מנו בדיחות לפסח

לא המלצתי. כברירת מחדל

ואני חדשה אז אני לא מכירה עדין את הדקויות של כל אחד ואחת כאן
 

mucool2

New member
קצת קשור, לא ממש

בדיחה מימי
המורה שואלת בכיתה את "מי שבר את לוחות הברית?", יוסי עונה "לא אני." המורה כועסת על הבורות ואומרת: "אני רוצה את לראות ההורים שלך מחר." למחרת מגיע אבא-של-יוסי לכיתה, והמורה מספרת לו מה שקרה. אומר לה האבא, "תראי, יוסי שלי קצת שובב, אני יודע, אבל אם הוא אמר שהוא לא שבר, תאמיני לו, הוא לא שבר."
 
הסיפור שהיה באמת.

בא מפקח לבית הספר, נכנס לאחת הכיתות ושואל את יוסי מי שבר את לוחות הברית. יובי עונה "לא אני". המפקח שואל את המורה"שמעת מה הוא עונה לי?" והמורה אומרת "יוסי ילד טוב, אני מאמינה לו". המפקח הנסער יוצא מהכיתה וממהר לחדר המנהל. הוא מספר למנהל "שאלתי בכיתה את יוסי מי שבר את לוחות הברית- הוא ענה שלא הוא. שאלתי את המורה- היא אמרה שהיא מאמינה ליוסי. מה קורה בבית הספר שלך?" המנהל מנסה להרגיע אותו "אתה יודע מה, בית הספר ישלם, אחר כך נתחשבן עם ההורים של יוסי".
 
יש עוד גירסא

המפקח יושב עם התלמידים בכיתה ומתרשם מהשיעור, באיזשהו שלב המורה שואלת מי שבר את לוחות הברית דממה מי שבר? אף אחד לא עונה, למורה נופל הגיר מהיד, היא מתכופפת להרים אותו וכשהיא מזדקפת אחד הילדים מרים יד ואומר: איזה שדיים המורה אדומה, נבוכה מסלקת אותו מהכיתה כשהוא עובר בדרך החוצה ליד המפקח הוא אומר לו בכעס: אם אתה לא יודע את התשובה למה אתה לוחש?
 
לא הקלת על המצוקה.

המורה אדומה, נבוכה מסלקת אותו מהכיתה כשהוא עובר בדרך החוצה ליד המפקח הוא אומר לו בכעס: "אם את לא יודע אז אל תלחש לי את התשובה" מי אמר למי? הילד למפקח? מה פתאום שהוא יגיד למפקח דבר כזה? רב הנסתר על הגלוי.
 

אלי ו.

New member
סאבוב (עכשיו זה כבר לא מצחיק)

המורה שאלה את התלמידים שאלה ואח"כ התכופפה וכך נגלה טפח מתאומי הצביה שלה. המפקח שישב בכיתה התרשם מהמחזה ומלמל לעצמו "איזה שדיים" התלמיד טעה לחשוב שהמפקח לוחש לו את התשובה לשאלה ולכן חזר על ה"תשובה".
 

מוּסקט

New member
הזכיר לי את הסרט

ההסטוריה המטורפת של העולם של מל ברוקס: משה הקלוץ במעמד הר סיני עם 3 לוחות הברית בקושי מחזיק אותם ומתנדנד על האבנים אלוהים: עכשיו הכתבתי לך את 15 הדיברות... משה הקלוץ מועד, ואחד מהלוחות נופל ונשבר אלוהים: ... 10 הדיברות
 

YoreShmaNa

New member
קנידעלאך

שחקנית אמריקנית הוזמנה לליל הסדר וקיבלה מרק עם קנידילאך (באנגלית: MATZOBALLS). הקנידעלאך נעמו מאוד לחיכה והיא ביקשה עוד ועוד. בסוף היא שאלה: תגידו יש לMATZO הזה עוד איברים?
 

איזיקו

New member
זה מזכיר לי את הבדיחה על ההיא,

נו, נדמה לי קוראים לה מרלין מונרו. בקיצור, הגישו לה מרק קניידאלאך ואמרו לה שזה MATZOBALL. אחרי שהגישו לה למחרת את אותה מנה, היא שאלה: תגידו, יש לכם גם חלקים אחרים מה- MATZO? אני שמעתי בדיחה זה, אני נפלתי מכסא.
 

מוגג

New member
הלן קלר

יושבת בליל הסדר וממששת את המצה, שואלת אותה מדונה : ביצי המצה על שום מה? ולמה טובלין אותן במלח? בא הפרסי ומתחיל להלקות אותה בבצל ירוק, קופץ שלמה בראבא וצועק על הפרסי - למה אתה חייב להיתקע בכל בדיחה?! מפנה אותו בן זומא למראה שעל הדלת. ככתוב - בכל דור וDOOR חייב לראות אדם את עצמו, כאילו המים הגיעו לו עד לקניידלעך, שמעה הלן קלר את הבדיחה נפלה ברצפה, צחקה, צחקה עד שכאבו לה הידיים.
 
למעלה