומחה בינלאומי לאי, כך שאם תרצו לטייל בקיץ לכרתים אני לרשותכם לסיוע, כמו כן הספר השני שלי על כרתים "שפירא מטייל בכרתים" צרוב על תקליטור כולל מעל 1400 עמודים, 5200 תמונות בצבע, 135 מסלולי טיול, מפת כרתים על דפי אי-4 ומידע רב ביותר שאני מעדכן ככל יכולתי. גם זה לרשות מי שירצה לנסוע לכרתים, כמו כן תמיד ניתן להגיע אלי להתייעץ. ובשורה התחתונה: תודה רבה לכל מי שנתן יד.
 
אני בהחלט מכיר לכם תודה על המאמץ

ואני יודע להעריך רצון לסייע, כיוון שאני אוהב לבצע עבודות ביסודיות וכל מי שישתמש בעבודה שלי, אני ארווה נחת. והצעתי למטה בקשר לכרתים שרירה וקיימת והיא לטווח בלתי מוגבל כמובן, ותאמינו לי שלא תצטערו כי כרתים הוא של שלווה , האי היווני הגדול ביותר (320 ק"מ אורך) אנשים נחמדים, נופים, היסטוריה, תיירות, ואני תמיד שמח שאנשים נחמדים מגיעים לכרתים.
 

Y. Welis

New member
אם אתה מכיר קצת את החפירות שנעשו

בכרתים במקדש קנוסוס ואת סיפור גילוי התרבות המינואית, תוכל לכתוב על כך בפורום מיתולוגיות, כאן. הפורום אמנם מוקדש לכל המיתולוגיות, אבל יש לחבריו חיבה רבה במיוחד לזו היוונית..
 
ארמון קנוסוס

מכיוון שבנוסף לרשיון מורה דרך בארץ אני גם בעל רשיון בריטי להדרכה באירופה, אני מיודד עם מורי דרך מקומיים בכרתים, וכולם ללא יוצא מהכלל זועמים על ארתור אוואנס (האיש שגילה את קנוסוס) על יציקות הבטון הגדולות לשימור האתר שלא יתפרק, ומאידך כועסים על משרד התיירות שהעביר את היצירות המקוריות למוזיאון והשאיר רק רפליקות, וכן ששהוא סוגר חלקים נרחבים באתר, ואת המעניינים ביותר (אולם הגרזנים, אולם הכס) מה שבהחלט פוגע בתיירות.
 

friend9

New member
תהילים ל"ז, 5

גול על ה' דרכך ובטח עליו, והוא יעשה. אגב, כל הכתובות שמקורן בתנ"ך ובברית החדשה - הן מתרגומו המפורסם של מרטין לותר. וזאת למרות שהטמפלרים לא היו לותרנים. אולי פשוט לא היה אז תרגום אחר. (היום כל קופץ-בראש מתרגם כרצונו: לעקרות בית, לילדים, לבלשנים וכו'.)
 
פשוט, לא חלמתי שאקבל כאלו תגובות

רק על הכתובות אפשר להכין מערך הדרכה, והתרגומים בהחלט מעשירים ומחיים את ההדרכה. תודה
 

berlinale

New member
|OT| מושבה גרמנית

קרודם כל, אני מתנצלת שהתרגומים הם מילוליים, אלא אם היה כתוב את המקור (במקרה יוחנן). לדעתי מדובר בכולם בפסוקים מן תנ"ך. שנית, הייתה תערוכה לא מזמן בספריה הלאומית של ברלין על הטמפלרים, שאצרו אותה עפ"י מחקריו של פרופסור מאוניברסיטת חיפה (לצערי לא זוכרת את שמו). כדאי לך לברר באוניברסיטת חיפה, יש לי רושם שיש להם הרבה חומר בנושא. שניים-שלושה מהצילומים לא הצלחתי לפענח. באחד מהם, חסרה לי מילה אחת, ואשמח אם מישהו אחר בפורום יחשוב מה זה יכול להיות: "לך אחר האל בדרכיך, וצפה ל JHN , הוא יעשה לך טוב". לדעתי JHN כאן זה כינוי לאל, אבל לא הצלחתי לפענח. הגרמנית פה זה לא גרמנית של ימינו, נראה לי לפי חיפוש בגוגל שזה מה שאנחנו קוראים "ה'" כדי לא להגיד את שמו.
 
למעלה