סתם שאלת התנהלות

סתם שאלת התנהלות

מצב היפוטטי בו היה נופל לכם מכשיר סלולרי מהתיק/כיס ,
כשהייתם מחייגים, ובמקרה הטוב לא מכרו לכם את המכשיר
,
האם הייתם טורחים לקנות משהו סימלי וקטן למוצא או שבאים , לוקחים את המכשיר ,אומרים תודה והולכים? שוט !!!!

שוב, התערבות ביני לבין בעלי, נא לא ליצור שירשופלצת , תודה
 

The Blue Fairy

New member
הייתי רוצה להגיד שקונה משהו סימלי וקטן

אבל כמו שאני מכירה את עצמי - אומרת מלא תודה והולכת
 

haych

New member
הייתי שם-מהצד השני

ביום ההולדת שלי לפני כמה שנים מצאתי ברחוב סמארטפון. זה היה בתקופה שלאנשים כמעט ולא היו סמארטפונים. המכשיר היה נעול, היה יום שישי בערב ולא ידעתי מה לעשות. התקשרתי למוקד של סלקום והם הסבירו לי איך לאתר את המספר של המכשיר, הגיעו ככה אל הבן אדם, התקשרו אליו, אחרי זה התקשרו אלי, אחרי זה הוא התקשר אלי כדי לתאם... בקיצור-השקעתי בזה.
הגעתי למקום שקבענו, בשעה שקבענו, והייתי צריכה לחכות לו כמה דקות בתור. בסוף הוא הגיע, אמר תודה, הפנה את הגב-והלך. אני זוכרת שמצד אחד הייתי די בשוק כי סמארטפון היה ממש נחשב למשהו יוקרתי, אבל כששאלתי את עצמי לאיזו תגובה כן ציפיתי-לא הייתה לי תשובה. אז התעודדתי בזה שזכיתי לעשות מעשה טוב ביום הולדת שלי.

אני רוצה לקוות שאם הייתי במצב ההפוך הייתי מביאה שוקולד או משהו.
 

zikop1

New member
גם אני

הייתי לוקח את המכשיר ,אומר תודה ממש יפה מדבר קצת והולך ..
 
אומנם לא טלפון,אבל פעמיים אבדתי את תיק

פעמיים (!!!) השארתי את התיק על הגג של הרכב ונסעתי.
בפעם הראשונה, האישה שמצאה התקשרה מטלפון שלי למספר האחרון שחייגתי ואמרה שמוסרת את התיק בתחנת המשטרה הקרובה. ככה שלמעשה,גם לא הייתה לי הזדמנו להודות.
בפעם השנייה, היה לי שם סכום כסף גדול מאוד שקיבלנו באירוע , שוב התקשרו מהטלפון שלי למספר האחרון שחייגתי, הפעם זו היתה מטפלת של השכנים. בכל אופן, הייתי בפאניקה ,כשגיליתי שאיבדתי את התיק ,במיוחד בגלל הכסף. וכשידעתי שנמצא והלכתי לקחת, הייתי בסערת רגשות. אני זוכרת שאמרתי תודה, אבל מכיוון והכל קרה מהר, לא חשבתי על תמורה או "מתנה"
&nbsp
 
למעלה