נעיצה לפני אחרונה ל'יום המשפחה'

מיצגזר

New member
איזה כיף לנו, רוצה לשתף../images/Emo204.gif

רציתי לשתף בפעילות שאני עושה ליום המשפחה שממש מניבה פרי. אני הסייעת והילדים כולנו נהנים מאד. לא פעילות מקורית אבל מהנה. ביקשתי מההורים זמן רב לפני תמונות של המשפחה שבאמת חשובה לילדים. לא רק הורים גם אחים וסבתות וסבים ודודים ודודות, כל מי שהילד מכיר טוב וחשוב לו. יש לי בנוסף ללוח השטיח הגדול שהוא לוח הנושא לוח שטיח קטן למפגשים ועליו אני עושה כל יום יום המשפחה לילד אחר. באותו היום אני עם סקוצ' מצמידה ללוח את כל התמונו, ולמעלה בסול - המשפחה של X. באותו היום כולנו יוצאים לדשא והילד מספר על משפחתו (בהתרגשות עצומה כמובן) תוך שהוא מראה אותם. ואז אני שבשאלון שתשאלתי את ההורים לפני אני יודעת את שמות וקשר חברי המשפחה מסכמת בסיפור את הדברים - היה היה ילד ושמו.... אחרי, אני מבקשת יגידו לי אילו דמויות יש במשפחת הילד ואני מצמידה דמויות מסול צבעוניות ליד שמו - אמא אמא וילד, אמא כלב וילד, אמא אבא וילדה.... אז אנו שרים את השירים המוכרים סבא בא אבא בא....ולפעמים גם בהתאמה למשפחות הממשיות של הילדים. הם ממש ממש ממש מוחמאים מזה. ולבסוף מספרת סיפור (לא חובה על משפחה,אלא שיש בו משפחה) והילדים מנסים להגיד לי איזו משפחה זו אחרי הסיפור. אני כל כך נהנת והם כל כך נהנים שפשוט הייתי חייבת לשתף.
 
מרומם להרגיש את ההתלהבות באותיותייך

בכל זאת שאלה: האם כל לילד מציג מסופר סיפור נפרד/אחר? כנראה שאני לא בקליטה... כי גם לא הבנתי את הסיפור בסוף. מה הילדים אמורים להגיד.
 
נעיצה לפני אחרונה ל'יום המשפחה'

וביום רביעי נעלה את שירשורי המשפחה - בפעם האחרונה. אני מצמיד גם שירשורים שעלו בימים האחרונים. יום משפחה שמח !
 

תאירש

New member
יש לכן בבקשה רעיונות ליום המשפחה לב

אני צריכה רעיונות ליצירות לבני 1.5 שהם יכולים לנסות ולהתנסות.
 
היום חגגנו בגן את יום המשפחה

טוב כבר התרברבתי מספיק במורה למוסיקה שלי. היא גדולה ומדהימה אותי ואת ההורים כבר שנה שמינית. היה מקסים, קובץ של הפעלות מוסיקליות מהחודשיים האחרונים והילדים היו מדהימים והאוירה נהדרת. פתחנו בשיר, אהבה, סבלנות , חברות ומנגינה, במשפחה שלנו.( עם לבבות בצבעים קיטשיים, של ורוד תכלת אדום וסגול) וסיימנו ב"תרו תרועה" כשכל קבוצה עם כלי נגינה אחר מודה לעצים השונים. אחרי 20 דקות של שירה, משחק מוסיקלי אורייני, נגינה והמון אהבה. יצאנו לקבלת שבת אביבית בחצר. ההורים והילדים ישבו סביב שולחנות, עמוסי כל טוב (תכנון הכיבוד והכנתו ע"י הילדים). אחרי דיקלום מרגש של ילדי הגן, קיבלנו את השבת בכיף גדול.
 
עוד שיר שמתנגן לי בראש עד היום

הפזמון, מתוך שיר אהבה לאמא/רויטל חברון "אמא אני אוהב אותך אמא זה שם נעים ורך אמא רת לי כמו שושן את כמו זמר אהבה ישן".
 
למעלה