מתוסכלת

mb261414

New member
מתוסכלת

מישהו כאן היה מוכן לבל ביקורת הכתובה עם שגיאות כתיב וטוענת לשגיאות כתיב. כי אני ממש מבולבלת מכל הסיפור הזה.

ביצעתי עבודת עריכה לשונית באנגלית, וקיבלתי עכשיו חוות דעת שאומרת בשגיאת כתיב שיש שגיאות. מה עושים במצב כזה כאשר מסרבים לשלם לי כי אני מרגישה שרימו אותי והניחו לי לעבוד בחינם.
 

turtle33

New member
איזה אנשים

הם באמת אמרו שהם לא מוכנים לשלם?? איזו חוצפה.

אני הייתי מבקשת שיגידו בדיוק באיזה שגיאות מדובר, ומתייחסת לזה בתור סבב תיקונים רגיל (וגם מנצלת את ההזדמנות לגלות את הפרופורציות האמיתיות של הבעיה). מתארת לעצמי שזה שהם כתבו בשגיאות רק מעצים את ההרגשה המחורבנת, אבל הם כנראה פשוט נתנו לחבר דובר אנגלית לעבור על הטקסט.
ברור שמגיע לך הכסף! גם אם יש שגיאות, הן לא יכולות לבטל את כל העבודה שעשית.
וחוץ מזה (לפעם הבאה), בדיוק בשביל אנשים כאלה יש חוזים...
 

mb261414

New member
כל כך מסכימה עם מה שאת אומרת

זו פשוט חברה חדשה שהתחלתי לעבוד איתה והם לא עובדים באופן הזה. באופן עצמאי אנשים שלחו אלי טקסט עם הערות שוליים מהמנחה שאליו הם הגישו את העבודה. כאן אני צריכה להסתפק שהודעה שאין בה כל תיעוד חופף לטקסט ולקבל אותה כתורה כתובה.
זו פעם ראשונה שהסכמתי לעבוד דרך חברה, כי עבודות שאני משיגה באופן עצמאי לא מספיקות בשביל לסגור את החודש. ויש לי לא מעט לקוחות מרוצים עדיין כמות העבודה לא מספיקה.
לגבי חוזים, יש חוזה כלשהו שאני יכולה לאמץ אלי לפעמים הבאות?
ותודה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה זאת אומרת "מסרבים לשלם"? איך סיכמתם שיהיה התשלום?

הם חייבים לשלם אחרת הם נוכלים. זה כאילו שמעסיק יגיד לעובד שמכיוון שהוא לא היה מושלם החודש הוא לא מקבל משכורת. אין דבר כזה, זה לא חוקי. הם יכולים לדרוש שאת תתקני את הדרוש תיקון עד לשביעות רצונם, אתם יכולים להגיע להסכמה חדשה שהם משלמים לך קצת פחות, אולי (אם תסכימי לכך) אבל לומר "העבודה לא מושלמת אז לא נשלם לך" זו אכן רמאות לשמה.
&nbsp
אם יש לכם הסכם/התקשרות מתועדת כלשהי דרשי מהם שיכבדו זאת או שלחי להם מכתב מעו"ד לפני תביעה, אם הסכום מצדיק את הטרחה. אם את מעדיפה לא להתעסק איתם, פרסמי את שמם (כאן, ברשתות חברתיות ועוד) כדי שיראו וייראו מעסק שמתנהג כך. את יכולה גם לנסות לפנות לתוכנית כמו "יהיה בסדר", אולי יעזור, ואם לא, אני חושבת שאם החברה תבין שהיא עלולה להינזק מהתנהגותה או שיהיה לזה הד פרסומי/תקשורתי היא תעדיף להימנע.
 

mb261414

New member
תשובה

סיכמנו שהתשלום יהיה מול הצגת חשבונית. לא די שהסכומים שמשלמים במקצוע כזה הם גרועים מבדיחה גרועה. אני מוצאת את עצמי מבזבזת אנרגיה לחינם. בחיי, זה אבסורד.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
וסיכמתם גם על סכום מסוים? על רמת העבודה? תיקונים?

סיכום בכתב? בע"פ? בדוא"ל? מסרונים? ווטסאפ?
כבר הגשת להם חשבונית?
&nbsp
ברור שאת מבזבזת כרגע אנרגיה וזה מרגיז מאוד, אבל לא לחינם, עבור השכר שמגיע לך. עם זאת, כדי שנוכל לעזור או לייעץ, תצטרכי לפרט קצת יותר. בינתיים אני יכולה רק להמליץ להתנהל רק בכתב ולתעד הכול.
 
למעלה