מונולוג של שמאלנית ממוצא יהודי על חתונתה ביום השואה בגרמניה

פולספגן

New member
מונולוג של שמאלנית ממוצא יהודי על חתונתה ביום השואה בגרמניה

ובן זוגה הגרמני דווקא יותר 'יהודי' ממנה.
 

פולספגן

New member
כי יכולת הסקת מסקנות שלך פשוט לקוייה -

1) "בעוד אני ביליתי את כל חיי הבוגרים בבועה התל-אביבית"
2) "כמשפחה אשכנזית קלישאתית, אנחנו נוהגים להתמודד עם כל רגש בעזרת הומור שחור"
3) "אכן, גם תפישת היהדות שלי היתה מאז ומעולם שונה. היא לא קשורה לדת בכלל כי אני אתאיסטית לחלוטין,"
 

The Blue Fairy

New member
אין ספק שהשמאל חי בבועה תל אביבית, אשכנזי ואתאיסט

(אופס, אני לא מתאימה לאף אחת מההגדרות..שיט, אולי אני ימנית בעצם ולא ידעתי?)
 

פולספגן

New member
אפשר לשאול כמה קיבלת בפסיכומטרי?


פשוט, ההסקות הלוגיות שלך הן ממש לא משהו, כי לא הבנת בכלל שאם מתקיימים כל התנאים שכתבתי, זה מוביל לכך שהיא שמאלצ'יקית.
&nbsp
למען הסר ספק, אם טרם הבנת, את כנראה לא מקיימת את התנאים האלו ולכן את יכולה להיות הכל.
 

פולספגן

New member
אגב, מה דעתך על דבריו של אריאל רובינשטיין


היה ברור שזה יגיע: עכשיו חלאות השמאל רוצים לבטל את יום השואה והכל באל-ארץ שהבעלות עליו משותפת לשויקען ולמשפחת מולים גרמנית-נאצית.
את יום השואה צריך לבטל
מאת אריאל רובינשטיין
פורסם ב - 15/04/2015 02:00

את יום השואה צריך לבטל, כי המעטים שיש להם את מי לזכור לא ישכחו את הנספים, ואלה שאין להם לא יכולים באמת לזכור.
את יום השואה צריך לבטל, כי אני לא רוצה לשמוע חבר כנסת מקריא את שמות בני משפחתי שנספו בשואה בטקס "לכל איש יש שם". למתים היו שמות, ואני נקרא על שם שניים מהם, אבל שמותיהם אינם אומרים דבר לחברי הכנסת שממלמלים אותם.
את יום השואה צריך לבטל, משום שהוא הזדמנות מיותרת להצצה לא מתנצלת בפורנוגרפיה של המוות. מי שמרגיש שהוא מוכרח להתבונן בתמונות של הוצאה להורג או במבט אחרון של ההולך אל מותו, מוזמן לצפות בסרטונים הצבעוניים של דאעש.
את יום השואה צריך לבטל, כי מי שרוצה באמת לזכור את בתי המדרש החרבים בפולין לא צריך לצעוד במצעד החיים באושוויץ, אלא לגשת בנפש חפצה למאה שערים.
את יום השואה צריך לבטל, כי חלק ניכר מקורבנות השואה היו חרדים, וממשיכי דרכם בארץ ובעולם אינם מקבלים את היום הזה כתאריך ראוי לציון החורבן. מוטב היה לאמץ את המסורת ולספח את קינת השואה לעשרה בטבת או לתשעה באב — ימים שבמסורת היהודית מבכים בהם את כל האסונות המרים שקרו לעמנו.
את יום השואה צריך לבטל, כי הצפירה היא מנהג מלכות זרה. יהודים אומרים קדיש ולומדים משניות.
את יום השואה צריך לבטל, כי אני מליט עיני בבושה כשאני רואה את הצעירים הישראלים המטיילים עטופים בדגלי ישראל בחוצות פולין, כמו שאוהדי בית"ר ירושלים חוגגים ברחובות אחרי ניצחון על בני סכנין.
את יום השואה צריך לבטל כדי לשים קץ לשרשרת הקלישאות הבלתי נסבלות, המושמעת ביום הזה מפי כל איש ציבור שיש לו הזדמנות לדבר.
את יום השואה צריך לבטל, כי אסור לבסס את קיומנו כאן רק על היותנו נרדפים נצחיים. או שנייחד את עצמנו מבחינה תרבותית ודתית, או שמוטב שניטמע בין האומות.
את יום השואה צריך לבטל, כי הוא נהפך לכלי שרת בידי אידיאולוגים לאומנים. מלכתחילה הומצא "יום השואה והגבורה" גם מסיבות פוליטיות שנויות במחלוקת של הדגשת והאדרת מרד הגטאות. אלא שכמו הרבה דברים אחרים שתנועת הפועלים הנהיגה בארץ, גם יום זה נוכס על ידי אידיאולוגיות אחרות. היום הוא משמש להטבעת האקסיומה שכל העולם נגדנו, וכל מי שמבקר אותנו הוא חוליה בציר הרשע הרוצה להשמידנו.
את יום השואה צריך לבטל, כי ייתכן שהיה צריך להפציץ את איראן גם אם היטלר היה מתגייר, וייתכן שלא צריך להפציץ את איראן, למרות שהיטלר היה צורר היהודים. היום הזה לא ממש תורם לקבלתה של החלטה שקולה.
את יום השואה צריך לבטל, כי על תקופת השואה היה מוטב ללמוד, בראש ובראשונה, באופן רציונלי, ולהפיק ממנה גם את לקחיה האוניוורסליים: גם לפתחם של בני העם הנבחר רובצת הסכנה להיהפך לחיות אדם.
 

