שרשור קיטור

שרשור קיטור

בתור קומפלימנט לשרשור הדברים הטובים של היום, שרשור שכולו קיטור ומירמור.
זה המקום להוציא את זה.
 

haych

New member
אמרת קיטור-אמרת haych :)

אז היום עזבתי את העבודה ואת האנשים שרובם ליוו אותי בשלוש השנים האחרונות. הרבה דמעות זלגו היום...
כל התקופה האחרונה הייתי מבואסת בגלל הדרך בה דברים הסתיימו. דרך שבסופו של דבר יצאה אופטימלית מבחינתי, אבל גרמה לי לעזוב עם תחושה מגעילה.. וקשה לי לחשוב על לעזוב את העבודה, כי אני כ"כ אוהבת את האנשים (את העבודה לא...) ובשיא הצניעות-אני מעולה במה שאני עושה והתפקיד שלי הוא אחד התפקידים המרכזיים ביותר. אז הייתי דמות מאוד משמעותית גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת הצוות, ואני משקשקת מהמחשבה של להגיע למקום שבו ידעתי את העבודה בעיניים עצומות וכולם העריכו אותי, למקום של החדשה, שלא יודעת מה מצופה ממנה, עושה פשלות וחסרת בטחון. אני אוהבת את המקום הבטוח הזה (כמו רוב האנשים אני מניחה...) ואני מאוד חוששת מהלא נודע. אין לי מושג איזו עבודה לחפש ואני מאוד מפחדת שלא אמצא (או שלא אמצא מספיק מהר)- ואז יש את הפחד הכלכלי. חוץ מזה שאני בן אדם שאוהב להיות פעיל ואני יודעת שבהתחלה אני אתחרפן בבית. ואם אני אעבור את שלב ההתחרפנות-אני פשוט אשאב לתוך הבטלה ולא יהיה לי כח לעשות כלום, כולל את המטלות של הבית. ואז אני ארגיש רע עם עצמי שאני לא עושה כלום-אבל גם מחר לא יבוא לי לעשות כלום.
ואני בכלל תכננתי לעזוב את העבודה רק כשא' ימצא עבודה בצפון, ומה אם עכשיו הוא ימצא (אינשאללה) ואני שוב אצטרך לעזוב מקום עבודה?

חוץ מזה שיש לי מלא חששות מהטיול שלנו לאיסלנד. יש שם הר געש שעומד להתפוצץ ואני מפחדת שזה יקרה ממש עכשיו ויפגע לנו בטיסה, או שזה יתקע אותנו שם ולא נוכל לחזור (לא שאני ממהרת לאנשהו, אבל לא' יש עבודה...). וההר הזה גם משבש לנו תוכניות לטיול כי נסגרו כבישים שמגיעים למקומות מדהימים. ובחיים לא עשיתי טיול ברכב, שאת לא יודעת איפה תסיימי את היום הבא. אני רגילה לטיולים באוטבווסים עם מסלול מובנה. אז זו הרפתקאה חדשה, אבל לא בשביל קונטורול פריקס... אני יודעת שזה צרות של עשירים אבל אני מאוד חוששת מזה שנתברבר ויתחרבש לנו הטיול.

אבל הבאסה העיקרית שלי היא באמת סביב העבודה. הגעתי הביתה-וכבר ניהתה לי ריקנות כזאת, רק מהמחשבה שלא אחזור לשם יותר...
 

The Blue Fairy

New member
מחר מבחן ענק, אני בכלל לא מוכנה

ועכשיו נזכרו להודיע לנו על עוד מבחן לא פשוט (שונאת כימיה) בעוד פחות משבועיים ו3 ימים לאחר עוד מבחן ענק.
ואם זה לא מספיק - הכלבה שלי החליטה שזה רעיון חכם לאכול 4 בלונים :| כשנתתי לה לשחק איתם לא חשבתי שזה יסתיים ככה
 

haych

New member
אוי לא!

ומה אתם עושים?
מחכים לראות אם זה יוצא בקקי?
 

The Blue Fairy

New member
גילינו את זה כי היא הקיאה הכל :( מזל! יכל לעשות לה חסימת מעי

רק מחכים למצוא בלון לבן שנעלם
 
כל פעם שנראה שסיימנו עם ההכנות לרילוקיישן...

מתווספים עוד דברים, בד"כ הבעל מוצא את זה ומטיל עליי כי הוא עובד
 

Fufu The Girl

New member
אוווווו... השרשור האהוב עליי!

1. אני מחכה כבר יומיים ש-2 חברות נסיעה יחזרו אליי ובגלל העומס שיש להן זה לוקח הרבה זמן!!
2. המנהלת שלי מעצבנת אותי!! אם אני מקבלת פקס / דף ביצוע היא עומדת לידי וקוראת את הטפסים שמיועדים לי! כאילו אני חדשה שלא יודעת את העבודה (ולא, לא הייתה פדיחה או טעות לאחרונה...)
3. הבעל כבר חודשיים עובד ימי שישי עקב לחץ בעבודה, והייתי בטוחה ששישי הזה הוא חופשי, עד שהודיעו לו שהוא צריך להגיע גם בשישי הזה...
4. רצח העיתונאים ממש עשה לי כואב...
 
קצת מטופש

אבל רציתי קפה אחה״צ והחלטתי שבמקום לשתות את הקפה הדוחה שיש לנו בעבודה בחינם אני אשלם את ה3 ומשהו דולר על לאטה. וזה היה אחד הלאטים הכי מגעילים שאי פעם טעמתי. הכי מגעילים שאי פעם הוכנו. אבל נו, כבר שילמתי, אז שתיתי וסבלתי כמו מפגרת

&nbsp
עוד קיטור: בעל הדירה החליף לנו מקרר וגם זה עושה בעיות. אז אמרנו לו, ובלי להגיד הוא שלח את העוזר שלו אלינו לבדוק, שמסתבר שפשוט נכנס לדירה כשלא היינו שם והסתכל. מרגיש ממש ממש לא נעים לדעת שמישהו היה בדירה בלי שידענו ובלי ששאלו אותנו. וזה לא שאנחנו יכולים למנוע את זה בעתיד, כי יש לו מפתח.
 
גררררר כואב לי

כואבת לי הכתף ממש. כל פעם אני חושבת שזה משתפר וכל פעם זה לא. כבר חודש. נמאס לי נמאס לי נמאס לי!
 
למעלה