משגע אותי שכשישראל מנסה להגן על עצמה

משגע אותי שכשישראל מנסה להגן על עצמה

ועל האזרחים, אז אוי ואבוי, היא רעה רעה רעה, אבל הנה עכשיו שהחמאס חטף לנו שלושה נערים, פתאום העולם שותק, פתאום מארצות הברית לא יוצא הגה, איפה העולם עכשיו? איפה ארצות הברית? איפה כל מחרימי ישראל עכשיו, תבינו, זה ה"פרטנר לשלום" שלכם, ככה הם פועלים, בלרצוח, בלחטוף, בלסלף את האמת, עליהם אתם מגינים, במקום שתגנו על המדינה שבאמת פועלת למען הבטחון, שבסך הכל מגינה על אזרחיה ולא הולכת ורוצחת אזרחים תמימים ולא זאת שחוטפת, אלא הפלסטינים שאתם בעדם http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?r=1&EntryId=3539516
 

littlerunaway

New member
"שלום במזרח התיכון"

נראה טוב בקורות החיים. ופוליטיקאים (בישראל לפחות) לא ידועים ביכולת שלהם להודות בטעויות או כישלון.
 

AlicePJ

New member
אני לא מגוננת על הפלסטינים ועל החטיפה

אבל שלא תחשבי שישראל היא כזאת מדינה תמימה ומסכנה וגלמודה שרק גונבים לה ואוכלים לה ושותים לה.
אני מקווה שלא תקחי את זה כהשוואה, כי זה באמת לא (!!!!), אבל על אסירים בטחוניים שמעת? מדובר באנשים שנמצאים בכלא הישראלי לפעמים שנים, בלי שיוגש נגדם כתב אישום. אם הם היו רוצחים או טרוריסטים או מסייעים לטרור וכו' - למה לא להגיש נגדם כתב אישום ולשים אותם במשפט? איזה מדינה מכניסה אנשים לכלא לשנים בלי הסברים?
ואת יודעת מה, עזבי פלסטינים, זה נושא טעון כרגע ובצדק. מה עם הפליטים, שממשלת ישראל חוקקה חוק שמותר להכניס אותם לכלא לשלוש שנים בלי משפט? אמנם בג"צ ביטל את החוק הזה, אבל זה מראה לך שמדינת ישראל היא לא בדיוק שה תמים.
שום דבר מזה לא מצדיק חטיפת שלושה נערים או כל טרור אחר, אבל אני גם נגד לעצום עיניים ולחשוב שכל מה שמדינת ישראל עושה זה צודק ושהיא לא עושה אף פעם טעויות.
 
באותו הנושא, האם אתם בעד או נגד סילוק

חנין זועבי מהכנסת:

אני אישית בעד סילוקה מהכנסת, כי רוב הפעולות שלה הן להשמיץ את ישראל, זה לפגוע בביטחון המדינה שלנו, כי ניצול ציני של הדמוקרטיה, בכל מדינה אחרת היו מסלקים אותה מהפרלמנט.

http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?entryid=3581284
 

foofoo77

New member
בעד לא בגלל ההתבטאויות שלה

לא בגלל משט המרמרה.
נגד כי אז אנחנו נהפכים למדינה מצנזרת אנשים בעלי דעות שאין מה לעשות מותר להן להשמע.
 

AlicePJ

New member
על מה לשלול את אזרחותה? כי היא אידיוטית?

אם ישללו אזרחות לכל אידיוט במדינת ישראל, יהיו הרבה פחות פקקים בכבישים. אם יחליטו שהיא עברה על חוקי המדינה (הסתה, מרמרה, וכו') - היא צריכה לקבל עונש כמו על עבריין. היא לא פושעת יותר גדולה בעיני מהאבא שרצח את הילדות שלו לפני שבועיים.
 

פולספגן

New member
כי היא מסיתה נגד המדינה שהיא אזרחית בה

מי שיורק בבאר שהוא שותה ממנה, אז ...
 

AlicePJ

New member
למיטב זכרוני העונש על הסתה הוא מאסר ולא

גירוש, אלא אם שינו את החוקים ולא שמתי לב. יש חברי כנסת שטוענים שהשמאלנים הם סרטן בלב ישראל, אני לא חושבת שההסתה שלהם היא פחות חמורה מההסתה שלה, לדוגמה.
 
למעלה