The Blue Fairy

New member
יש דברים שאני מסכימה איתם

יחד עם זאת, אני ממש ממש ממש לא מסכימה עם הדעה שצריך לבטל את יום השואה ואני לא מכירה הרבה אנשים שיסכימו איתו, גם אם הם שמאלנים.
את יודעת, לא צריך להתייחס לכל אחד שכותב את דעתו ובטח שלא צריך להכליל מגזר שלם (חלאות השמאל? סיירסלי?)
&nbsp
בכל אופן, כרגע אותי יותר מעניין מה שקורה בחיפה :p
&nbsp
 

פולספגן

New member
אגב, דבריו הם פיילוט לביטול יום הזיכרון לחללי צה"ל -

לאנשים כמוהו לא כואב על חיילי צה"ל אלא על פליטי והרוגי הנאכבה שמבחינתם הקורבנות האמיתיים.

לפחות עמיתו לאל-ארץ האנטישמי, שופר הגייס ה-5, נחמיה שטרסלר, שהיינו בקרב אחרוני המוהיקנים העיתונאיים אנשי ה'שמאל-לייט' הרגיש אי-נוחות מהאשפה השמאלנית הזורמת שם חופשי כמו בתעלת ביוב.

אולי נבטל גם את יום הזיכרון?
מאת נחמיה שטרסלר
פורסם ב - 17/04/2015 02:00

>>קשה להבין איך מישהו מסוגל להציע לבטל את יום הזיכרון לשואה ולגבורה (כן, מי ששרד יום אחד באושוויץ הוא גיבור) בטיעונים מיופייפים ופוסט מודרניסטיים.
אני מרגיש בדיוק להיפך. אני מרגיש קירבה והזדהות עם אלה שעברו את שבעת מדורי הגיהנום. לכן, לא רק שאיני מוכן לקבל את רעיון העיוועים של ביטול יום הזיכרון, אלא שאני בעד לחזק אותו. יש להקשיב ליותר עדויות של ניצולים, לצפות ביותר סרטים, להקריא את שמות הנספים בכנסת, לעמוד דום בצפירה, לצעוד ב"מצעד החיים" בין אושוויץ לבירקנאו, ואף לראות ממש בעיניים את הכבשנים שבהם נהפכו בני עמנו לאפר.
אבל אם מציעים לבטל את יום השואה, למה שלא נבטל באותה הזדמנות גם את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל? זו אולי תהיה ההצעה הבאה, בקצב ההתפתחות המורבידי של הפוסט־ציונות...<<
 

ט ו ש ה

New member
דעתי (שלום, הרבה זמן לא נתקלתי בך, וטוב שכך)

שאם את מבינה מהטקסט הזה, ש"חלאת השמאל" רוצה לבטל את יום השואה בגלל חוסר כבוד לשואה או לניצולי שואה, או בגלל איזה רצון למחוק את זכרון השואה, את עוד יותר מטומטמת ממה שזכרתי, וזה די קשה, כי למעשה - זכרתי ממש טוב, לא רק את טמטומך, אלא גם את האובססיה שלך, את הצגת הנתונים החלקיים, את הניסיון הכושל לפתוח מריבות עם כל מי שעונה לך, את הצורך הפתאטי שלך להעליב כל מי שמגיב לך, ולנסות ולהוכיח לכולם כמה את יותר חכמה, טובה, מנוסה ומבינה, ובאופן כללי להתנהג כמו הבהמה הוירטואלית שאת, ושכולנו למדנו להכיר בכל פורום שבו הסתובבת אי פעם.
אישה קטנה, רעה, פתאטית, מתנשאת, צבועה ועלובה שכמותך.
אה, כן, וגם אחת שחייבת להגיד תמיד את המילה האחרונה, כך שאני בטוחה וממתינה לאיזה תגובה שבה תנסי שוב (כבר למעלה מעשור שאני מסתובבת פה, ואת עדיין שומרת על אותה רוטינה, אז אני מניחה שזה יחזור על עצמו גם עכשיו...) - להעליב אותי אישית, מקצועית, להסביר שאני לא יודעת כלום, שאני טיפשה, מוגבלת, עם אייקיו נמוך, ואולי תזרקי פנימה גם כמה מילות שנאה על שמאלנים (אני מבינה שזה כר הפעולה הנוכחי שלך, כמה צפוי...).
תהני פולסי, את ללא ספק אחת המתמידות.
&nbsp
 

פולספגן

New member
אין לי מה להתייחס למוגבלת שיכלית

הנה תמונה שלך וכאן בלי הבגדים.

מעבר לזה אין צורך להרחיב למי שעם שכל של
בית.

חיזרי למטפל שלך, יש לו עוד הרבה עבודה ...
 

פולספגן

New member
בפרפרזה של נתניהו: תיתני-תקבלי. לא תיתני-לא תקבלי

התמונות מראות בדיוק מי הבהמה, אז רוצי להסתכל בראי
 
למעלה