תינוקת עם חום

אצלי אם התינוק ישן בשלווה

אני ממש לא מעירה אותו כדי למדוד חום, גם אם הוא קצת חם. בכלל אני בדר"כ לא מודדת אלא אם הוא נהייה כווצ'י או עצבני. הרופא ילדים שלנו הנחה אותי שלא צריך לתת תרופה להורדת חום אם לילד יש מצברוח טוב בסך הכל, גם אם החום קצת גבוה. ולהיפך, אם הוא מאוד עצבני וניכר שהוא מרגיש ממש לא טוב אני נותנת תרופה להקלה גם אם אין חום. כמו שאני לוקחת אדוויל או דקסמול אם אני מרגישה לא טוב בלי קשר ליש או אין חום. אגב, אצלנו נובימול ואקמולי לא עזרו בכלל, לכן עברנו לנורופן.
 

Noich80

New member
ירד ל 37.8

אוכלת יפה בינתיים...עירנית ומשחקת. אני לא אגלה לה שאם עדיין יהיה לה חום מחר היא תקבל יום כיף עם אבא! כי אז היא בטוח לא תרצה ללכת לפעוטון
 

Kermit2m

New member
ילד

צריך להשאר בבית 24 אחרי שאין לו חום. לכן היא הרוויחה בזכות ולא בחסד יום כייף עם אבא
 

POOH*

New member
לא הספקתי להגיב קודם..

למרות שכן נכנסתי לראות מה כתבת. שמחה שהיא מרגישה יותר טוב. מקווה שהמגמה החיובית המשיכה גם בשאר היום...
POOH
 
תרגישו טוב

אאל"ט נובימול ושות' מורידים את החום בחצי מעלה או מעלה. אז אל תצפי שהיא תהיה עם 37 מעלות. כלל האצבע שלי בחום הוא רמת השפיכוּת של הילד, כשהיה לו חום אבל הוא שיחק ותפקד סבבה יחסית לא נתנו כלום. אבל כשראיתי שהוא ממש שפוך (לא צוחק ופעיל כמו תמיד, עיניים שפוכות כאלה) נתתי נובימול. אני לא הערתי כדי למדוד חום.
 

ששת22

New member
זה הכלל גם אצלנו

אם היא משחקת יפה אז אנחנו לא נותנים בד"כ בתנאי שהחום לא ממש ממש גבוה. כשהיה לה חום של 39.5 והיא שיחקה יפה ואם לא היינו נוגעים בה בעורף לא היינו מרגישים שהיא רותחת נתנו לה נובימול כי חום כזה גבוה מלחיץ אותי. כל עוד זה מתחת ל 39 והיא מתנהגת כרגיל אני מעדיפה לתת לגוף להתמודד בעצמו.
 

פלגיה

New member
הולכים לפי הילדה, ולא לפי המדחום

ילדה שמתנהגת "בריא" גם אם יש לה חום - אני לא תמיד מורידה (אלא אם היא לוהטת, אבל אז בהכרח רואים את זה בהתנהגות). ילדה קווצ'ית שנראית חולה - תקבל נובימול, גם בלי חום. מיון בכל עליית חום - זה רק עד גיל חודשיים, לא יותר מזה.
 
למעלה