שירשור על החורף

M a x i1

New member
../images/Emo8.gif

 

Naama331

New member
היי למה אני לא רואה את האתר ? אני מחפשת את השיר

חמש טיפות היו ואני לא מוצאת באף מקום אשמח לעזרה...
 

M a x i1

New member
והנה עוד אחד מצויין....

(שמתי גם למעלה אבל אולי הוא "נבלע" אז אני שמה גם כאן)
 
../images/Emo24.gif

היי לכולם! אני חדשה (גם במקצוע) ואני גננת בצהרון. אני רוצה לציין את כולכם לשבח על העבודה ה נ פ ל א ה שאתם עושים פה! יישר כוח!!!
 

M a x i1

New member
כמוך כמוני ../images/Emo13.gif

גם אני גננת טריה, ושנה 1 בצהרון בהצלחה
 

מאיו

New member
../images/Emo41.gif ../images/Emo41.gif מחפשת תמונה של ילד בחורף

תמונה אמיתי ולא איור, למדרש תמונה
 

מקצועית

New member
פעילות בבית

אשמח לקבל רעיונות להפעלת ילד בן שנתיים וחצי (בן שלישי אחרי בנות 13,16) כך שאין לו עם מי לשחק בבית. חברים עוד לא ממש מגיעים. שעות אחה"צ קשות מאוד. משעמם לו מהר, לא אוהב לשחק לבד. צריך אותנו לידו. ילד רגיש מאוד. אוהב ועושה עבודות יד, שר מצייר רוקד. אבל צעצועים לא עושים לא את זה. גם כרוצים לקנות לו משהו הוא לא רוצה כלום. חשבנו לקנות לא קומפי שיעסיק אותו קצת בחורף. עוד רעיונות. תודה
 
הי לכולם=)

אני מדריכה בצופים כבר 3 שנים... פעולה נחמדה שאפשר לעשות לחורף זה לקחת בד ערבי או כל בד זול ונחמד לגזור בצורת צעיף ולקשט בצבעי גואש ואז לתת לזה להתייבש. זה נורא נחמד, נורא זול ונורא כיף ומהנה.... בהצלחה לכולם.. חוץ מזה שלדעתי האויריה של פעולה בחורף צריכה להיות מחממת. שוקו חם, מוסיקה נעימה, הרבה פופים ושמיכות .. זה כיף! גם לילדים קטנים.
 
ועוד תוספת קטנה...

*** להניח על השולחן שתי סלסילות. אחת לחורף ואחת לקיץ. הילדים ימיינו לסלסילות בגדים ואביזרים השייכים לקיץ או לחורף. אפשר לעשות את המיון דרך ציורים של מאפיינים של חורף ומאפיינים של קיץ.
 

m i r y

New member
ובהקשר לתוספת

בקישור המצורף ניתן למצוא איורים יפים הקשורים למזג האוויר ולביגוד ולהכין בעזרתם משימות, דפי עבודה, לתת לילדים למיין וכו', ובכלל זה קישור מדליק ובו איורים לנושאים רבים שכדאי שיהיה במועדפים.
 

CHRISTY21

New member
שאלה

אני צריכה לעשות פעילות איפה שאני עושה התנסות בנושא תיבת פעילות אפשר להשתמש ברעיון הזה לילדים בגילאים שנה וחצי עד שלוש בערך?
 
למעלה