שאלות על מזון תינוקות

קוואקר זה שם מותג

כן- זו שיבולת שועל אני קונה קוואקר מהיר הכנה של חברת קוואקר. קראתי קצת עכשיו כי לא הייתי בטוחה- מתברר ששיבולת שועל היא אחד המאכלים שמבחינה תזונתית הכי קרובים לחלב אם....
 

Tula1

New member
גם אני מכינה ככה, בלי חלב, וזה מאוד מאוד טעים

ומשביע לא ניסיתי עם רסק, רק עם סילאן ו/או בננה
 
כן, אפשר על בסיס מים או חלב תחליפי כלשהו

אנחנו השתמשנו בהתחלה במים ואח"כ בחלב שיבולת שועל שלוקי משוגע עליו.
 
אני עושה לעצמי דייסות משיבולת שועל

מאז התחיל החורף. בפעם הראשונה עשיתי בשביל הבן שלי אבל הוא ממש, אבל ממש לא אהב את זה. אז הכל נשאר לי, וזה ממש טעים! יש לי גם הרבה בעיות עם מערכת העיכול אז זה מאוד עוזר לי, אני מכינה לעצמי בערך 3 פעמים בשבוע במקום ארוחת בוקר או ארוחת ערב. זה מאוד פשוט ועם הניסיון שיכללתי את זה קצת - אני חותכת לקוביות קטנות חצי תפוח. שמה קלחת קטנה על הגז, ומוסיפה את קוביות התפוחים. מזלפת מעל בערך כף או כף וחצי דבש (אף פעם לא מדדתי כמה) ונותנת לזה להתחמם כדי שהתפוחים יהיו רכים. כשנהייה ריח מדהים של תפוחים אני שופכת בפנים חלב (לא יודעת כמה, נדמה לי שזה בערך שלושת רבעי כוס) ו-3 כפות שיבולת שועל (זאת שיבולת שועל דקה וקצת גרוסה). מערבבת, וכשהכל הופך להיות דייסתי זה מוכן.
 

foofoo77

New member
תבדקי את המטרנה לילה טוב

ותראי את הסמיכות שלה ולפי זה תחליטי אני הבנתי שזה סמיך בדיוק כמו האקסטרה קייר. לגבי קורנפלור הן הציעו גם לנו (מיסייה פיציק אחוזון 97 בגובה ואחוזון 50 במשקל - שומר על האחוזון משקל מהלידה אבל מתעופף גבוה בגובה וביחד זה יוצא לו אחוזון 3) אבל הרופא אמר לי בשום פנים ואופן שלא לתת לו כי הוא בסדר גמור איך שהוא בינתיים מצאתי דרך במשך היום שיאכל יותר .
 

adias923

New member
אצלנו

רמבולי אכל בכיף את ה"לילה טוב " אבל זה עשה לו כאבי בטן... אז ויתרנו. הוא אוכל בלילה 3 כפיות מטרנה עם שתי כפיות דייסת קורנפלור, בקבוק פטמה 3 של מאמ
 
אנחנו נותנים עם הX של מאמ

וגם שם זה בקושי עובר (ואני לא עושה דייסה סמיכה בכלל- כף אחת על 180CC)
 

תותיער

New member
כמה תשובות

1) מטרנה לילה טוב- השניים שלי לא אהבו את זה.(כל אחד בזמנו) 2) קורנפלור- בעקרון זה נועד להסמיך וכך להשביע, אבל קולרנפלור הוא די חסר ערך תזונתי. אישית אני לא אוהבת להוסיף סתם קלוריות ריקות אלא אם יש בעית משקל, אני העדפתי לתת יותר בקבוקים ביום במידת הצורך... (החסרון- זה גרם וגורם לי לקוםפ בלילה לפחות פעם אחת, גם היום בגיל שנה+) 3) גודל פטמה- לא קשור ל"אוהבים" אלא קשור לעד כמה הנוזל סמיך - ככל שסמיך יותר צריך פתח גדול יותר. למיטב זכרוני מטרנה לילה טוב הספיקה פטמה 3 אבל אם את עושה את זה סמיך אז אפשר פטמה X בתאבון
 
מי אמר לך?

מה הסיבה להמלצה הזו? קשה לי עם קלוריות ריקות. לילד יותר גדול הייתי מוסיפה פדיאשור. אני כרגע מוסיפה לילד כפית אבקת חלבון חלב פעם עד פעמים ביום. זה לא מתאים לתינוקות ד.א.
 

havat

New member
ומה עושים כשהילד לא אוכל כלום?

יואבי בן 7.5 חודשים, וחוץ ממטרנה ויניקה - לא אוהב שום דבר. הסבתות לקחו אותו כפרויקט וזה שלושה חודשים מנסות מרקים טחונים/פירות טחונים/תפו"א, בטטה, גזר מרוסקים/כדורי בשר מרוסקים/ המתכון של סבא לתפוחים, בננה וביסקוויט מרוסקים עם מיץ תפוזים - וכלום! עושה פרצופי אימה, מזיז בפה מצד לצד והרוב נשפך עליו. גדלו לו עכשיו שני רבעי שיניים, ונתתי לו השבוע ביסקוויט פתי בר קטנטן - והוא הצליח לכרסם! ניסיתי אחר כך לחם ממולל היטב - לא רצה. דייסת קוואקר - לאו גדול. דייסת סולת ניסינו ולא אהב, וגם הבנתי שעדיף לא דייסת סולת... לפעמים נותנים לו משהו לכרסם והוא נהנה מזה אבל לא ממש מצליח לאכול, כמובן. מקל גזר או פלפל, או חתיכה גדולה של צלי בקר שהוא דווקא מאוד מאוד נהנה למצוץ אותה. ב"באופן טבעי" קראתי שזה בסדר אם ילד ניזון בעיקר מחלב אם ומטרנה עד גיל שנה, אבל נחשף למגוון טעימות. האמנם? ומה עבד אצל הילדים הסרבנים שלכם?
 

Noich80

New member
מהמעט שאני יודעת...

שמסתמך על מה שקראתי ולא על ניסיון- יש מזונות כמו דגנים למשל, שחשוב לחשוף את ילד אליהם כדי שלא יתפתח צליאק בהמשך (עניין של מערכת החיסונית, כפי שתינוקות שגדלים עם חתולים למשל, לא מפתחים אלרגיה לחתולים). האכילהבכפית גםחשובה להתפתחות. חו מזה- אנימאוד חסרת ניסיון- אנחנו אתמול פעם ראשונה אכלנו בטטה (היא ואני)
 

עדי1306

New member
לגבי האלרגיה לחתולים - לצערי זה לא מדויק

מכירה ילדון שנולד לתוך בית עם חתולה, ויחד עם האטופיק שלו גילו לו אלרגיה קלה לחתולים. זה לא קריטי ברמה של להוציא את החתולה מהבית (אמא שלו תמות אם זה יגיע למצב כזה
) אבל בהחלט רואים שאם הבית פחות נקי/מאוורר מהרגיל, הילד מתחיל להתגרד ולפרוח.
 

Kermit2m

New member
האמת

שאני הייתי קובעת תור לקלינאית תקשורת. יתכן שעד שיגיע התור הוא כבר יתחיל לנסות דברים ואז אפשר לבטל. אבל היכולת לאכול מרוסקים ואז להתקדם ללעיסה היא דבר חשוב מעין כמוהו. כמובן שיש ילדים שהסירוב פשוט עובר אצלהם או שהם בשלים לכך מאוחר יותר, אבל אני בדיעה שאם לא יועיל לא יזיק.
 
למעלה