שאלה להתייעצות,לפניי חתונה

ק3323

New member
שאלה להתייעצות,לפניי חתונה

שלום ,אשמח לחוות דעת...אני בכוונה מצרפת את ההודעה שלי גם פה כי אני רוצה את דעתכם..שכבר עברתם את זה.
עוד חודש אני ובן זוגי מתחתנים, אנחנו שנינו אנשים שונים זה מזו...למשל אני בחורה קנאית,מאוד טוטאלית והוא פחות.
חודש לפניי חתונה כבר עולה על הפרק תכנונים לגביי מסיבות רווקים / רווקות...זה התחיל באבא שלי שבא אליו ביציאה לפניי כמה זמן אם יהיו חשפניות?
הוא ענה שכן למרות שהוא עדיין לא בטוח מאה אחוז מה מתכננים לו.
אני קצת סקרתי מידע על חשפניות , מה באמת הולך במסיבת רווקים ונהיה לי רע,ולא סתם רע...אני מבואסת מאוד.
אני אישית לא מעניין אותי שום חשפן בבון ומנופח שינענע את עצמו מעליי... אני באמת מרגישה שהבן זוג שלי הוא הגבר הכי מושך שקיים (והאמת?הוא באמת בחור מאוד מאוד יפה) ומול גברים אחרים אני פשוט יכולה לפהק ולהירדם.
כשדיברתי עם ארוסי לבד ,אמרתי לו שזה מפריע לי . הוא אמר שאני צריכה לקחת את זה בפרופורציות ושזה עניין מסורתי ומבדר. ומקסימום יעמוד לו אבל לא יקרה משהו שאסור לקרות.
שאלתי אם הוא יגע בה והוא ענה שזה לא הכי תקין בעניו לגעת בה בחזה והכל,אבל מצד שני גם לא בגידה ואם יגע אז לא נורא,זה עובר.
הוא לא מבין,שבעניי זה לא לצפות בפורנו,זה כבר מגע פיזי..הוא לא יכל מביחנתי (במוסכמות שלנו) לעשות את זה עד עכשיו בזוגיות שלנו אז מה זה היום המיוחד הזה שמותר לך לעבור על כמה גבולות? הוא לא רואה את זה כבגידה ואני כן.
באותו יום הריב הזה התפוצץ כי עניתי לו "איך אתה היית מרגיש אם אני אתפשט לעניי מישהו?אם אתה תשתעשע לך עם חשפנית אני אתנהג בהתאם". אחריי שהוא שמע את זה הוא קם והלך לבלות עם חברים ואחר כך ישן אצל חבר. שבעניי זה כלל לא התנהגות מקובלת,ונפגעתי מאוד.
הרגשתי רע באותו לילה לבד ורציתי לדבר עם ידיד טוב מהעבר שלי שיצאנו לשבועיים כשהייתי בת 19,ויום למחרת אני והחתן כבר השלמנו וכבר קבעתי פגישה עם הידיד בשביל לדבר וקצת להתנחם (הוא תמיד התייחס אליי סופר יפה והוא בין היחידים שעודדו אותי כמו חברה ממש טובה רק בזכר )
בכל אופן איך שהחתן שמע שאני נפגשת איתו,הוא אמר לי שזה לא לעניין ושאני אבטל וכעס כל היום. ואני שואלת את עצמי...אני לא יכולה לשבת עם ידיד שגר בחו"ל ומבקר בארץ, ואתה יכול למשש חשפנית כי אתה מתחתן?
עברו כבר 4 ימים מאז הריב הזה,ואני מבואסת כל כך, ארוסי מתקשר אליי בזמן שהוא בעבודה 5 פעמים ביום ושואל אותי למה אני מבואסת ומה אני כבר יכולה לעשות? אז אני שותקת.הוא מגיע הבייתה ורואה שמשהו לא בסדר אבל אני לא רוצה לחפור לו. גם ככה הוא לא יסכים איתי .
אני פשוט מבולבלת. באינטרנט אני קוראת כמה שהמסיבות האלה מלוכלכות ותגובות נגד. גם של נשים וגם של גברים.
בבית אני מקבלת על הראש מהמשפחה שלי שטוענת שאני קנאית מידי וצריכה לשחרר אותו להינות עם החבר'ה.
ובעיני המגע הזה,בין החשפניות לבין הבן זוג שלי שירגיש מגורה על ידן ושיכור מאוד..פשוט פסול.
דעתכם?
תודה.
 

The Blue Fairy

New member
קודם כל -


מצב מסובך =\
אני לגמרי מבינה אותך וגם אני אמרתי לבעלי שאני לא מעוניינת שבמסיבת הרווקים שלו תהיה חשפנית, לשמחתי הוא הסכים איתי, לא יודעת מה הייתי עושה אם לא
אני חושבת שכן הייתי אומרת משהו על זה שאם הוא לא מתחשב ברגשות שלך ומביא חשפנית (ועוד נוגע בה :O ) אין סיבה שתתחשבי ברגשות שלו ולא תיפגשי עם הידיד הזה
נושא סבוך, מקווה שיהיה בסדר
 

מיזא

New member
את צודקת בתגובה שלך!!!

אם מסיבת רווקים הפכה למסורת עם חשפנית זה עדיין לא אומר שזה בסדר. הבעיה היא לא את כפי שהמשפחה מנסה להפוך אותך.הבעיה היא הם! לא נורמלי (גם אם זה נהוג) שאישה חשפנית תהיה במסיבת רווקים. זה משפיל וזה לא הוגן כלפייך. אחרי שבן הזוג שלך יבין שאת לא הבעיה כאן,אלא הנורמה שהונגה כאן הוא יסכים לוותר על הקטע הזה ולא יהנה פחות...להיפך-יש המון דרכים להנות גם בלי חשפנית!!
 

Qaz99

New member
איתך ב 100%

מזלי שלחברים של בעלי אין עניין בציצי קופץ..
&nbsp
אני הייתי מסוגלת לבטל חתונה על דבר כזה.
חשפניות זה זוללללל לאנשים זוליםםם
 
למעלה