מתנה ליום המשפחה

מוריצימ

New member
מתנה ליום המשפחה

אני מחפשת רעיון למתנה להורים לכבוד יום המשפחה (משהו שהילדים יכינו) יש למישהי רעיונות?
 

פיצפיט

New member
מתנה ליום המשפחה - סוכריות בצק סוכר

לקנות בצק סוכר מחנות שמוכרים מוצרים לקונדיטוריה, וצבע מאכל להניח צבע מאכל בבצק וללוש כך הבצק קיבל את הצבע, כל ילד מקבל חתיכת בצק מרדד ובעזרת הצורות של הבצק ליצור צורות: לב, פרח... אפשר לעטר ולהוסיף עיניים אף פה עם בצק סוכר נוסף בצבע אחר אפשר להדביק את העיניים ללב עם מעט מאוד מים ממש להרטיב את האצבע ולהניח על העין לאחר שסיימנו לעטר להכניס שיפוד קטן שגם אותו קונים באותה חנות לתת לזה להתייבש ולאחר מכן לתת למי שרוצים והנה יצא לנו סוכרייה למאכל. מאוד טעים טעמתי.
 
../images/Emo27.gifנסי את השרשור למטה../images/Emo141.gif

כדאי לנסות ולהשתמש בשרשור המתאים להמשך הנושא. כך יהיה קל למצוא את הרעיונות השונים לכשנזדקק להם. קבלי קישור
 
מתנה עם ריח

רבות עוסקים אנו ביצירה עם הילדים כשהתוצאה לרוב וויזואית. הפעם אציע לכן רעיון ליצירה תלת מימדית עם ריח. (למי שמכיר את סוג עבודותי,מאמינה שחשוב ל עבוד וליצור עם "עומק"- תרתי משמע). ניתן לכל ילד מפית נייר אחת או שתיים (ניתן לקנות בכמות של 100 בחבילה במחיר של כמה שקלים). הילד יעבוד על המפית עם טושים , מדבקות וכו". על מצע -רקע מקרטון או בריסטול נניח נייר מקומט עליו ניפרוס מעליו\נכסה אותו עם המפית המקושטת,כך שיווצר מעיין הר תלת מימדי עטוף.. במידה ונותרה מסגרת ריקה(בריסטול חשוף) אפשר גם לעבוד עליו ולעצבו עם חמרים תלת מימדיים (צורות קלקר, נוצות, וכו")...... והנה היגענו לפואנטה- נטפטף טיפות של ריח מתוך מבחר כל שהוא של שמנים אתריים אותם ניתן לקנות בחנויות טבע או מיסטיקה. ניתן התיחסות מיוחדת לענין הריחות, נבדוק מה הילד אוהב, ננסה לכוון אותו להרגיש , "איזה מהריחות אמא תאהב לדעתך ?תבחר !" (שנילמד לחשוב מנקודת המבט של האחר). נעטוף את היצירה הרב חושית הזו בנייר צלופן שקוף עם סרט בקצה (בכדי לשמור את הריח כגורם ההפתעה ). כמובן שהרעיון הבסיסי של יצירה עם ריח פתוח לאין סוף ווריאציות שאולי יעלו בדימיונכם. בהמשך אצלם דוגמא והעביר לכן עוד רעיונות.בהצלחה.
 
מתנצלת על הטעויות

מסתבר שהשעה המאוחרת משפיעה עלי.וזה הזמן לעצור וללכת לישון. לכל מי שלא מובן לה הרעיון שלי מוזמנת לשאול ואחזור להשיב.
 
לא הבנתי מה הקשר של ההר

למתנה ליום המשפחה
 
לא מדובר ביצירת הר

בכדי שיווצר תבליט ציינתי שניתן ליצור נפח באמצעות נייר מקומט או אורלון וכד" . הנייר מפית עליו הילד צייר יונח על הנייר המקומט וכך הוא יכסה ויעלים אותו. למעשה מה שיראו זה את הציור של הילד שהופך להיות מדו ממדי לתלת מימדי. אשתדל לצרף תמונה בהמשך. דרך אגב זו הזדמנות ללמד ילדים את מושג התבליט באומנות פלסטית. גננת שביצעה את היצירה הזו אף הוסיפה את תמונת הילד במרכז- התוצאה מדהימה , והריח...
 
למעלה