יום המשפחה בגני מלפני שנתיים

יום המשפחה בגני מלפני שנתיים

ברצוני לשתף אתכם כיצד ציינתי את יום המשפחה בגני. לאחר דיון עם הילדים החלטנו לערוך ארוחת בוקר בגן ולהזמין את ההוריםץ היום הנבחר היה ייום שישיץיומים קודם הילדים טרחו והכינו את האוכל אפינו 2 עוגותת הכנו כדורי שוקולד עוגיות בצורת לבבות הילדים הכינו מטבלי גבינה חתכו ירקות עשו קיפודי גבינה ביום שישי בבוקר בטרם הגיעו ההורים הההכנות היו נעיצומן חלק ערך את השולחנות חלק סידר את האוכל על השולחנות, חלק הכין וסידר את הגן. הגן הפך לבית קפה. תפריטים הונכו על השולחנותץ את האירוע פתחנו ב3 שירים על יום המשפחה, סיפרנו להורים את הסיפור האפרוח שהלך לחפש אם אחרת, ולאחר מכן הזמינו הילדים את ההורים לטעום את מעשה ידיהם. הייתה שמחה רבה בגן, ההורים אכלו והילדים ספרו כיצד הכינו כל דבר ההורים נהנו ויצאו מהגן עם מתכוניםרבים. זו הייתה מסיבה מסוג שונה כולם נהנו.
 
ושיר יפה

ואין לי מושג מי חיבר את זה. ענין של מזל. ילד יכול בעצמו לבחור כדור לבן או כדור שחור. ילד יכול בעצמו להחליט אם לקנות- מפוחית או תקליט אם לשחק עם עמית או עם ילד אחר אבל,ילד, אמא אומרת את ההורים שלו לא בוחר. ילד לא יכול לבחור אבא טוב או אבא רע זה בכלל לא ענין של בחירה אמא רגזנית או עליזה אמא שמנה או אמא רזה זה הכל ענין של מזל. אז תגידו לי -איך זה קרה שבלי שום בחירה זכיתי באבא ואמא שכל כך רציתי? זה לא פלא שקיבלתי בדיוק את ההורים האלה?
 

יפעת01

New member
עוד שיר לא פחות יפה

שיהיה לכן יום נעים תמיד תראו חיוכים ושמחה
 

יפעת01

New member
קצת שיחקתי עם השיר

שלום לכולן סליחה אם אני ככה מתפרצת לפורום המעניין והיפה שלכן אני מידי פעם נכנסת וראיתי שחיפשתן רעיונות ליום המשפחה ויש לי המון דברים יפים, והחלטתי לשחק קצת עם השיר שמישהי הכניסה כאן לפני כמה ימים ומי שרוצה לראות עוד דוגמאות יוכל לכתוב לי ב- www.gan4u.com ב"צור קשר" וסליחה מראש אם זה חומר פירסומי, פשוט היה לי "פרץ" יצירתי וחשבתי לחלוק אותו איתכם
 
למעלה